Publikováno Únor 11, 201213 r Potreboval by som dobiť batériu, ale mám trochu dilemu. Priamo v aute sa to bojím urobiť, aby som niečo neodpálil pri dobíjani a taktiež neviem či ju môžem odpojiť doma a po nabití pripojiť ,skrátka či nebude po pripojení problém s central,alarmom a riadiacou jednotkou? (u niektorých aut sa batéria nesmie odpojť, inak už auto nenaštartujete len v servise - to mi povedal jeden mechanik, ale nevie ako je to u Yetiho), tak preto sa pýtam aby som nebodaj nemusel volať odťahovku. (1.2TSI, central s DO a alarmom od výroby)
Únor 11, 201213 r Neměl by být problém,pokud dobíjíš minimálním proudem-viz manuál.Já sám používám osvědčený d o b í j e č,ktery zapojuji v zimním období přímo v garáži do zásuvky pro zapalovač cigaret.Dobíječe se nabízejí někde na internetu.
Únor 11, 201213 r "AkkuRefresh" má význam pouze pokud je baterie nabitá na 100%. Jinak je to k ničemu. Nikdo soudný nedoporučí nabíjení baterie bez odpojení.
Únor 11, 201213 r Soudných je dost. Nabíjem ve většině případů vždy ve vozidle, ale je otázka čím. Pokud má nabíječka elektronickou regulaci a po plném nabití se odstaví na min. proud tak se není čeho obávat. Samozřejmě s nabíječkou se solenoidem z 60. let bych si to nedovolil.
Únor 12, 201213 r Jinak odpojení baterky není problém, po připojení vše funguje OK, pouze nevím alarm ten nemám. Po znovu připojení baterky svítí přístrojovka jak vánoční stromeček (ABs, Airbagy....), ale po pár nastartování vše zmizí. Takže bych se nebál nabíjet v autě, ale s odpojenou svorkou baterie. Jinak je možná lepší dát baterk do tepla a nabíjet doma. Upraveno Únor 12, 201213 r od MichalJ
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.