papa87 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Zdravím. Chci se zeptat jak poznám, když jsou u naftového auta nízké kompresní tlaky ve válcích. Mám OCT1 1,9/96kW a starty teď v těch mrazech jsou přímo hrozné. I když nechávám třeba 3x žhavit, auto chytý až třeba na čtvrtý pokus, zezačátku dost kouří a běh motoru je nepravidelný. Vím že je to teď normální že jsou starty problémové, ale toto mi připadá až dost...ještě jsem tedy neměnil žhavičky.... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Tak vyměň naftový a vzduchový filtr a žhaviče a startuj normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
papa87 Vloženo 10. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 VAG BoBo : Díky. Palivový, vzduchový, kabinový i olejový filtr jsem měnil začátkem prosince společně s olejem. Jediné ty žhaviče... vyměním. Díky za reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Ty žhaviče vytahni a vyzkoušej přes baterku jestli žhavi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Ještě kontrola předvstřiku VAGem Nebo pokud to máš PD (asi ano) tak kontrola synchronizace vačky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Změř nebo si nech změřit kompresní tlaky.Jak jsou pod 1.9MPa tak to je na hranici opotřebení.Ale hlavně musí být rozdíl mezi válci max.500kPa,jinak to je na GO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Když neví, v jakém stavu ma žhaviče, tak bude měřit tlaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 (editace) Já jsem mu odpovídal na otázku ( jak poznám, když jsou u naftového auta nízké kompresní tlaky ve válcích.)O žhavičkách jsem nic nepsal. Editováno: 12. Únor 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Proč cituješ předchozí příspěvek???????? Jinak v poho, ale píše že mu to špatně startuje a neví v jakém stavu jsou žhaviče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.