Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A co tak prasklá hadice ke Colleru?Včera jsem zrovna jednu měnil pánovi a táké pískot a auto nejelo

  • 11 měsíců později...

tak pánové  mám tu problém s turbem, motor taky 1.9 TDI BKC najeto 225 xxx... poslední dobou řeším problém s kouřivostí při akceleraci ( černej kouř).  Postupně se to zhoršuje a motor mi i občas přestane uplně tahnout ( otáčky i rychlost stojí) a pak najednou se rozjede... Měnil jsem váhu vzduchu, mám novej EGR, kontroloval sem korekci vstřiků a hadice, vše vypadá v pohLOG-01-011-turbo 2.CSVodě. Regulaci sem zkoušel rukou a stačil sem jí  o tak +- cm dolu. Tak sem udělal pár logu turba a potřeboval bych to nějak posoudit.   Jsou tam hrozný skoky,  cca o 700 mbar . 
Pomohla by  výměna regulace?? 

 

PS: ŽÁDNÁ chyba nevyskočila  a do nouze mi to nepadá.

tutrbo  test3.jpg

tutrbo  test2.jpg

tutrbo  test1.jpg

LOG-01-011 turbo 3.CSV

Upraveno od Lukáš Kohel

Tak problém vyřešen... Problém je v EGR..vadný EGR nebo chladič splodin..

  • 3 roky později...

Ahoj, koupil jsem Octavii PD a má aktuálně 264000km. Před 20 000km byla údajně udělaná generálka motoru po prasklé klice (Doloženo pár fotkami od prodejce). Dělala se klika (dal tam z 2.0tdi) gufera na klice, šály, ojnice s pistama z 2.0tdi kvůli větší klice, pístní kroužky, rovnany blok, repas hlavy jako nová vodítka, přejete ventily a gufera na ventilech, nové hydroštely, nová vačka, pretesnene vstriky a vyfrezovana nová sedla, rozvody, spojka, olej v převodovce. A také bylo turbo na repasi. Auto mělo zaslepený egr. 

Nicméně auto pocitově moc netahne. Turbo znát je, ale ne tak, jak by mělo. V podstatě je trochu cítit mezi 2500 a 3000 otáčkami. Ten rozsah je dost malý. Turbo pískalo, dle majitele už od začátku od repase. Když jsme rozlepovali egr, všimli jsme si oleje na spoji egr/turbo, nicméně ve výfuku ani v sání olej žádný. A po rozlepeni se tam olej zatím neobjevil. Po rozlepeni egru je pískání turba podstatně menší, o hodně.

S regulací se dalo pohodlně hýbat rukou, zatuhlá není. Jediná naše teorie je, těch 20 000km od generalky a repase s tím jezdila hlavně ženská s dětmi tak jestli to nepodtáčela a regulace není "líná" a neotvira jak by měla....?

Ono to turbo tahá, ale žádné "kopnutí dopředu" při akceleraci není, auto zrychluje jen tak plynule jako silná atmosféra. Do nouzaku auto ani při prudké akceleraci nepadá 

Screenshot_20211104-123157_Gallery.jpg

20211102_091614.jpg

20211103_132947.jpg

Upraveno od HasičČR

  • 1 rok později...

Ahoj,

mám prosbu, mám vyměněné turbo,ale začalo mi hrozně pískat, když jedu rovnoměrnou rychlostí,ale když na to šlápnu, tak turbo zabere a přestane pískat. nenapadá něhoho, co by to mohlo být?

 

Děkuji moc za pomoc

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.