Publikováno Únor 12, 201213 r Ahoj, mám takový problém, když v autě zatáhnu za páčku aby se mi otevřel přístup k palivové nádrži; překvapivě se vzadu nestane nic. Když ke krytu (v karoserii) dojdu, nejde to otevřít nijak, ani když zapáčím něčím na hraně. Prostě se k nádrži nedostanu. Nevíte někdo co s tím???
Únor 12, 201213 r Příteli okřídleného šípu, otázka zní . Parkuješ ve vyhřáté garáži či venku před domem? Radek.
Únor 12, 201213 r Autor Samozřejmě a asi ne překvapivě zcela na holém mrazu před domem. Nevím jestli to má co dočinění např. s tím, že jsem to nechával teď nově lakovat (PZ bok). Upraveno Únor 12, 201213 r od Onnel3
Únor 12, 201213 r Příteli okřídleného šípu, patrně Ti nezbyde nic jiného nežli navštívit vytápěnou garáž. Dalo by se i opatrně fénem, ale pokud máš benzín tak bych to nezkoušel. Jen doufám, že si v zápalu boje s víčkem nepoškodil mechanismus. V mrazech rádo přimrzává. Pokud po nahřátí nádrž otevřeš, prostříkej trochu mechanismis zámku nějakým sprejem s olejíčkem. Radek.
Únor 12, 201213 r Příteli okřídleného šípu, je to zvláštní, ale až nyní se mi zobrazila ta druhá věta ve Tvém dotazu s tím lakováním. Pokud jenon lakovali a neprobíhala klempířina a nedemontovávali nalévací hrdlo, tak bych se opět přikláněl k tomu mrazu. Radek.
Únor 12, 201213 r Autor (druhou větu jsem editoval až později). Ne ne, mám naftu. Stejně to vidím 1) na nějakou pěknou podzemní garáž obchoďáku, 2) vytápěné prostory v práci. V zápalu boje jsem to zkoušel jen zcela zlehka, protože si nechci poškodit jeden týden starý lak. Předtím to šlo pěkně - když byla jen karoserie, ale je pravda, že zase tak nemrzlo. Zkusím to rozehřát, pak to stříknu, event. ještě zkusím máznout těsnění nějakým krémem na bázi oleje. Pak napíšu výsledek. Já jsem se bál aby nebylo třeba vytahané lanko nebo tak něco.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.