Přejít na obsah

1.9TDi alebo 1.9TDi RS?


Doporučené příspěvky

Otazka co vše chceš s tím autem dělat. RS ma na tuning skvělé předpoklady, taky zaleží jak moc chceš výkon motoru zvedat, připrav se na to, že to mebude končit jen chipem, ale musíš taky upravvit spoustu dalších věcí od saní, nastavení jednotky, cooleru atd. více v tematu jinak ja mam rs v tovarním nastavení a pro běžné blbnutí na okreskch plně těch 130 koníku dostačuje, při váze RS je to slušná střela, taky ale počítej s vyššími cenami dílů oproti 74 kw verzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ceny dílů jsou u 74kw fabie a 96kw FRS stejné, vždyť co by tam mělo být dražší? :) olej, filtry stejný....díly podvozku stejný....snad jen dvouhmota se víc kurví, ale to neberu jako spotřební materiál....provoz je +- stejně nákladnej, rozdíl je max při výměně kotoučů. kdy přední FRS 288x25 mm jsou o nějakou tu stovku dražší...jinak je vše stejné ;)

rozdíly (nemyslím tím karosářské):

1.9 TDi 74kw (ATD, AXR) - 5Q převodovka-jednohmota, vyšší (15mm) a přitvrzený podvozek, mensí přední kotouče (256x22mm), motor (tam je toho více - střeva motoru, vstřikovače, výfuk, turbodmychadlo, atd atd jsou oproti FRS jiné)

1.9 TDi 96kw (ASZ. BLT) - 6Q převodovka-dvouhmota, nižší a tvrdší, přední kotouče 288x25mm, silnější stabilizátor nápravy, motor je celkově lepší na zvyšování výkonu,

pokud chceš rapidně zvyšovat koně, rozhodně si to ulehči už koupí silnější FRS - značně ušetříš ;) jen chip + pořešený IC = u FRS cca 160-170 PS bezpečného výkonu...s IC, turbodmychadlem a spojkou snadno přez 200 PS.....u klasické Fabie by tě čekalo dost bastlení, kdy ve výsledku zaplatíš víc než co má FRS v serii, nehledě na větší brzdy a lépe řešený podvozek - věř mi, já si tím prošel ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcel by som da casom dostat na 250PS ale viem ze to je nakladne a nie tak jednoduche...chcem to poriadne spravit ale zvonku pojdu len kolesa predny a zadni naraznik a horne kridielko pojde take malinke nenapadne kvoili lepsiemu dyzajnu...nenapadne lietadlo by som ztoho chcel spravit...takze racej skor RS halvne kvoli prevodovke ;) vnútro pojde taktiez upravit ale hlavne na komfort ;) a nie sportovu jazdu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...