Přejít na obsah

Motor žere olej


ondra.zikmund

Doporučené příspěvky

Mne to mechanik vysvetlil tak, že ak je to už moc zlé, tak do toho najslabšieho valca sa cez podpálený ventil dostávajú výfukové plyny z ostatných valcov. Tým sa najslabší valec prehrieva a krúžky budú dosť zničené.

Ja som to dal našťastie opraviť včas takže stačila hlava a pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se mně nějak nezdá. Když to bude opravdu zlé, tak ve válci nedojde ke kompresi a zážehu, takže válec nebude tepelně zatěžovat sám sebe. A že by mu sousední válce dali tak zabrat? To asi ne.

A že by plyny z výfuku měli zájem se podpáleným ventilem tlačit v nějakém významném množství do válce, je taky divné. Válec se bude normálně plnit při sacím zdvihu (část obsahu se nasaje netěsným ventilem z výfuku), při kompresním zdvihu bude netěsným výfukovým ventilem unikat nespálená směs do výfuku, při expanzním zdvihu bude unikat to co nestihlo utéct při kompresi a při výfuku je výfukový ventil otevřený i u zdravého motoru, takže taky nic.

Prostě mně to nesedí. ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja chapu, ze jsou-li netesne ventily, nejsou pistni krouzky nucene drzet tak velky tlak, jako kdyz jsou ventily tesne. Opravou ventilu se zvednou naroky na pistni krouzky. Procpak vsak pistni koruzky u motoru, co ma najeto 100 tis. a jsou ventily opravene, netesni, zatimco pistni krouzky u motoru, co ma najeto 100 tis. a ventily nebylo treba opravovat, v pohode tesni, tak tomu nerozumim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem pátral trochu po internetu, kdo provádí opravy haťapek.

 

Repasi hlavy jak 6V tak 12V nabízí více firem, a celkem za férové ceny, často i výměnným způsobem, poštou poslat vadnou, oni zpět pošlou repasovanou.

 

Avšak překroužkování haťapky je horší, resp. ne horší, ale vyloženě špatné. Jak bylo už mockrát uvedeno i zde na foru, nikomu se moc do půlení motoru nechce.

Fotky rozpůleného motoru má na svých stránkách firma www.vybrusy.cz od Prahy, tak to asi dělají, pak dále někteří členové fora htpklub.blueforum.cz, no a pak členové zdejšího fora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...
V 29. 9. 2014 na 16:53, Miro216 napsal:

Zdar, chcem sa opýtať či sa oplatí a či je vôbec možné vymeniť piestne krúžky na škoda fabia 1.2 htp 40 kw. Problém bol že bol podpálený ventil tie vymenili všetky komplet hlava zgenerálkovaná vymenený rozvod. Všetko je v pohode len som zistil že na (2000 km/2l Oleja) mi začal žrať. Čo mi poradíte. Za odpovede ďakujem. 

Cawte dnes sme robili s kamosom  "velke " go motora fabia 1.2 40kw  je to makacka robota na cely den. Ale auto dimelo velmiii na bielo  cela oprava -diely stali 85€ v tom je  katalyzator bol vyderaveny tak sa odovzdalo na srotovisku za 50€ za tu istu cenu som kupil pouzity na bazosi blizko

Ostatne diely sa platili - nove

3x sada kruzkov 3sviecky 3sacie ventili6 voditok ventylov 6 tesneni drieku ventylov tesnenie hlavy olejovy filter .

Silikon bol doma olej bol nedavno dolievany takze zostal. Praca na 14h pre dvoch v tom malickom motorceku je fakt velaa srobikov ale oprava sa povedla uz nedimi vobedz a predtym doslova kvapkal z vyfuku olej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...