Přejít na obsah

Divné bouchání


Petr Barcuch

Doporučené příspěvky

čau kluci , máme na octávce 1.9TDI problém se zatím neupřesněným boucháním od levého předního kola , možná převodovky . Jednou za 2 dny se ten zvuk objeví , je to takový hlasitý kovový , pravidelný zvuk , udělá to vždy při akceleraci . Jen se zařazenou rychlostí, na neutrál, po zmáčknutí spojky a nebo při zastavení to uplně zmizí a je klid . Byli jsme s tím v servisu , všechno procházeli a na nic nepřišli .. Stalo se někomu něco podobného ? Díky za rady . Petr

Editováno: , autor: Petr Barcuch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ja tady nepíšu nic o špatných homokinetických kloubech poloosy, ale o povolene matce na poloose v těhloci, tam jak ji dotahuješ na ložisku. Potom skus dat plný rejd, na každou stranu a rozjed se, přitom poslouchej, jestli se něco ozve.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Místní člen tu psal o tom ,že takhle bouchají ložiska...Když se posunou v těhlici...

http://forum.skodahome.cz/topic/116077-lupnuti-prasknuti-od-napravy/

Viz:

Technická produktová informace

Číslo případu: 2014617/2

Rušivé hluky přední nápravy při rozjezdu vozidla

Datum zveřejnění: 18.3.2008

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Rušivé hluky přední nápravy při rozjezdu vozidla (4.4-501.3)

Technické pozadí

Při rozjezdu za současného natočení předních kol se u některých vozů ozývá z oblasti přední nápravy výrazný rušivý hluk. Tento hluk má charakter hlasitého kovového klepnutí a jeho původcem je axiální pohyb ložiska (Č.OBR.014, Poz.3) v hlavě ložiska čepu kola (Poz.1). K nepatrnému axiálnímu pohybu ložiska dochází nejčastěji při rozjezdu vozidla, dokud ještě není ložisko zahřáto na provozní teplotu.

Opatření

Pro odstranění této závady doporučujeme následující postup :

1. Zjistit, zda uvedené rušivé zvuky vycházejí z levé nebo z pravé strany vozidla.

2. Demontovat ložisko předního kola.

3. Celou vnitřní plochu otvoru v hlavě ložiska čepu kola (Poz.2) pečlivě namazat tukem Optimol VP 317 (výrobce: Optimol Ölwerke Industrie GmbH, Friedenstrasse 10, D-81671 München).

4. Pro zpětnou montáž je nutno použít nové ložisko.

Uvedený typ mazacího tuku je nutno aplikovat na vnitřní plochu otvoru v hlavě ložiska čepu kola při každé výměně tohoto ložiska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...