Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím vás, najblizší cas by som si mal kupiť auto. Neviem sa rozhodnut co bude lepsie a chcem vediet aky je rozdiel medzi klasikou 1.9TDi a 1.9TDi RS? chcem auto upravit trosku hlavne výkon...a neviem co sa viac oplatí! podakoval by som za rady...co sa viac oplatí

Tak ked chces frajrit tak ber RS.

Ak ti staci normalny vykon, 1,9 je klasika a postacuje.

Kazdopadne ak hovoris o tuningovych upravach, tak sa priprav, lebo lacne to nie je.

RS je dobra volba si myslim osobne.

Otazka co vše chceš s tím autem dělat. RS ma na tuning skvělé předpoklady, taky zaleží jak moc chceš výkon motoru zvedat, připrav se na to, že to mebude končit jen chipem, ale musíš taky upravvit spoustu dalších věcí od saní, nastavení jednotky, cooleru atd. více v tematu jinak ja mam rs v tovarním nastavení a pro běžné blbnutí na okreskch plně těch 130 koníku dostačuje, při váze RS je to slušná střela, taky ale počítej s vyššími cenami dílů oproti 74 kw verzi.

ceny dílů jsou u 74kw fabie a 96kw FRS stejné, vždyť co by tam mělo být dražší? :) olej, filtry stejný....díly podvozku stejný....snad jen dvouhmota se víc kurví, ale to neberu jako spotřební materiál....provoz je +- stejně nákladnej, rozdíl je max při výměně kotoučů. kdy přední FRS 288x25 mm jsou o nějakou tu stovku dražší...jinak je vše stejné ;)

rozdíly (nemyslím tím karosářské):

1.9 TDi 74kw (ATD, AXR) - 5Q převodovka-jednohmota, vyšší (15mm) a přitvrzený podvozek, mensí přední kotouče (256x22mm), motor (tam je toho více - střeva motoru, vstřikovače, výfuk, turbodmychadlo, atd atd jsou oproti FRS jiné)

1.9 TDi 96kw (ASZ. BLT) - 6Q převodovka-dvouhmota, nižší a tvrdší, přední kotouče 288x25mm, silnější stabilizátor nápravy, motor je celkově lepší na zvyšování výkonu,

pokud chceš rapidně zvyšovat koně, rozhodně si to ulehči už koupí silnější FRS - značně ušetříš ;) jen chip + pořešený IC = u FRS cca 160-170 PS bezpečného výkonu...s IC, turbodmychadlem a spojkou snadno přez 200 PS.....u klasické Fabie by tě čekalo dost bastlení, kdy ve výsledku zaplatíš víc než co má FRS v serii, nehledě na větší brzdy a lépe řešený podvozek - věř mi, já si tím prošel ;)

  • Autor

chcel by som da casom dostat na 250PS ale viem ze to je nakladne a nie tak jednoduche...chcem to poriadne spravit ale zvonku pojdu len kolesa predny a zadni naraznik a horne kridielko pojde take malinke nenapadne kvoili lepsiemu dyzajnu...nenapadne lietadlo by som ztoho chcel spravit...takze racej skor RS halvne kvoli prevodovke ;) vnútro pojde taktiez upravit ale hlavne na komfort ;) a nie sportovu jazdu

  • 2 měsíce později...

K čemu ti bude 250koni u předokolky?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.