Martin Ivičic Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Zdravím vás, najblizší cas by som si mal kupiť auto. Neviem sa rozhodnut co bude lepsie a chcem vediet aky je rozdiel medzi klasikou 1.9TDi a 1.9TDi RS? chcem auto upravit trosku hlavne výkon...a neviem co sa viac oplatí! podakoval by som za rady...co sa viac oplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onder Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Tak ked chces frajrit tak ber RS. Ak ti staci normalny vykon, 1,9 je klasika a postacuje. Kazdopadne ak hovoris o tuningovych upravach, tak sa priprav, lebo lacne to nie je. RS je dobra volba si myslim osobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalhajek Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Otazka co vše chceš s tím autem dělat. RS ma na tuning skvělé předpoklady, taky zaleží jak moc chceš výkon motoru zvedat, připrav se na to, že to mebude končit jen chipem, ale musíš taky upravvit spoustu dalších věcí od saní, nastavení jednotky, cooleru atd. více v tematu jinak ja mam rs v tovarním nastavení a pro běžné blbnutí na okreskch plně těch 130 koníku dostačuje, při váze RS je to slušná střela, taky ale počítej s vyššími cenami dílů oproti 74 kw verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 ceny dílů jsou u 74kw fabie a 96kw FRS stejné, vždyť co by tam mělo být dražší? olej, filtry stejný....díly podvozku stejný....snad jen dvouhmota se víc kurví, ale to neberu jako spotřební materiál....provoz je +- stejně nákladnej, rozdíl je max při výměně kotoučů. kdy přední FRS 288x25 mm jsou o nějakou tu stovku dražší...jinak je vše stejné rozdíly (nemyslím tím karosářské): 1.9 TDi 74kw (ATD, AXR) - 5Q převodovka-jednohmota, vyšší (15mm) a přitvrzený podvozek, mensí přední kotouče (256x22mm), motor (tam je toho více - střeva motoru, vstřikovače, výfuk, turbodmychadlo, atd atd jsou oproti FRS jiné) 1.9 TDi 96kw (ASZ. BLT) - 6Q převodovka-dvouhmota, nižší a tvrdší, přední kotouče 288x25mm, silnější stabilizátor nápravy, motor je celkově lepší na zvyšování výkonu, pokud chceš rapidně zvyšovat koně, rozhodně si to ulehči už koupí silnější FRS - značně ušetříš jen chip + pořešený IC = u FRS cca 160-170 PS bezpečného výkonu...s IC, turbodmychadlem a spojkou snadno přez 200 PS.....u klasické Fabie by tě čekalo dost bastlení, kdy ve výsledku zaplatíš víc než co má FRS v serii, nehledě na větší brzdy a lépe řešený podvozek - věř mi, já si tím prošel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Ivičic Vloženo 6. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 chcel by som da casom dostat na 250PS ale viem ze to je nakladne a nie tak jednoduche...chcem to poriadne spravit ale zvonku pojdu len kolesa predny a zadni naraznik a horne kridielko pojde take malinke nenapadne kvoili lepsiemu dyzajnu...nenapadne lietadlo by som ztoho chcel spravit...takze racej skor RS halvne kvoli prevodovke vnútro pojde taktiez upravit ale hlavne na komfort a nie sportovu jazdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukascruz Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 K čemu ti bude 250koni u předokolky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.