Kostia Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Vždyť to mám dole ve svém příspěvku Prostějov no vidis:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 17. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Tak rovzvod srovnan..hodina s***í,ale hodnota 0 pri volnobeehu...pod plnym plynem se to mene +- 0.5... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Slusny, pak nahlas spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 mělo by to být poznat i na spotřebě za hodinu - měla by klesnout hodnota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 19. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 Takze poznatky...auto jezdi uplne stejne :-) spotreba taky stejna i pri volnobehu...paradoxne, kdyz jsem si hral s tim predvstrikem, tak nejmensi hodnotu ukazoval palubni pocitac, kdyz byl predvstrik +1.1 (ukazoval 0.5/hod) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 tak teď udělej ten log. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 19. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 ten muj rucni scan to neumi..muzu udelat jenom to, ze pojedu s nekym kdo si napise hodnoty v urcitych otackach??stacilo by to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 to je slabé. jako velmi nepřesná kontrola třeba, ale jinak je potřeba to mít nalogované v kuse. každopádně pokud to chceš za jízdy, tak ať dotyčný sleduje ve skupině 3 váhu vzduchu - pole 2 (požadovaná) a 3 (naměřená), jestli 3 nejde pod 2 a potom ve skupině 11 tlak turba - opět 2 požadavek a 3 naměřený. opět nesmí jít naměřená hodnota pod hodnotu požadovanou. v první jízdě se ale zaměř na tu váhu. pozorně sleduj hodnoty hlavně někdě 1700-2300, ale prožeň to až ke 4000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 19. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 jasne, zkusim to...zkusim si kabel + sw pujcit od kamose...jeste jedna otazecka...asi sem nepatri, ale jak poznam spatnej silentblok motoru? na volnobeh s mi strasne klepe motor a uz se to premistuje i do karoserie...kdyz pridam, tak klepot trochu ustane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 záleží na tom, který silentblok. ale většinou to mlátí třeba při prudkém přidání/ubrání. co se týče toho klepání, tak těžko po netu říct, co je normál a co je vada. ale počítej s tím, že naftový tříválec se klepat bude vždycky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 zvedni auto, sundej dekl a mrkni na reakční vzpěru motoru. je to takova tycka ve spodku. Priblizne takle to vypada - http://www.autodilycz.cz/zbozifoto/is_167897_reakcni-vzpera-zaveseni-motoru-original-xs-6q0199851ae.jpg to jen prvni nastrel co by to mohlo byt, pak je dalsich vic silentbloku. jinak na youtube si najdi par videi s nastartovanym 1,4 tdi a porovnej to ne? Tohle mi přijde jako dost čistý videozáznam: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 20. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 tu reakcni vzperu uz jsem menil a ty videa mam uz taky zkouknuty..zkusim to natocit,ale obavam se, ze z videa stejne uvidime prd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Pokud by byl někdo z okolí Ostavy, popř. Bruntál, Opava, taky bych si celkem rád porovnal "konkurenční" motor. Mám 1,4 tdi 55 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Pokud by byl někdo z okolí Ostavy, popř. Bruntál, Opava, taky bych si celkem rád porovnal "konkurenční" motor. Mám 1,4 tdi 55 kw JA se hlasim take na porovnávací sraz, už se tady o to snažim pul roku, některé zvuky bych rad slyšel i u jiných aut:)))) Praha a okolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 26. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Tak Ostrava je uz trochu z ruky :-) nemate někdo zkušenost s ubráním hodnoty vstrikovani paliva pres VAG? uz jsem si takle ubral EGR a mam v planu i snizit hodnotu volnobehu..ted mam ted 0.6-0.7 a myslim, ze by to mohlo zabrat...dle prirucky je hodnota v mezich od 3 do 9, resp od 11 do 33 ve strojovych hodnotach..me ukazuje 22, tak bych to chtel ubrat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Ja si vcera nechal namerit nastaveni vackovyho kola na VAG - mam to pribity na hodnote 0,0 a nai se to nehne - volnobeh. Je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 tu reakcni vzperu uz jsem menil a ty videa mam uz taky zkouknuty..zkusim to natocit,ale obavam se, ze z videa stejne uvidime prd... Tak co uz mas video? ted sem taky parkrat pozoroval na volnobeh motor a klepe se to jako kráva, ale auto nemá zvýšený vibrace, oproti videu mnohem víc se ten motor klepe. Bud to na videu nejde videt (25 snimku za sekundu). Nebo se to ve fabce klepe vic:) Radicka i auto je celkem v klidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Mě se klepe i airbox:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 27. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 tak to mas super, nula je krasna hodnota...a nepamatujes si kolik jsem mel hodnotu vstriku? ja mam 5.2 a ve VAGu nejde vubec ubrat..zakladni hodnota je 32768. pridat jde jenom tak o dvacet a ubrat asi o 70...nevite jak jinak ubrat hodnotu vstriku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 tie vstreky nie su nic moc, kedze si nemyslim, ze diagnostika ukazuje 000,21 to bude skor 2,1. pozeral si to vagom? aj vacku mozes mat zodratu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 27. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 myslis, ze by byly vstriky v haji? ted ti nerozumim co mam zkontrolovat VAGem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 vag ti neukaze vyrovnavaciu davku vstreku 000,21. vag ti ukaze len jedno desatinne miesto. preto si myslim ze to je 2,1 a to uz je celkom dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 27. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 omlouvam se za kvalitu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 27. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 omlouvam se za kvalitu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanf Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 tie hodnoty su prilis vysoke. kolko to ma najazdene. dvojhmotu asi nemas tiez by to mohla sposobovat. vstreky von,vycistit, preskusat,dat nove gumicky, rovno pozriet aj vacku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.