Přejít na obsah

PŘEVODOVKA OII 1.6 mpi 75kw 2005


cbool24

Doporučené příspěvky

Zdravim,ani neviem kde mam zacat.predm 4 mesiacmi som kupil oII od ruky nie z bazaru.auto malo najazdene 112 tis.myslel som si ze ked kupim auto s tak malo najazdenymi km tak ze nebudem musiet az tak vela donho investovat no opak bol pravdou.zacalo to tym ze pri 5 zarad.stupni sa zacinal ozyvat taky divny zvuk z predu.musel som vypnut radio a topenie aby som nieco pocul.ten zvuk zacal asi pri 60km a koncil pri 90km rychlosti a len na 5 stupni a zvuk bol taky nepravidelny raz ho bolo pocut a raz nie.no postupom casu mi to zacalo klepat ale poriadne ,zvuk je totozny s otacanim kolies myslim tym ze ako sa rychlo tocia kolesa tak taku intenzitu ma aj ten zvuk ktory sa podoba ked by som s kladivom zacal buchat po polooske,idem rychlejsie klepe jak o zivot idem pomalsie huci az chrusta.robi mi to uz pri kazdom zaradenom stupni a ked su uz vyzsie otacky a rychlost tak sa to strati pri 90km - 100 to uz nepocut.ked zaradim v meste 2 alebo 3 a stocim volant do lava alebo do prava tak ten zvuk je este silnejsi.prevodovka bola rozobrata vsetko ako nove ziadne ulomky diferencial Ok.prevodove stupne radim s malickom bez akehokolvek odporu.je tam nova komplet spojka,vonkajsie homokinetycke klby,obydva predne naboje s loziskamy.ostava uz len vymenit vnutorne homokinetycke klby ale pochybujem ze to budu robit oni.uz som zufaly.sak auto nema najazdene tak vela aby prevodovka mala odist.a este jedna vec ked som pomenil tie klby a loziska tak sa mi zda ze ten zvuk je este silnejsi,napriklad pri 3 uz ked ma motor vyzsie otacky a ten zvuk by sa mal na tom prelome stratit tak klepe klepe zapišti a zvuk zmizne ale do zakruty sa zase objavy.bol meneny novy olej + prisada MOLIBDEN.dakujem za rady

post-74778-0-29075800-1330688758_thumb.j

post-74778-0-78822400-1330688785_thumb.j

post-74778-0-28899100-1330688802_thumb.j

post-74778-0-76330600-1330688834_thumb.j

post-74778-0-82691500-1330688859_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tě, měl jsem téměř totožný problém jako ty (1.9TDi 77kw), ve škodovce kontrolovali snad všechno možné co na nápravě je, ale na nic se nepřišlo. Přišel jsem na to až já, když se mi za jízdy vyrval motor ze silent bloku na straně spolujezdce -> Motor KO. Problém býle že byl povolený nebo prasknutý šroub toho silentbloku a motor se trasl a vydavalo to zvuky presne jak popisujes, nikoho nenapadlo ani me kontrolovat zrovna tohle. Bylo to proste tak zakerne, ze uz jsem byl objednany menit pravou poloosu a homokinetak, protoze kazdy jsme slyseli zvuk vychazet prave odtud. Takze aspon pro klid duse bych zkontroloval jestli je vpořádku uložení motoru.

Editováno: , autor: h.vik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

h.vik : no ja neviem ci by to mohlo byt to co popisujes lebo robi mi to len pri zaradenej rychlosti a pocut to slabsie aj pri vyhodenej rychlosti a hlavne ked tocim zakrutu .ked mi mechanik daval dolu prevodovku tak musel nadvihnut motor tak by si to vysimol ked utahoval agregat na miesto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale ved diferak u 1.6 II ma uz zosilnene niti...a bol vonku a nevyzeral zle.ked sa prevodovka davala naspät na miesto tak osobne moj otec utahoval agregat.a potom ked stojim na mieste s neutralom a pridam plyn tak nepocut ziaden zvuk ,ved agregat sa trasie aj vtedy nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta axialna vôla hriadele by vydavala taky klepajuci zvuk?dnes som este skusal spravit toto: idem napr 40km h, rychlost vyradena stlacim spojku a uz pri zasuvani 2 stupna stale este pri stlacenej spojke sa ten zvuk ozve ale nie az v takom rozmedzi pustim spojku a zvuk pocut hlasno,vyradim rychlost idem asi 60km h do zakruty a zvuk sa pri toceni ozve ale nie hlasno,keby bola vôla v prevodovke loziska atd tak preco rychlosti radim velmi hladko bez akehokolvek odporu?ten zvuk skor pocut zo strany lavej alebo pravej ,ked mam spolujazdca pocuje to z prava a ja zase z lava...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Golfa IIV. a postihla mne porucha převodovky,řešil jsem to celou výměnou repasované převodovky,kterou jsem koupil v Německu.Převodovka v Golfu IV a Octavii je shodná - většinou.Více na www.etrag.de ,kde je k nahlédnutí, co dané převodovky trápí. Jary

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Příznaky, které popisuješ jsem měl po zakoupení mé ojeté octavie. Auto jsem předal známemu automechanikovi a ten po dlouhém bádání zjistil, že ve vnitřním uložení poloosy na levé straně jsou ve vazelíně kovové úlomky asi z původní poloosy. Vyčistil lůžko, doplnil vazelínu a od té doby je klid. Projevovalo se to takovými divnými vybracemi od motoru při rychlostech nad 60 km a při táhlých zatáčkách. Hodně to bylo cítit při prohoupnutí auta přes podélnou nerovnost vozovky. Takže doporučuji ti nechat pečlivě zkontrolovat uložení poloos.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...