gourney Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Mne to mechanik vysvetlil tak, že ak je to už moc zlé, tak do toho najslabšieho valca sa cez podpálený ventil dostávajú výfukové plyny z ostatných valcov. Tým sa najslabší valec prehrieva a krúžky budú dosť zničené. Ja som to dal našťastie opraviť včas takže stačila hlava a pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 To se mně nějak nezdá. Když to bude opravdu zlé, tak ve válci nedojde ke kompresi a zážehu, takže válec nebude tepelně zatěžovat sám sebe. A že by mu sousední válce dali tak zabrat? To asi ne. A že by plyny z výfuku měli zájem se podpáleným ventilem tlačit v nějakém významném množství do válce, je taky divné. Válec se bude normálně plnit při sacím zdvihu (část obsahu se nasaje netěsným ventilem z výfuku), při kompresním zdvihu bude netěsným výfukovým ventilem unikat nespálená směs do výfuku, při expanzním zdvihu bude unikat to co nestihlo utéct při kompresi a při výfuku je výfukový ventil otevřený i u zdravého motoru, takže taky nic. Prostě mně to nesedí. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Ja chapu, ze jsou-li netesne ventily, nejsou pistni krouzky nucene drzet tak velky tlak, jako kdyz jsou ventily tesne. Opravou ventilu se zvednou naroky na pistni krouzky. Procpak vsak pistni koruzky u motoru, co ma najeto 100 tis. a jsou ventily opravene, netesni, zatimco pistni krouzky u motoru, co ma najeto 100 tis. a ventily nebylo treba opravovat, v pohode tesni, tak tomu nerozumim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Na jaký olej se jezdilo? Je to opravdu tak, nebo zase jen nějaká fáma? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 U mne konkretne zatim OK, motor bezi, tlaky jsem nemeril, olej 10w40 nezere ani kapku, najeto 85tis. Avsak po repasi ventilu bez prekrouzkovani muze zacit brat olej, viz toto forum, zadna fama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Nevím, je to divné. Víc bych věřil tomu, že jedna příčina způsobí oba problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 Tak jsem pátral trochu po internetu, kdo provádí opravy haťapek. Repasi hlavy jak 6V tak 12V nabízí více firem, a celkem za férové ceny, často i výměnným způsobem, poštou poslat vadnou, oni zpět pošlou repasovanou. Avšak překroužkování haťapky je horší, resp. ne horší, ale vyloženě špatné. Jak bylo už mockrát uvedeno i zde na foru, nikomu se moc do půlení motoru nechce. Fotky rozpůleného motoru má na svých stránkách firma www.vybrusy.cz od Prahy, tak to asi dělají, pak dále někteří členové fora htpklub.blueforum.cz, no a pak členové zdejšího fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan125 Vloženo 21. Květen 2022 Sdílet Vloženo 21. Květen 2022 V 29. 9. 2014 na 16:53, Miro216 napsal: Zdar, chcem sa opýtať či sa oplatí a či je vôbec možné vymeniť piestne krúžky na škoda fabia 1.2 htp 40 kw. Problém bol že bol podpálený ventil tie vymenili všetky komplet hlava zgenerálkovaná vymenený rozvod. Všetko je v pohode len som zistil že na (2000 km/2l Oleja) mi začal žrať. Čo mi poradíte. Za odpovede ďakujem. Cawte dnes sme robili s kamosom "velke " go motora fabia 1.2 40kw je to makacka robota na cely den. Ale auto dimelo velmiii na bielo cela oprava -diely stali 85€ v tom je katalyzator bol vyderaveny tak sa odovzdalo na srotovisku za 50€ za tu istu cenu som kupil pouzity na bazosi blizko Ostatne diely sa platili - nove 3x sada kruzkov 3sviecky 3sacie ventili6 voditok ventylov 6 tesneni drieku ventylov tesnenie hlavy olejovy filter . Silikon bol doma olej bol nedavno dolievany takze zostal. Praca na 14h pre dvoch v tom malickom motorceku je fakt velaa srobikov ale oprava sa povedla uz nedimi vobedz a predtym doslova kvapkal z vyfuku olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.