Under Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Tak si zkontroluj hladinu servo oleje a těsnost těch hadic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcom Vloženo 14. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 hotovo opraveno ucpany KATALIZATOR cena a vymena tesneni celkem 1000kc zadna chYba 200 km jsem najel bez problemu. cca prumer 5,5L najeto 300 000 km jede lepe nez pred 7 lety. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcom Vloženo 7. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 zdar lidi :-) problem max 50 vyreseny:-) do 1000kc opraveno ucpany vyfuk od katalizatoru, procisten a auto jede paradne tahne a cca spotreba 4,7 L najeto 332000km to je parada :-) zatim zadne zavady :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brndo Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 dobry mam ten isty problem, ako sa da vycistit katalyzator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 25. Březen 2014 Sdílet Vloženo 25. Březen 2014 Take mam ucpany katalizator. DA se nejak vyčistit ? dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Ujel jsem už 352.000km průměr krásný pod 5L .katal. se musí rozříznout :-D mam tam půlku vůbec to nevadí ;-) jezdí stale pěkně vše původní motor hlava bez zásahu:-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Ucpany může být trochu tím jde výkon dolů čím víc ucpany tím menší výkon:-D Jinak fakt hledat od konce lepší :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk.buchta Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 Zdravím, tak mé auto to už také postihlo. -> Fabia I 1.4 16v 55kw r.v. 2005 označení motoru BKY. Najeto 210 000km + Jednoho dne jsem jel na chatu, kde je vyšší nadmořská výška. Auto z ničeho nic cuklo a výkon šel dolů (zatím ne až tak hodně). Nějak sem tomu nedával pozornost a neřešil to. Žádná kontrolka motoru/emisí se nezobrazovala, takže jsem to házel na EGR ventil, který mě docela dost často zlobil. Během dvou týdnů se to stupňovalo, až se to dostalo do takové fáze, že mírný kopec z vesnice jsem musel vyjíždět na dvojku a točit nějakých 4500 ot/min abych to vůbec vyjel. Jinak auto vůbec nešlo za plynem, začlo řvát, jakoby nasával od někud falešný vzduch. Přes známého jsem si vypůjčil použitý, ale funkční svody s předkatalyzátorem + přední díl výfuku (vlnovec + katalyzátor). Vymontoval jsem svůj původní výfuk se svodoma a namontoval místo něj zapůjčený a ono ejhle, auto opět ožilo. Tlaky z výfuku to má daleko lepší a hlavně to jede! Vypadá to na to, že se ucpal předkatalyzátor (vysypal se z něj nějaký bílí bordel {takový prášek}). Pozitivní na tom je to, že předkatalyzátor s katalyzátorem je na předním dílu výfuku, takže se bude nejspíše měnit celý díl, kde tedy cena začíná bohužel od 6000,- + Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.