Hahahaha Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Zdravim už si nevím rady a potřeboval bych poradit. přestalo mi jít palivové čerpadlo. Koupil jsme vyměnil auto jelo tak pět minut tak jak má a pak při sešlápnutí plynového pedálu začne skubat. Kdžy přidávám pomalu dobrý funguje. Kdžy je to studený tak to chcípá a přijde mi to jako kdyby do toho nešel benzín. Kdžy se to zahřálo tka to sice škubalo ale nechcípalo to tak často jkao když to bylo studený. jedu třebas do kopce roztáhnu dovjku zaařdim za tři a cítim jak ztrácím výkon a přiom plyn drřim pořád ve stejný poloze a najednou se to zas chytlo a jelo. největší problem je že mi tady vubec nefuguje diagnostika, takže musi mhledat závady ručně. Diagnostická zásuvka tam je zasunu kabel do ní a kontrolka se normal rozsvítí ale když chic dát diagnostiku moturu například tak to dlouho načítá a pak mi to napíše že to neodpovídá. Zkoušel jsem asi šest druhů kabelu byl jsem i v servisu na diagnostice tam taky nic. Předem děkuji za každou radu jsem už fakt hotovej z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
egos_cz Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Zkusil bych palivový filtr, potom bych zkontroloval hadice.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 14. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 mno už se stalo a rovnou i svíčky s kabelama sou nový a pořád stejný hadici jsem zkoušel natáhnout novou a furt stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Možná ještě zkus vyčistit škrítící klapku či vyměnit cívku. Pak mě napadlo, že by to mohl dělat nekvalitní benzín. S tou diagnostikou je to divné. A kde jsi byl na diagnostice? Ve škodovce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 16. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 škrtící klapka vyměněna cívka taky. a na benzín si ymslim že to nevypadá protože to auto jede jako das. A ve škodovce jsem byl i znamýho jsme byl a nidko nic nenapíchnul zkouššel jsem i jinou řídicí jednotku a taky nešla napíchnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 To že ti nejde auto napíchnout na diagnostiku by mohlo být třeba zůsobeno špatně fungující zásuvkou, kontrolovali jste jestli nejsou porušeny v té zásuvce kabely? A k tomu škubání, vstřiky jste kontrolovali? Může být např. jeden špatný a proto to cuká a nejede. Vymontujte vstřiky (ale nechce je zapojený v liště) a zkus nastartovat a někdo ať sleduje jak stříkají benzín, měly by všechny mít stejný silný rozprach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Špatnou zásuvku vyloučí nebo potvrdí jednoduše tím, že se připojí/nepřipojí třeba na jiné jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Právě že píše, že vyzkoušeli dát jinou ŘJ a taky ji nemohli načíst, tak to naznačuje, že by mohla být špatná ta zásuvka (např. nevede jen jeden drátek)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Aha, doporučuji nastudovat. O komunikaci s řidícími jednotkami se právě stará jen jeden drátek: K-line. Samozřejmě ještě je nutná kostra a napájení. Nicméně pojmem "jiné jednotky" jsem měl na mysli jiné jednotky v autě: Komfort systém, ABS, Přístrojovka, Klima apod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 17. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Mno tak vstřiky určtiě vyzkouším ale ndjřív musim dát do kupy tu diagnostiku. V diag zássuvce mam 4 kabely dva hnědo bílí jeden červeno pílej a druhej takovej šeivo bílej a zkoušel jsem je všechny jeslti jsou pruchozí a všechny byli ok. Tak mě napadlo jeslti nemůže být něco špatně s tím konektorem co ej u řídicí jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 (editace) Mně spíš přijde, že ty dva stejné by měly být jen hnědé, ale na fci to asi nemá vliv Ten červeno/bílý je +12V a jde z pojistky S12 (7,5A). Ostatní jsou na schématu popsané. Co mi ale vrtá hlavou je jak jsi je zkoušel a jak si zjistil, že jsou průchozí. Odkud kam jsi je proměřoval? Našel jsi vždy jejích druhý konec? K jiným jednotkám v autě, jak jsem psal výše, jsi se zkoušel připojit? Editováno: 17. Únor 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Aha, doporučuji nastudovat. O komunikaci s řidícími jednotkami se právě stará jen jeden drátek: K-line. Samozřejmě ještě je nutná kostra a napájení. Nicméně pojmem "jiné jednotky" jsem měl na mysli jiné jednotky v autě: Komfort systém, ABS, Přístrojovka, Klima apod Přiznám se, že toto nastudováno nemám... Vím že je tam více drátků, ale nenapadlo mě, že všechny informace chodí jen přes jeden drátek, každopádně chyba bude asi někde v nějakém drátu nebo konektoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 18. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 Mno proměřil jsem si je tak že jsem je proměřil od řídící jednotky k diag zásuvce. A k jiným jendotkám jsem se taky kzoušel připojit ale furt stejný psalo že to neodpovídá. Zkoušel jsme i vyměnit řídicí jednotku jeslti to nedělá to ale ta taky nešla napíchnout a ani nastartovat mi to nešlou stou novou protože jsem neměl nakodovanej klíč a klíč bez diagnotiky nenakoduju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 20. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2012 A nemáte náhoodu někdo schéma řídicí jednotky? Mám namysli ty piny jak jsou očíslovaný na řídicí jednotce tak kam kterej vede? Mám takový divný podezření Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Únor 2012 Sdílet Vloženo 20. Únor 2012 Tu http://forum.skodahome.cz/topic/83666-servisne-manualy-jak-na-to-apod/page__view__findpost__p__1343162 se proklikej ke stažení dílenské příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 27. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 tak auto už mi nejde ani nastartovat vyndal jsem klapku vyčistil všechno a dal zase zpět a od tý doby nejde nastartovat. někde jsem četl že se musí znova nastavit jenže jak jí mam nastavit když mi nejde diagnostika? xD Už jsem z toho jelen. A ještě mě napadlo měl jsme opla tigru a tam když jsem měl závadu tak jsem jí jen vyblikal přes kontrolku myslíte že tady něco takového pude? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khekar Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Ahoj.řešil jsem podobný problém. Ostatní jednotky komunikovaly a motorová ne. Nakonec to byl studeňák na relé jednotky, je pod volantem za krytem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 5. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 no mě ale nejsou žádný jednotky ani motor a ani nic jinýho ale asi to bude ničim takovim co řikáš protože už jsem to zkoušel napíchnout přímo z řídicí jednotky a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 5. Březen 2012 Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 Nazdar, ešte ako elektrikára by ma napadla možnosť či zbernicu "nesťahuje" niektorá iná jednotka,keď nieje skrat niekde na kabeláži, ak má hociktorá iná jednotka pripojená na zbernicu skratovaný výstup tak nepôjde komunikácia so žiadnou inou, jednotky sú na zbernici pripojené paralelne(v servisnej príručke do bodu A76 ), takže asi vyskúšať po jednej tie jednotky odpájať a skúšať sa pripojiť, alebo nájsť skrat na kabeláži, či už na kostru alebo na 12V... Veľa zdaru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Březen 2012 Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 Podle toho: ...protože už jsem to zkoušel napíchnout přímo z řídicí jednotky a nic mi přijde, že to odpojené měl a kabel měl připojený přímo na ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hahahaha Vloženo 12. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Tak už jsem trošku pokročil podařilo sem inapíchnout řídicí jendotku ale jen když sjem jí mle venku a zaojil jsme si jí přes trafo. Dám jí do auta a nejde napíchnout. Tak mě napadlo jeslti to neůmže třebas dělat alarm že kdžy zapnu klíčky na kontrolky tak že se mi kontrolky sice rozsvítí ale že to nějka blokuje ten singál bo tak něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Ne konkrétně alarm (jestli vůbec je připojen na K-line), ale jakákoliv jednotka, která na sběrnici je (18.2., 12:55 píšeš, že neodpovídá žádná jednotka) Takže postupně odpojovat ŘJ a zkoušet se připojit. Anebo opačně - odpojit všechny a postupně připojovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.