peem Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Ahoj vsichni, vim ze tato tema, tady byla uz tisic krat, ale bohuzel jsem nikde nenasel odpoved. Tak popis zavady: ztrata vykonu motoru ve vsech otackach + skubani motoru. Ve vyssich otackach moc neskube. Vykon ztraci obcas, kdyz na to proste dupnu, tak otacky jsou, ale bohuzel vykon ne. Jako by se motor nejak zabrzil, dusil, toci ale nepodaval vykon. Proste otacky mam, ale vidim to tak na 5 koni, ani to ne . Dela to jak za studena, tak za tepla, porad. Nedavno jsem menil: palivovy filtr, trochu to pomohlo, ale porad to dela. Vzduchovy filtr. Rozvody mam nove. Katalyzator (by uz uplne rozsypany). Nic neodstranilo zavadu. Bojim se, ze to bude lambda sonda nebo RJ. Muzou zo byt taky svicky? Prosim poradte, nebo se z toho zblaznim. Do kopce to nekdy nejede, musim nekdy az na jednicku. Felicia 1,3, r.v 1995. 145 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bedrich Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Ahoj vsichni, vim ze tato tema, tady byla uz tisic krat, ale bohuzel jsem nikde nenasel odpoved. Tak popis zavady: ztrata vykonu motoru ve vsech otackach + skubani motoru. Ve vyssich otackach moc neskube. Vykon ztraci obcas, kdyz na to proste dupnu, tak otacky jsou, ale bohuzel vykon ne. Jako by se motor nejak zabrzil, dusil, toci ale nepodaval vykon. Proste otacky mam, ale vidim to tak na 5 koni, ani to ne . Dela to jak za studena, tak za tepla, porad. Nedavno jsem menil: palivovy filtr, trochu to pomohlo, ale porad to dela. Vzduchovy filtr. Rozvody mam nove. Katalyzator (by uz uplne rozsypany). Nic neodstranilo zavadu. Bojim se, ze to bude lambda sonda nebo RJ. Muzou zo byt taky svicky? Prosim poradte, nebo se z toho zblaznim. Do kopce to nekdy nejede, musim nekdy az na jednicku. Felicia 1,3, r.v 1995. 145 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bedrich Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Měl jsem stejný problém, byl to zanesený filtr na benzinovém podávacím čerpadle v nádržce. Po vyčištění jízda upně bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peem Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Měl jsem stejný problém, byl to zanesený filtr na benzinovém podávacím čerpadle v nádržce. Po vyčištění jízda upně bez problémů. Dik moc za odpoved. Jak se provadi vycisteni? Nemyslite nahodou benzinovy filtr? Ten jsem menil vcera Zas tak zdatnej nejsem a nevim kde to podavaci cerpadlo hledat. Dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bedrich Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Dik moc za odpoved. Jak se provadi vycisteni? Nemyslite nahodou benzinovy filtr? Ten jsem menil vcera Zas tak zdatnej nejsem a nevim kde to podavaci cerpadlo hledat. Dik moc Čerpadlo je v benzinové nádržce, spolu s měřižem paliva, přístup pod zadním sedadlem. Před zpětnou montáží nepřeházet kabely! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peem Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Dik, uz jsem to nasel. Zitra se na to podivam. Jeste jedna vec. Zacal mi strasne pomalu tocit starter. Jen tak tak chytne. Starter je pul roku stary, baterka ukazuje 12,6 V taky pul roku stara. Muze to byt tim cerpadlem? Asi tezko si myslim. Zkontroloval jsem rozdelovac, zadna vlhkost, kabely ku starteru taky vypadaji ok. No nechapu to. Jak za studena, tak za tepla mi to dela. Prosim poradte nekdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peem Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 Jo a jeste jedna vec, jak si to cerpadlo cistil Bedrich? Normalne rozebrat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 to čerpadlo je bajonetově uchyceno na dně nádrže, takže poté co sundáš (odšroubuješ) vrchní převlečnou matici na nádrži, vytáhneš vrchní část čerpadla, která je spojená hadičkami s tou spodní. Na spodní musíš pak zatlačit směrem dolů a současně pootočit vlevo (proti směru hodinových ručiček), tím vytáhneš celé čerpadlo ven z nádrže. Jinak ti dávám do přílohy takový návod aby jsi viděl co a jak. návod -čerpadlo.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peem Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 to čerpadlo je bajonetově uchyceno na dně nádrže, takže poté co sundáš (odšroubuješ) vrchní převlečnou matici na nádrži, vytáhneš vrchní část čerpadla, která je spojená hadičkami s tou spodní. Na spodní musíš pak zatlačit směrem dolů a současně pootočit vlevo (proti směru hodinových ručiček), tím vytáhneš celé čerpadlo ven z nádrže. Jinak ti dávám do přílohy takový návod aby jsi viděl co a jak. Dik moc za supr navod. Zitra du na to. To sitko muze normalne pod vodu jo? Nenapada jeste nekoho ten starter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Červen 2010 Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 (editace) když reaguješ na poslední příspěvek tak necituj (nedávej tedy "Odpovědět" přímo v příspěvku, ale použij tlačítko níže "Přidat odpověď "). Do vody bych to nedával. Mě ten šmír, jak to bylo ještě vlhké od benzínu šel setřít krásně rukou. Editováno: 20. Červen 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peem Vloženo 20. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2010 OK, zkusim to teda rukou, snad to nepolamu jak si psal v tom navodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bandulak Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Dobrý den, dnes se mi na dálnici stalo asi po 70 ujetých km z ničeho nic vozidlo ztratilo výkon a z rychlosti 120km/h zpomalovalo plynule až na 80km/h (nešlo nijak ovlivnit na plyn nereagovalo). Dojel jsem na první odpočívadlo, hluk motoru vše mi přišlo normální, zkontroloval jsem provozní kapaliny všechno v pořádku, motor se nehřál a žádná kontrolka se nerozsvítila. Jel jsem dál ale problém stejnej, tak jsem sjel a nechal auto asi pul hodiny stát. Potom dalších 150km absolutně bez problému. Neví někdo v čem by mohla být chyba? Je to Felicie 1,3 MPi, 50kw, r.v.1996. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Mohlo vypadnout nějaké čidlo. Pokud se to nebude opakovat, tak bych to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Dobrý den, dnes se mi na dálnici stalo asi po 70 ujetých km z ničeho nic vozidlo ztratilo výkon a z rychlosti 120km/h zpomalovalo plynule až na 80km/h (nešlo nijak ovlivnit na plyn nereagovalo). Dojel jsem na první odpočívadlo, hluk motoru vše mi přišlo normální, zkontroloval jsem provozní kapaliny všechno v pořádku, motor se nehřál a žádná kontrolka se nerozsvítila. Jel jsem dál ale problém stejnej, tak jsem sjel a nechal auto asi pul hodiny stát. Potom dalších 150km absolutně bez problému. Neví někdo v čem by mohla být chyba? Je to Felicie 1,3 MPi, 50kw, r.v.1996. Mohlo by to být namrzání ledu na vstřikovacích tryskách a tím ubírání paliva. Po vypnutí motoru to teplo vysálané z motoru rozpustí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmanrit Vloženo 19. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2014 Zdravim, mam taky problem s feliciou a ziadny servisak mi neviem poradit.Felicia mi ide v podstate normalne. Ked ale idem dlhsie (v poslednej dobe aj kratko) vo vyssich otackach napr. idem predbiehat mam tam nejakych 4tis, tak zdrazu akoby stratila vykon. Volnobezne otacky drzi ale je leniva. Po nejakom case napr. po 30km zrazu cukne a ide normalne. Je aj na LPG a robi to na obidvoch rovnako. Zatial som cistil srtiacu klapku, nove sviecky, cistenie snimaca tlaku a teploty, nova lambda, novy vzduchovy filter.Prisiel som na jednu vec, ak spravim reset jednotky cez ten program motordiag , tak ide normalne, pokial ju zase nevytocim nad urcite otacky ( ale zase nespravi to vzdy ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 19. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2014 nejake zavady v pamati?vyzera to akoby padala do nudzoveho rezimu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2014 Nouzový režim ve felicii? Já bych ty elektronky moc nepřeceňoval . Kontrola paměti závad je určitě dobrý nápad, akorát elektronika felicie je dost pitomá a zpravidla má problémy poznat, že něco občas nefunguje. Poznát to, až když do zdechne úplně. Držel bych se toho resetu, podle toho se zdá, že to nějak souvisí se škrtící klapkou - takže vyčistit, zkontrolovat jestli není podfouklé těsnění, ale samozřejmě nejdříve vyčíst ty závady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmanrit Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 No klapka je vycistena. Ale kupil som aj tak druhu a zajtra idem dat vymenit. Vraj to moze vydrany ten snimac polohy skrtiacej klapky. Dava nahovno informacie do RJ a preto blbne. Lebo ked to robi a spravim ten reset tak hned ide dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike725 Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Zdravím.Mám felicii 1.3 Mpi, r.v.99, 40kw. Mám takový problém, že po nastartování auta a ujetí cca 100m mi auto ztratí výkon. Můžu mít plyn až na podlaze a nic. Tento stav trvá většinou 1 až 2 minuty. po Tomto stavu to už neudělá, ani kdybych ujel 600km. Jakmile bych vypl znovu motor a nastartoval tak po ujetí 100m znovu se ztratí výkon. Je jedno jestli je motor studený nebo má 90°, dělá to tak i tak. Měnil jsem veškeré filtry(vzduchoý, olejový, palivový) měnil jsem olej, čidlo teploty motoru, měnil jsem svíčky. Problém stále trvá. Děkuji za případné odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike725 Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 (editace) Dneska jsem s tím byl na diagnostice a klasicky to dopadlo blbě. Po připojení počítače a zapnutí programu bylo slyšet jak ŘJ načítá, ale potom program vyhodil nějakou chybu a žádný problém v autě nebylo možno vyhledat. přišlo nám to jako by cesta po ŘJ byla v pořádku, ale dál už to nešlo. Mohlo by to nějak dohromady souviset s elektronikou v autě? Editováno: 18. Únor 2015, autor: Mike725 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 Zkus tohle: - nejdřív (preventivně) odpoj baterku. Pokud to neučuníš, můžeš si při následný manipulaci "škrtnout" a spáchat si větší škodu. - na řídicí jednotce je kabelovej svazek napojenej mnohakolíkovým konektorem - ten konektor odpoj, prohlídni jestli v něm není vlhkost, můžeš ho prostříkat nějakým čisticím sprejem na kontakty, ale každopádně ho několikrát za sebou zastrč na místo a zase vytáhni - tím se "seškrábnou" případný nečistoty a kysličníky na kontaktech. To samý udělej s OBDE konektorem - taky ho několikanásobně zastrč a vytáhni. - po zpětný montáži zase zapni baterku a zkus tu VAG komunikaci obnovit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan1 Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Zdravim, jedna sa o feliciu 1,3 40kW 2001, problem je podobny, nachvilu strati vykon a akoby sa dusila a potomuz ide. Diagnostika funguje, boli tam tieto zavady : 00525 - lambda-sonda (G39) 07-10 - signal prilis maly - Sporadická00537 - lambda-regulace 18-10 - horni hodnota dorazu - Sporadická Pri jazde, ked ide normalne, tak napatie na lambde bezi medzi 0-1 V. Vtedy, ak strati vykon a dusi sa, tak napatie na lambde je konstantne cca 0,55 V, potom po cca 1-2 min. uz ide normalne, napatie sa pekne meni (sinusovka) akoby lambde nic nebolo. Teraz je chybna lambda, alebo RJ ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Tohle vypadá na tu sondu, minimálně je někde zlomenej kabel nebo to už holt má sonda za sebou... To kolísání napětí je správně, stabilní hodnota je na nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny0132 Vloženo 5. Září 2020 Sdílet Vloženo 5. Září 2020 (editace) Dobrý chtěl jsem se zeptat jestli by někdo nevěděl v čem je problém. Mám škodu felicii 1.3 50kw benzin rok výroby 1995 a auto ztrácí výkon stěží to vytáhnu na 80 a poté jde cítit zápach spáleniny. A při 4 a 5 to přenáší trochu větší vibrace a při spatecce to někdy zdechne bez přidání plynu. Může to souviset i s brzdami? Začalo se mi kouřit z přední pravé brzdy. Editováno: 5. Září 2020, autor: Danny0132 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 6. Září 2020 Sdílet Vloženo 6. Září 2020 Může - také. Takže nejdřív dej do pořádku brzdy a když se tím zbavíš zápachu, pusť se do motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.