Přejít na obsah

Problém s elektrikou


Ray

Doporučené příspěvky

Mám tu hned 6 problémů které nevím jak vyřešit.

1.) Už několikrát se mi stalo že když přijel domu, normálně jsem zamknul auto a sběžně pohlédl na něj jestli je vše v pořádku. Ale ráno když jdu k autu vidím rosvícené pravé obrysové světla (parkovačky přední a zadní pravé). Kouknu na páčku blinkrů, jestli není v horní poloze, ale není, nevěděl jsem jak ty světla zhasnout. Zkusil jsem nastartovat a rozsvítit a pak po zhasnutí motoru a světel zhasli všechny. nevíte někdo čím to je že se parkovací světla rozsvícejí? Není to pravidelné ale zjistil jsem že se to stává převážně v zimním období. Což nechápu už vůbec. Minulý týden jsem si koupil zadní lampy Hella. A zjistil jsem že v pravém obrysovém světle svítí špatné vlákno u žádovky,tudíž nastálo svítí brzodvé, žárovka má svojí orientaci takže se nedá otočit, tudíž svítí brzdové. Není možné že to má vliv poté na to rozvícení parkovaček? Je to právě na pravé straně. Pokusím se přehodit dráty v konektoru který vedou k brzdovému a obrysovému světlu. Ale nevím jestli to pomůže vyřešit problém.

2.) Druhý problém, který chci popsat je někdy o nervy. Když přijdete k autu, hezky se posadíte a vložíte klíč do zapalování a začne na vás blikat žlutá kontrolka s klíčkem. Kdy motor nastartuje ale hned se vypne. Znova vyndavám klíč a opětovně zasouvám, ale opět bliká, znova a pak někdy se stane že nebliká a pak je možné nastartovat normálně. Jak mohu vyřešit tento občasný problém? Že by zlobil Bypass? Proč to nefunguje nastálo? Proč jen někdy jo někdy ne? Záhada.

3.) Další problém se týká dojezdu pravého předního okna, když dojíždí, jakoby už to vypadá že je okno zavřené ale ono se opět otevře, tudíž dojezd předpokládá že tam je nějaká překážka, opět se to stává jen někdy a tento problém nevím jak vyřešit, nedá se třeba vypnout funkce která vrací okno při tlaku na okno zeshora? Já vím že je to z bezpečnostních důvodů, když tam někdo strčí ruku tak se to vrátí dolů, ale jak to udělat aby se to nevracelo když okno dojede nahoru?

4.) Ve dveřích u řidiče se nachází tlačítko centrálního zamykání zevnitř. Když jsou všechny dveře zavřené a sedí se uvnitř, mělo by to zamknout všechny dveře, ale přímo u řidiče mi zámek nezamyká. když zamáčknu páčku tak dveře otevírat nejdou, a když otevřu centrálem všechny tak to funguje bezchybně ale jen otevírá, nikdy mi nechce zamknout dveře u řidiče, nevíte někdo kde je problém? V řídící jednotce to nebude, tu jsem měnil a problém to nevyřešilo.

5.) Nefunguje mi klakson jak by měl, nebo funguje ale troubí jako by slabě, může být problém ve spínači na volantu nebo špatný klakson? Slyšel jsem že tam bývají dva, možná to vyzní jako kdyby fungoval jen jeden.

6.) Autorádio nedokáže najít žádnou stanici i když je správně zapojená anténa.Autorádio je vyzkoušené v jiném vozu a tam funguje správně a je nové. Stále nenajde nebo je moc slabý signál.Vše je správně zapojené, staré rádio funguje dobře. Proč mi nové nenajde žádnou stanici?

Tak toto jsou mé problémy. Zatracená elektrika. rok výroby je 1997 SLXi 1.8 20V, plně v elektrice.

Předem děkuji za případné odpovědi a rady.

Editováno: , autor: Ray
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hello

No vidim, ze tych problemov je neurekom..skusim pomoct aspon s jednym..alebo dvami..Ohladne 4 bodu teda nezamykania dveri..a urcite to suvisi aj s tym oknom na druhej strane.

V dverach vodica je motorcek, riadiaca jednotka k centralnemu ovladaniu okien a zamykania dveri,.... mne ho pred casom menili, lebo mi nezamykalo tie dvere vodica..presne ako u vas. Problem bol v tom, ze na tej jednotke boli zoxidovane kontakty. pravdepodobne je to aj u vas, len u vas je to este spojene aj s tym oknom, ktore je tiez riadene z tejto jednotky... na 99 percent vam to pomoze... :-)) Zial je to dost nakladna oprava :-((

Dodo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6) autoradio: problém bude v napájení zesilovače antény. není-li rádio originál, musí se antena napájet přes výhybku (lze koupit). Antena se zesilovačem je bez napájení neprůchodná pro VF signál. Jednoduše odzkoušíš, když do střední dirky zásuvky na anténu v rádiu strčíš cca dva metry jakéhokoliv drátu(nesmíš zásuvku zkratovat) a vyzkoušíš. Mělo by to hrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5) klakson: Spínač ve volantu se mi nezdá, typnul bych si na uhnilé dráty u klaksonu( já je mám v levé kapse v motorovém prostoru v předu, přístup spodem po odkrytování) popřípadě vadné relé 1 releový box pod spodním krytem palubky nad nohama řidiče. Já bych vyndal relátko a zkusil zkoušečkou jde-li na silový pin napětí. Když ne tak pojistka. Když jo, tak propojit silové piny kouskem drátku. Nehouká-li,jít po houkačkách, houká-li tak hledat v ovládání relátka č.1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svítící světla na pravé či levé straně auta >> zapalování vypnuto se zapnutými blinkry na tu stranu, na které svítí světla... P.S. to je užitečné když třeba zastavíš na silnici a chceš osvětlit jen jednu stranu auta, třeba jen tu co jde do silnice... světla můžeš knoflíkem mít klidně vypnutý, ale stejně to bude svítit, můžeš si to vyzkoušet. Taky sem se tomu jako "začátečník" divil když sem o tom neveděl.

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svítící světla na pravé či levé straně auta >> zapalování vypnuto se zapnutými blinkry na tu stranu, na které svítí světla... P.S. to je užitečné když třeba zastavíš na silnici a chceš osvětlit jen jednu stranu auta, třeba jen tu co jde do silnice... světla můžeš knoflíkem mít klidně vypnutý, ale stejně to bude svítit, můžeš si to vyzkoušet. Taky sem se tomu jako "začátečník" divil když sem o tom neveděl.

Ray má ale blinkry vypnuté!!! Takže by to normální být nemělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Hello

No vidim, ze tych problemov je neurekom..skusim pomoct aspon s jednym..alebo dvami..Ohladne 4 bodu teda nezamykania dveri..a urcite to suvisi aj s tym oknom na druhej strane.

V dverach vodica je motorcek, riadiaca jednotka k centralnemu ovladaniu okien a zamykania dveri,.... mne ho pred casom menili, lebo mi nezamykalo tie dvere vodica..presne ako u vas. Problem bol v tom, ze na tej jednotke boli zoxidovane kontakty. pravdepodobne je to aj u vas, len u vas je to este spojene aj s tym oknom, ktore je tiez riadene z tejto jednotky... na 99 percent vam to pomoze... :-)) Zial je to dost nakladna oprava :-((

Dodo

Bohužel nezamyká jen když jsem v autě. Alarm pager zámek zamkne.Kdyby byli zoxidované kontakty tak by se to zřejmě nezamklo v žádném případě. Ale jak říkám. Na dálku zamknu bez problémů, pouze když jsem v autě a chci zamknout všechny dveře. Pouze u mě se nezamyká. Ale dveře za řidičem jsou asi fakt zoxidovaný, zamykají se je jak se jim zachce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k dielu 2...

pravdepodobne čítacia cievka imobilizéru..máš dva klúče? robia to ooba? ak nie a robi to len jeden je problem v kluči. ak to robi s oboma prekontrolovať kabeláž k tej cievke

Mám 2 klíče a oba se chovají stejně, ale je zvláštní že to nejvíce dělá když je co nejblíže k teplotě 0°C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6) autoradio: problém bude v napájení zesilovače antény. není-li rádio originál, musí se antena napájet přes výhybku (lze koupit). Antena se zesilovačem je bez napájení neprůchodná pro VF signál. Jednoduše odzkoušíš, když do střední dirky zásuvky na anténu v rádiu strčíš cca dva metry jakéhokoliv drátu(nesmíš zásuvku zkratovat) a vyzkoušíš. Mělo by to hrát.

Tak jsem si pořídil tu vyhýbku se zeilovačem, když jsem se o tom zmínil ve škodovce tak hned věděli o co jde. Vyhybka stála 200kč. Bohužel žádné rady jak zapojit nebo nějaké schéma k tomu nebylo. Nic. Jde o to že ten káblík co vede z toho zesilovače musí být někam připojen do konektoru rádia. Ale kam? Nerad bych něco zkratoval. Kdyby někdo věděl uvítal bych i schéma. Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5) klakson: Spínač ve volantu se mi nezdá, typnul bych si na uhnilé dráty u klaksonu( já je mám v levé kapse v motorovém prostoru v předu, přístup spodem po odkrytování) popřípadě vadné relé 1 releový box pod spodním krytem palubky nad nohama řidiče. Já bych vyndal relátko a zkusil zkoušečkou jde-li na silový pin napětí. Když ne tak pojistka. Když jo, tak propojit silové piny kouskem drátku. Nehouká-li,jít po houkačkách, houká-li tak hledat v ovládání relátka č.1.

Tak jsem se díval na ty kontakty u klaksonů, vypadají bez závady. Ale po opětovném nasazení se zdálo že to troubí bez problému ale po chvíli zase to troubí jako by přerušovaně, slabě. Mě se to nezdá ale ten spínač ve volantu to asi bude ten problém, KDE najdu to relátko? Na to jsem ještě nekoukal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svítící světla na pravé či levé straně auta >> zapalování vypnuto se zapnutými blinkry na tu stranu, na které svítí světla... P.S. to je užitečné když třeba zastavíš na silnici a chceš osvětlit jen jednu stranu auta, třeba jen tu co jde do silnice...  světla můžeš knoflíkem mít klidně vypnutý, ale stejně to bude svítit, můžeš si to vyzkoušet. Taky sem se tomu jako "začátečník" divil když sem o tom neveděl.

Vím na co slouží parkovačky, takže jsem se ani jako začátečník nedivil, začátečník ani nejsem :) mě jde o to že když ráno příjdu k autu, samozřejmě musí být mráz opět teplota kolem 0°C tak vidím že mi svítí pravá strana i když páčka blinkrů je ve středové poloze, tudíž není možné aby někde něco svítilo. Proto jsem se ptal kde můžebýt závada? že by tam byl spojený kontakt? Jednou se mi to ani nepodařilo odstranit, prostě to svítilo pořád a nevěděl jsem jak to vypnout, a to jsem páčkou hýbal na všechny strany samozřejmě když jsem chtěl levou stranu tak svítili v momentě obě strany. Pravá nezhasla. Kde je problém? Proč ale jen když je zima???

Editováno: , autor: Ray
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6) autoradio: problém bude v napájení zesilovače antény. není-li rádio originál, musí se antena napájet přes výhybku (lze koupit). Antena se zesilovačem je bez napájení neprůchodná pro VF signál. Jednoduše odzkoušíš, když do střední dirky zásuvky na anténu v rádiu strčíš cca dva metry jakéhokoliv drátu(nesmíš zásuvku zkratovat) a vyzkoušíš. Mělo by to hrát.

Tak jsem si pořídil tu vyhýbku se zeilovačem, když jsem se o tom zmínil ve škodovce tak hned věděli o co jde. Vyhybka stála 200kč. Bohužel žádné rady jak zapojit nebo nějaké schéma k tomu nebylo. Nic. Jde o to že ten káblík co vede z toho zesilovače musí být někam připojen do konektoru rádia. Ale kam? Nerad bych něco zkratoval. Kdyby někdo věděl uvítal bych i schéma. Předem díky.

Píšeš, že jsi pořídil výhybku se "zesilovačem". No nevím, zesilovač máš již v patě antény a další zesilovač není vhodný. Výhybku zapoj na 12V(napájení radia) možná, že tvé radio bude mít na napájení zesilovače již napětí 12V někde vyvedené(hledej v popisu radia). Výsledek musí být, že střední zdířka zásuvky pro kabel k anténě musí být +12V a vnějšek zásuvky je kostřen ( -). Pak bude zesilovač v patě antény napájen a bude průchozí pro VF signál. Nemášli dost zkušeností, nech udělat kde montují autoradia.(je to stokorunová položka nebo ani ne)

Klakson: zkontroluj pojistku č.40-20A-zelená v pojistkové skříni pod deklíkem na levé straně palubní desky nebo ji preventivně vyměň. (Už jsem se setkal z pojiskou která vedla když se jí chtělo ). Na relátka se dostaneš po odšroubování krytu nad nohama řidiče (2x Tr 20), a je to č.1 vlevo nahoře.

Hodně úspěchů při bádání B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

k tomu bodu 2

právě jsem to o veekendu taky řešil je špatnej kablík od snímaciho kroužku spínací skřínky to znamená že jsem ve škodovce koupil kablik novej stál 160kč a vymněnil ho práce na 30 min a je hotovo vše super funguje kdyžtak mi napiš poradim více

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dej si pozor na kostry- u toho klaksonu

napojení zesilovače u anteny- něktarý rádia mají výstup na výsuvnou anténu-pozap. rádia=12V, nebo to připoj na vstup "od klíčku"-myslím že je toč. 7 na iso konektoru(nebo 4.-jedno je stálý+ a druhý po zap. klíčku)

světla- mě takhle podobně zlobil vypinač na světla- stačilo ho nedocvaknout úplně do polohy 0 a zůstala svítit jedna strana

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

:help: Ahoj mam od vcera problem se svoji OCI 1.9 Tdi 81Kw. Vcera jsem normalne odemknul auto dal. ovladacem rozjel se a stahnul okno. Jel jsem asi 5 km a po zastaveni jsem zjistil ze mi nejde zatahnout okno, osvetleni interieu a ani zamknout auto. Tak jsem mrknul na pojistky a byla rupla poj. c 14. Tak jsem ji vymenil a vsechno bylo v pohode. Jenze dnes se mi to same opakovalo. Odemknu auto a po vystoupeni uz nezamknu-dalsi pojistka....Nevite co by to mohlo vyhazovat???

Diky Mischa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli mi někdo neoradí čím to je.Kdyžvečer přijedu a dam auto do garáže tak tam mam nějakou průměrnou spotřebu.Když ráno auto nastartuju tak tam nemam hodnotu žádnou jen čárky až po chvíli mi naskočí ale úplně od nuly je to normální??mám rok 97.a pak jsem si tak všm že když třeba mam rozsvícený světla i vytahuju okno mam elektriku tak mi probliknou světla nebo když mam zapnutý topení a zapnu vyhřívání zadního okna tak se topení trochu stlumí.nevte někdo čím to je??díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

je to normalne. otec ma 97 rocnik. pocitac potrebuje chvilku kym prepocita hodnoty. najma na studenom motore. zacne ukazovat spotrebu az po ujdeni nejakych metrov. druha vec je, ze stary palubny pocitac ako ma 97 nevie ukazovat l/h ale len l/100 km. cize ma trosku problem zobrazit spotrebu pri stojacom aute. preto rano ked nemas este prejdeny ani meter, nevie z coho ma pocitat.

mozes byt kludny, je to uplne normal, aj co sa tyka preblikovania a stahovania prudu pri zapnuti viacerych spotrebicov. na mojom aute to sice neni take tragicke ale predsa si to prud trosku stiahne. /mam ORS I. 2002/ caff

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Caute, som tu novy, potrebujem surne poradit.

Na mojej octavii sa mi pokazil zamok piatych dveri. Ked zamknem cez dialkove tak mi zamkne len dvere ale kufor ne. V motorceku chyba neje, ale zevraj sa tam nedostava prud. No rucne kufor zamknut nemozem lebo vsetky zamky mam zablonbovane proti kradezi. A neviem ci to je od toho ze nefunguje zamykanie kufra, mi uz zacala blbnut cela elektrika. Okna sa nedaju stiahnut, auto samo zamyka, vnutorne osvetlenie neide. "odbornik" mi povedal ze to bude tym zamkom, ze to vlastne samo blokuje riadiaca jednotka. Tak sa pytam Vas aky mate nato nazor? Od auta mam iba jedno dialkove a central je tam originalny no bol bez dialkoveho, ale alarm od ktoreho mam iba jedno dialkove je dorabany, a chcel by so to dat do povodneho stavu a dat tam origo kluce vyskakovacie a origo jednotku na odomykanie a aj novu sadu zamkov aby som sa uz nemusel bat ze ked stratim kluce tak sa nedostanem do auta, ale alarm by som musel asi vyhodit, pojde to ? Dakujem.

Editováno: , autor: dano4569
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...