Pavel Uřidil Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 Mám problém a to dost velký ... Když jedu tak jak to napsat a popsat prostě jako kdyby moje auto si samo přídávalo rychlo a když zařadím tak otáčky rychle lezou až na 4000 ot./min ale když se chce vrátit do normálu aby si sám nepřidával otáčky na horu a já přidám plyn tak to auto 3x škubné a vím, že to auto už je v pohodě a že otáčky se sníží při řazení tak jak mají ... když vypnu motor a zas nastartuji tak to je v pohodě ale po nějaké době to začně dělat třeba dvakrát do dne ale není to pravidlo Další problém je ten že když blbě nastartuji,či mi to chcípne tak za boha nemůžu nastartovat až po dlouhé době +/- 30 minut ale když to zkouším nastartovat přes plyn tak to chytne po nějaké době či po dvou pokusech.Pravidelně na volnoběch mi kolisají otáčky ikdyž je moto teplý ... otáčky se drží na 900ot./min když sem byl u známené na VAGU tak to tam hlásilo chybu na čislo chladící kapaliny, Hallův snimač klik.hřídele a vačkové hřidele, pak lamda sondu ale když jsme chyby vymazali tak už se neukazala ... a pak jedu další ale to už nevím ... zítra se jdu obědnaj zas na VAG abych měl čerství přehled jaké tak jsou chyby a pak bych vám to sem napsal. Dotaz je takoví co to může tyhle problémi způsoboval ?? Jinak auto jede uplně v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 Nazdar, tie vybiehajúce otáčky u mňa robila zanesená škrtiaca klapka, občas sa nevracala, po vyčistení, zmazaní adaptačných hodnôt a základnom nastavení cez VAG fachčí už druhý rok v pohode, a to blbé štartovanie za tepla mi robilo tiež, u mňa to bol snímač teploty chladiacej kvapaliny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Uřidil Vloženo 2. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 (editace) Zítra jdu na VAG a nastavení té škrtící klapky pak sem nahraju obrázek všech chyb co jsou v autě a snad to pomůže zjistit proč mi blbe moje autíčko Editováno: 2. Duben 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Uřidil Vloženo 3. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Tak sem byl dneska na tom VAGu a zjistil Hallův snímač G40, Čidlo chladíci kapaliny a regulace lambda sondy. Může mi někdo říct jaké to může dělat autu problémi ?? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Může to dělat spoustu věcí. Chce to si pročíst forum. Čidlo chladící kapaliny, stejně jako Hallův snímač a lambda jsou bolesti octávek. Pravděpodobně budeš muset měnit. S tím cukáním - zkus ještě vyčistit klapku, popř. mrknout na svíčky, kábly, zap. modul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Uřidil Vloženo 5. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 ted sem zjistil, že když se mi zvyšuji otáčky toho motoru tak pak pod koncovým výfekum mám vždy mokrou skvrnu a vypadáto že to je olej ... čím to může být ?? Díký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 Olej z výfuku? No tak to nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Uřidil Vloženo 5. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 prostě velká mokrá skvrna ale na benzín to fakt není ... je to mazlavé ... takže nevím co to přesně je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 Jsou to spalovací reakce, prostě zkondenzovaná voda....je to celkem normální, toto řešit nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.