Tom75 Vloženo 20. Březen 2012 Vloženo 20. Březen 2012 (editace) U OII 103KW TDI PD, jsou zasviněné od oleje všechny spojky hadice mezi turbem a chladičem vzduchu. Z té spojky co je nejníže k zemi i zřejmě kape olej (na spojce byla velká kapka oleje a na spodním krytu motoru je bordel od oleje). Je turbo v prd....? Může to mít souvislost s mizením chladící kapaliny? Za posledních tak 200km jsem musel dolít litr kapaliny. Olej nemizí nijak jinak než dříve ( nevypadá ředěnej vodou) . Od počátku dolévám tak 2-3l oleje na ten dlouhej servisní interval. Editováno: 20. Březen 2012, autor: Tom75 Citovat
VAG BoBo Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Sundej tu hadici kolik tam toho bude, kdyby tam bylo moc oleje tak by šel z vyfuku černy dým. Jinak to trochu teče z každého auta. Když tam toho oleje bude hodně tak to nemusí znamenat hned KO turba, třeba se přicpala trubka mazání turba, ktera vede zpět do motoru. Hlavní je mit čisty filtr, spravny olej a když začínají problémy takového razu, tak bych uvažoval o zrušení prodlouženého intervalu a výměně po 15 000 km. Citovat
Albert Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Ale ta chladící kapalina. Jen aby to nebyla hlava. U tohoto motoru...!!! Citovat
radek253 Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Při 160tkm se mě voda ztrácela jen málo, ale auto topilo jak chtělo(málo), pak se to najednou spravilo, pak znovu - byla malinká dírka v těsnění pod hlavou a zavzdušňoval se radiátor topení, když jsem jel do kopce, nebo na chvilku zastavil tak si to odfouklo zpátky a nic nebylo poznat, olej byl OK.Výměna těsnění a přebroušení hlavy to spravilo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.