Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim vsechny,

mam Oktavku 2, r.v. 2005, 2.0TDI 103kW, 160tis najeto a uz se mi dvakrat stalo, ze jsem nenastartoval. Neni to za tepla, ale spise za studena. Spise rikam proto, ze poprve to bylo tak, ze rano bylo asi -5stupnu a otocil jsem klickem, nazhaveni probehlo v pohode po standartni dobu, motor tocil, ale nemel absolutni snahu chytnout. Nakonec jsem to nastartoval pres kabely. Baterka je vsak asi pul roku stara, takze tam bych problem nevidel. Nakonec v servise zjistili, ze startovaci davka nafty je na stupnici od 0 do 100 na nule, takze se to zvedlo na 90 a od te doby v pohode. Starty vzdy probehly i v tech -20stupnich.

O 2mesice pozdeji: Tento vikend vsak teplota kolem 0 a opet rano k tomu prijdu a ten stejny problem. Opet jsem to nastartoval pres kabely a opet jsem dojel do servisu a davka opet na nule.

Takze uz netusim kde by mohl byt problem, ale pokud se vzdy vynuluje davka, tak myslim ze musi byt problem nekde v elektronice. Technik v servise rikal, ze kdyz klesne napeti baterky pod 10V, ze se vynuluje nastaveni pristrojove desky. Spekuloval jsem, ze bud to bude tim poklesem napeti nebo jestli tam nedojde k nejakemu zkratu a davka se tim vynuluje. Diky za kazdou radu!

Vloženo

Aha, tak se to asi melo ukladat do ridici jednotky (tam to dava asi vetsi smysl). Kazdopadne mi porad nejde do hlavy, proc by se ta davka mela nulovat.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...