Přejít na obsah

Vše o PTC


Tygrik

Doporučené příspěvky

Po dohodě s jedním nejmenovaným kumpánem, zakládám nové téma, i když se prolíná s Topením a klimou, tak doufám, že mě neukamenujete. Prosím, aby jste sem stáhli příspěvky o PTC, které se řešily na různých vláknech, případně sem dali vše, co se týká PTC (především 1,2TSI a 1,4TSI). Rádi bychom si udělali celkový pohled na problém, hlavně s dodatečnou montáží PTC.

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toho kumpána, co Tygřík uvádí sice neznám, ale rád bych ho poznal.

Doufám, že zvláště Walker sem pro budoucí generace nakopíruje své obrázky a k tomu přidá hodně poznatků z provozu.

To, co jsem zatím zjistil já, se dá shrnout asi takto:

I když auto není vybaveno PTC, není jisté, jaká skříň topení je použitá. Nejspíše jsou tři druhy. Jaká skříň je použita se dá zjistit jen po demontáži části palubní desky.

Pokud je skříň připravena na montáž PTC, tak dál je to celkem jednoduchý. U dalších dvou druhů se musí trošku improvizovat, ale jde to. A já doufám, že je to pravda.

S elektrikou by neměl být problém.

Olomouc – nabídková cena 3500Kč ( materiál + montáž )

Vzhledem k tomu, že je celkem jisté, že za současnou zimu nemohou komunisté a že příští rok může být znova, jsem už objednán na montáž PTC.

Už mi není dvacet pět, mám rád teplo a vyhřívaná dečka pod zadkem neřeší přimrzlé ruce na volantu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci jmenovat Artigase... ale Artigas se stejně ozval. ;)

Dnes jsem dostal odpověď od prodejce ohledně PTC. Dá se to shrnout asi takhle: Nejeví se to tak jednoduše, jak to vypadá. Kromě ceny topného členu, s čímž jsem počítal na základě Walkerova příspěvku (cca 3600,-), je problém se spodní částí topení, tzv. skříň topení, je rozdílná pro auta s PTC a bez něho. Takže asi od toho upustím, i když nerad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já téměř vše co vím o PTC už napsal do svého vlákna, ale obrázky rád přidám a o zkušenosti se podělím, zatím jsou poměrně pozitivní, ovšem náběh topení je velmi závislý na venkovní teplotě. Nikdo asi nemůže čekat, že v současných ranních mrazech bude PTC topit hned, chvíli to trvá než ohřeje zmrzlou topnou skříň a vedení ofuků, ale třeba včera odpo byl náběh z -4°C znatelně rychlejší a teplý vzduch to dávalo za cca 3 minuty a ujeté 2 km.

Obrázky s PTC jsem našel pouze z Octy nebo Fábky, takže co do tvaru topné soustavy je berte s rezervou, jinak funkce je všude stejná.

I do Yetiho s topnou skříní nepřipravenou na vestavbu PTC jde kupodivu PTC domontit, to byl i můj případ, jen se musí z šachty pro topný článek vyříznout malá plastová příčka a vyluxovat šachtu.

post-58894-0-49257000-1328862280_thumb.j

post-58894-0-60833600-1328862291_thumb.j

post-58894-0-36687600-1328862301_thumb.j

post-58894-0-86302500-1328862307_thumb.j

post-58894-0-93729600-1328862344_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekamenujte mě prosím za následující výklad, respektive za nepřesnosti, kterých se mohu dopustit v naprosté neznalosti problému jménem PTC.

V servisu to dopadlo asi takto:

Mechanik sundal spodní, boční plastový kryt středního tunelu, koukl na topení a v další chvíli mě vedl k dvěma topením, co měl v regálu a ukázal mi odlišnosti. Já mám bohužel to topení, kde nelze vytvořit prostor na vložení PTC o velikosti odhadem 20cm x20cm x 3cm. Pokud bych na dodatečné montáži PTC trval, je nutné vyměnit část obalu topení. Celková cena by se pak vyšplhala na cca 9000Kč. Při tak velkém zákroku by se prý už vyplatilo předělat topení na Climatronic. Nabízená cena by pak byla 11 000Kč.

Pro zvídavé - Řízení PTC je mimo to, co napsal Walker, prý tak chytré, že se zapíná několik vteřin po nastartování a dále monitoruje napětí palubní sítě a podle toho volí max. výkon, takže žádné obavy o vybití akumulátoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 3 roky později...
  • o 6 let později...

Ahoj, nějak se ke mě dostalo,  že yeti 1.6tdi 2012 má přídavnou topnou spirálu na elektřinu.(i podle seznamu výbavy)  Jak můžu prověřit, že funguje. Mám automatickou dual klimu. Když to totiž porovnám s druhým autem co máme doma, kde vím že je taky, tak tam už po 3km fouká horký vzduch (Citroen) zatím co tady je to takové jakože teplé, ale né tak moc, prostě jako teplé od motoru. Obě auta mám nastaveno na 24C. Tak se chci zeptat, zda je nějaký způsob jak to otestovat, nebo prověřit. Můžu si půjčit diagnostiku VAG, jde to i přes ni? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...