Onnel3 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Ahoj, mám takový problém, když v autě zatáhnu za páčku aby se mi otevřel přístup k palivové nádrži; překvapivě se vzadu nestane nic. Když ke krytu (v karoserii) dojdu, nejde to otevřít nijak, ani když zapáčím něčím na hraně. Prostě se k nádrži nedostanu. Nevíte někdo co s tím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Příteli okřídleného šípu, otázka zní . Parkuješ ve vyhřáté garáži či venku před domem? Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onnel3 Vloženo 12. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 (editace) Samozřejmě a asi ne překvapivě zcela na holém mrazu před domem. Nevím jestli to má co dočinění např. s tím, že jsem to nechával teď nově lakovat (PZ bok). Editováno: 12. Únor 2012, autor: Onnel3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Příteli okřídleného šípu, patrně Ti nezbyde nic jiného nežli navštívit vytápěnou garáž. Dalo by se i opatrně fénem, ale pokud máš benzín tak bych to nezkoušel. Jen doufám, že si v zápalu boje s víčkem nepoškodil mechanismus. V mrazech rádo přimrzává. Pokud po nahřátí nádrž otevřeš, prostříkej trochu mechanismis zámku nějakým sprejem s olejíčkem. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Příteli okřídleného šípu, je to zvláštní, ale až nyní se mi zobrazila ta druhá věta ve Tvém dotazu s tím lakováním. Pokud jenon lakovali a neprobíhala klempířina a nedemontovávali nalévací hrdlo, tak bych se opět přikláněl k tomu mrazu. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onnel3 Vloženo 12. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 (druhou větu jsem editoval až později). Ne ne, mám naftu. Stejně to vidím 1) na nějakou pěknou podzemní garáž obchoďáku, 2) vytápěné prostory v práci. V zápalu boje jsem to zkoušel jen zcela zlehka, protože si nechci poškodit jeden týden starý lak. Předtím to šlo pěkně - když byla jen karoserie, ale je pravda, že zase tak nemrzlo. Zkusím to rozehřát, pak to stříknu, event. ještě zkusím máznout těsnění nějakým krémem na bázi oleje. Pak napíšu výsledek. Já jsem se bál aby nebylo třeba vytahané lanko nebo tak něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.