micko530 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Ahoj, potřebuji nutně poradit,už jsem zoufalý,dávám dokupy Octavii 1, 1.6 55Kw r.v 98. Auto stálo 2 roky,takže je celé zamrzlé a bůh ví co s ním kdo dělal.KDyž nastartuju hned zas chcípne,když držím pedál plynu,jakoby se otáčky zvednou ale stejně hned chcípne.Vypadá to na imo,ale klíček na palubce nesvítí,jestli to teda už měla kontrolku na palubce?Na VAGu mě píše že je zablokovaná řj ale sporadická chyba a v imo mě píše že je chyba v klíčku,ale taky sporadická chyba,tak nevim.Dnes jsem koupil nový drátek od kroužku imo do palubky,ale pořád stejné,přijde mi že někdo asi vyměnil budíky,hlavně mě na nich ani nejde udělat test na VAGu,píše mě to že to nelze spojit.Jediné co ještě zkusit je nechat si vytáhnout z budíků pin a zkusit nakodovat klíček s budíkama?Co vy na to?Už jsem zoufalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micko530 Vloženo 7. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Z VAGu jsem vytáhnul pár chyb. 01176 - klíč- 65-10 - sporadická , 17978- řj motoru zablokovaná P1570-sporadická. Poraďte co s tím.Včera jsem ještě přeběhnul všechny kostry,jelikož auto dlouho stálo byli celkem zoxidované ale pořád jen nastartuje a hned chcípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Tak imobilizérem to je na sto pro. Vždy to jde na vteřinku aby se nespálený benzín nedostal do katalyzátoru. Koupil jsi drátek od kroužku a co kroužek samotný? Klíče máš dva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 (editace) Ahoj, potřebuji nutně poradit,už jsem zoufalý,dávám dokupy Octavii 1, 1.6 55Kw r.v 98. Auto stálo 2 roky,takže je celé zamrzlé a bůh ví co s ním kdo dělal.KDyž nastartuju hned zas chcípne,když držím pedál plynu,jakoby se otáčky zvednou ale stejně hned chcípne.Vypadá to na imo,ale klíček na palubce nesvítí,jestli to teda už měla kontrolku na palubce?Na VAGu mě píše že je zablokovaná řj ale sporadická chyba a v imo mě píše že je chyba v klíčku,ale taky sporadická chyba,tak nevim.Dnes jsem koupil nový drátek od kroužku imo do palubky,ale pořád stejné,přijde mi že někdo asi vyměnil budíky,hlavně mě na nich ani nejde udělat test na VAGu,píše mě to že to nelze spojit.Jediné co ještě zkusit je nechat si vytáhnout z budíků pin a zkusit nakodovat klíček s budíkama?Co vy na to?Už jsem zoufalý. Pokud jsi z Prahy , tak zavolej na 608 230303 a jezdíš hned... Editováno: 7. Únor 2012, autor: Wojnar Čím víc citací, tím rychlejí zavolá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micko530 Vloženo 7. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Drátek jsem koupil,ale ten byl už předemnou měněnej.Klíček mám jen jeden.Nakonec už nakonec je problém vyřešený,auto nastartovalo a je to v pohodě.Někod v tom udělal pěknej bordel,nejspíš tam někdo strčil jiné,nefunkční budíky,protože nejde otáčkoměr a tachák a musel jsem si nechat z těch budíků vytáhnout PIN a znovu spárovat imo.TEď už jen musim koupit novou škrtící klapku,protože ta je taky K.O.Jinak problém je vyřešený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T.b.J Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 To já jsem zkoušel vyčistit po druhem vlastnikovi u me octavie 1.6 55 kw palubku a když jsem to vratil zpátky tak mi blikal imobilizer a jak jsem vypnul klíček na pár minut a pak jsem zkoušel nastartovat a už mi imobilizér neblikal, a nastartoval jsem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.