Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

tak jsem se po tom dnes pídil a jde použít pás z octavie,je tam jen menší problém s tím že pás na fabii je kromě šroubu uchycen i jistým stabilizačním zobáčkem :rolleyes: tak při montáži octaviového pásu se musíte pohrát s přesným upnutím navijáku do roviny(jinak bude zadrhávat).Jinak jsem měl dnes v ruce i ten pás na golfa(tuším na typ IV) a je stejný,jen mi přišlo že horní třmen pásu je trochu objemnější tak nevím jestli by nevznikl problém při montáži a provlékáním těmi výztuhami ve sloupku.Snad to někomu helpne ;)

Editováno: , autor: Nomin
  • o 2 týdny později...
Vloženo

zdravim nema niekto z Vas skusenosti s tymto:

bezpecnostny pas vodica sa mi navynul na doraz / ako sa bezne navyja / a asi sa zasekol / alebo sa nieco vo vnutri pokazilo / neda sa vytiahnut :help:

mal uz niekto podobny problem? ako ho riesil?

Dik

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Blbě se navíjel pás u řidiče,až přestal úplně,podle zdejšího popisu jsem středovej plast spolu s dolnim sundal,je to sesazované odzhora,na pravém krytu plastu navíječe šroubovákem opatrně za zobáčky zatlačil a při oddělavání podržel šroubováčkem pružinu ,okouk pružinu prasklá nebyla a tuk byl ,zaklap spátky,podebral levou stranu plastu a sundal, při demontáži levého boku ,natočil středoví kovoví díl ,aby šel vířezem ven a vyndal ho pod tím je mechanismus zabržděni pásu ramínko s tlačnou pružinou pozor at nevyletne při manipulaci,a na hřídelku stříknul kontax a poté i na druhou strani hřídelky navíječe pásu ten jsem neměl celej rozdělanej tak jsem to namazal mezerou mezi kotouč a stěnu na hřídelku,pravou stranu jsem měl jenom kryt pružiny sundanej,při skoušeni staženej na místě šroubu svěrkou +prstem zápatku v dolní části a pak jde tahat za pas navijet , odvíjet.

2003 s mechanickym předepinačem žádné kabely ,žádnou piropatronu jsem neviděl

/měl někdo rozdělanou pravou část pod pružinou ,slitinovej deklíček na několik šroubu ,vrchem je to asi propojeny s lankem pod plíšek upevnování šroubu ,kdo má starej nefunkční zkusteho posím rozdělat co v tě pravé části pod pružinou je?:)

Editováno: , autor: fer1
Vloženo

stahnout svěrkou ,nebo šroubem plíšek k plechu obrazek číslo 2 tve fotky

sundat na levo plast kryt obr. č.1 tve fotky,dole je kulička ,ktera musí sedět na dně jamky /naklonové hlídání,vyskočí kulička zvíhne raménko a nejse vysunovat pás,dole vlevo pružinka/

při vysunováni musí pa byt v poloze jako když je přišroubovanej ve vozidle obrazek č.1

další blokovaní je pod středovím kovovym kroužkem sundaní v mém popisu,pod kterym je systím zapadka rohatka a slabé perko/system rychle vysuneš pas a blokuje

to když udělaš mělo by to odblokovat system pro zajištovaní a zatahnutím vytahnout i kdyš je dost daleko zarvanej

fer1 :palec2:

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Přestává mi fungovat bezpečnostní pás a chtěl jsem se zeptat : Mám pás bez dopínače a našel jsem za dobrou cenu s dopínačem, můžu ho vyměnit a dopínač nezapojit? A ještě jedna věc, mám FI combi 2006 a na pásu je číslo začínajicí 6Y a na tom co chci koupit 5J jsou tyto pásy vzájemně záměnné? Dík za odpověď :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Motor Car Dunajská Lužná (bývalý Auto Jáger) - 2943,-Sk rovnaká cena vodič aj spolujazdec.

dnes som tam bol kupit lavy predny pas na fabiu, cakum prask 87E, zatial co vsetky ine skodovky v BA mi ponukali za 116E

uz to len namontovat a som v klidku

P.S.: Lukaso diky moc za tip

Vloženo

Obecně bych asi nedoporučoval měněni pásu za jinej typ nebo třeba zapojeni bez predpinace. Sakra, proc si pak kupovat nove auto kdyz si vedome budu snižovat uroveň bezpečnosti? Novej pás je ranec, ano, ale když dete koupit gumy tak si taky nevemete protektory, protože jsou levnější! Beru sražení hrany, nebo namazání aby se navíjel, ale když to nepomůže, je podle mě jediné řešení výměna, a to za totožnej typ. Byť sou autorizovany servisy předražený, todle je věc kterou bych na nich nechal..

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mě pomohá tak asi max. dvakrát za rok omýt ten pás ze spodní strany. Také se nenavíjel, a brzdil se při průchodu přes to oko. Všiml jsem si, že se tvoří na spodní straně pásu takový "hegeš" , asi od rukou nebo od oblečení, prostě od používání... normálně to nebylo vidět, ale po přejetí nehtem to vidět bylo. Jinak pás pod tím okem se navíjí stále jako blázen. F I MR2005. Vždy když to začne váznout, tak to omyju a je to v poho.. :palec2: Tak to někdo zkuste a dejte vědět..

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Tak jsem zjistil, že 5J je FII a 6Y je fI a otázka zní, můžu namontovat pásy z FII do FI ?

Pření pásy mi nedovíjí zpat , musím, kdy vystupuju z auta , tak jim pomáhat.

Tak jsem se snažil opravit navíjení pásů : sundání plastů -shit :aggressive: , dále chtěl jsem promáznout pružinu-shit :aggressive: , pružina vyskočila, dal jsem ji zpátky - další shit :feve: , je to trochu lepší, ale sereš se stím- shit :aggressive: . Nevěřil jsem , že tam dám pružinu zpátky, ale dal, na druhej pás kakám. :plol:aggressive:

Vloženo

někdy pomůže bezpečnostní pás "otřít" hadříkem který je namočený, nebo na který se nastříká přípravek na plasty interiéru vozu = setře se bordel z pásu a krásně ho to navýjí zpět ;)

Vloženo (editace)

¨člověče, :palec2: postříkal jsem přímo palubovkovým sprayem pásy zespodu v místě dráhy navíjení a zjistil jsem, že po nastříkání se mi objevila na pásu fekál vrstva mazu, ale po natříkání a po setření hadříkem (opakovaněně) ta fekálvrstva zmizela a fakt je 90procentní efekt na světě. Stříkal jsem to přímo na pás, shora , zespodu na styčný plochy, a já blb se pouštěl do vnitřního čištění pásů, - zasraný jsou jen v délce dráhy použití. :):palec2:lol

Editováno: , autor: Standis
pozor na citování příspěvků - porušuješ pravidla
Vloženo

to jsem rád že jsem pomohl :palec2: já to na svým autě dělám vždy když čistím interiér a zatím s pásy není sebemenší problém....když to hůř navýjí, není na škodu tohle vyzkoušet ;)

Vloženo

Mě pomohá tak asi max. dvakrát za rok omýt ten pás ze spodní strany. Také se nenavíjel, a brzdil se při průchodu přes to oko. Všiml jsem si, že se tvoří na spodní straně pásu takový "hegeš" , asi od rukou nebo od oblečení, prostě od používání... normálně to nebylo vidět, ale po přejetí nehtem to vidět bylo. Jinak pás pod tím okem se navíjí stále jako blázen. F I MR2005. Vždy když to začne váznout, tak to omyju a je to v poho.. :palec2: Tak to někdo zkuste a dejte vědět..

presne tak,jednou za cas to zespodu odskrabnu a naviji jak za mlada.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zadní levý pás se mi skoro vůbec nechtěl navíjet. Stříkl jsem na hadru trochu silikonu ve spreji a hadrou celý pás několikrát otřel. Teď chodí jak po másle. Udělal jsme to pak i na všech ostatních. :)

Vloženo

Kdyz to strikate silikonem nebo cisticem na plasty, nezprasite si potom obleceni? Oboji jsou to nejakym zpusobem mastne pripravky a nerad bych to potom vytrel do kosile..?

Dik

Vloženo

Kdyz to strikate silikonem nebo cisticem na plasty, nezprasite si potom obleceni? Oboji jsou to nejakym zpusobem mastne pripravky a nerad bych to potom vytrel do kosile..?

Dik

Mě fungovala rada od kibiho, postříkat pás zespodu přípravkem na palubovky, je ve spreji, dal jsem tam toho víc, obsah se vpil, ještě jsem to rozetřel, nejen , že to voní, ale není tam tolik mazu jako v silikonu. 90 procent účinek, nemaže to košile.. :p Jezdím totiž v neoprénu a k tomu ještě topím. ( samozřejmě vtip )

Dokud to nevyzkoušíš, tak se můžeš pořád ptát.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Mame doma 2004 Fabiu 1.2HTP 12V daka choice edicia, ma vpredu dva airbagy. Asi rok dozadu zacal haprovat spolujazdcov pas, najprv sa vobec nenavijal a bol cely vytiahnuty, potom chvilu fungoval, potom zas nie a teraz sa zas cely navinul dnu a vobec nejde von.

Chcel by som ho vymenit za daky pouzity kus. Staci pohladat pas z FI, ktora mala pri spolujazdcovy airbag, alebo to moze byt hocijaky alebo... ? Dakujem

Vloženo

Dnes jsem zjistil, že se my špatně navyjí bezpečnostní pás u řidiče. Vyřešil někdo tento problém jinak než výměnou? Nevíte náhodou kolik stojí nový pás.

najdi si tady forum - zaseklý pás u řidiče

jirkazlin

  • o 2 roky později...
Vloženo

tiez ma postihol problem s pasmi na Fabii(2003) , miestov vodica -natacal sa cim dalej pomalsie,az sa prestal uplne

vymontoval som ho (navod tu uz je) - nastriekal Kontox cez prilozenu  trubicku (cerveny , mastiaci a cistiaci - neviem ci sa vyraba,lebo ho mam este z cias davno minulych )

 

1.) do medzery medzi  navijaci bubon a telo navijaca na oboch stranach

2.)pod kryt pruziny oznacena napisom neotvarat! - cez dierky

3.) otvoril som kryt zapadky (treba najprv vytlacit malinke zatky z plastu-tvrdym drotom priemeru 2mm) a nastriekal Kontox pod ozubene koleso,na os bubna, kde to slo )

4.)silokonovy olej v speji do miest v bode 1.) a 2.)

 

prv som vytahoval a natacal pas otacanim bubna, potom sa zacal navijat sam,coraz rychlejsie

teraz funguje v pohode-snad bude aj dalej

usetrene 88 eur + pripadna montaz v servise ~20eur

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Nevím jestli to tady už někde není,ale lze koupit někde i čistě ten pás? Po bývalém majiteli vzadu je pás, kde v oblasti hrudníku je do půlky rozervaný, nařízlý nebo nevím co s tím dělal :kol-32:  A kolik by to stálo popřípadě..

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...