flacek Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Bral jsem to dle schéma co jsem tam vložil. Je to vyznačeno i ve schématu co jsem přiložil a pak jsem to nalezl i zde http://wrp.cz/rock/felicia/schemata.pdf pokud to teda dle toho chápu dobře. Jinak nebavím se o kabelech u rádia ale o kabelech co vedou v autě do ISO konektoru. To jak to má zapojené autorádio by mělo být dle nějakého návodu a tam máš pravdu že většinou oranžový bývá pamět stanic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Ta kostra se mohla uzavřít i přes stínění anténního kabelu (je u antény spojený s karosérií = s GND), takže pokud mělo rádio zapojenou anténu a připojily se oba přívody +12V (červený + žlutý) na ISO konektoru, naprosto v pohodě to mohlo začít fungovat - a po vytažení antény se rádio vypnulo. Jde ale o to, že norma požaduje aby se přes to stínění neuzavíral tok výkonového proudu, takže proto má rádio i bod pro připojení "svojí vlastní" kostry - černý kabel na ISO. Světle modrý kabel na pozici č.5 ISO je napájení čehokoliv, co má dostat "šťávu" po zapnutí rádia - původně to bývalo pro motorkem vysouvanou anténu, moderněji se to používá pro napájení anténního zesilovače nebo pro zapínání přídavných přístrojů - CD měniče nebo výkonového zesilovače. Vývod je označován "REMOTE", po zapnutí rádia se na něm objeví +12V a dá se z něj odebírat většinou jen nepříliš velká porce proudu - běžně ne víc než cca 100mA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Ty se sice nebavíš o kabelech od autorádia, ale Semirr96 tady popisuje právě ty kabely od autorádia! Takže je třeba kapku pozorněji číst... Jinak si myslím, že zapojené to má dobře, akorát ten černý vodič od "RÁDIA" je třeba připojit na kostru a ten modrý od "RÁDIA" bude napájení autoantény a ten se musí připojit k tomu černému vodiči od autoantény. Čus-bus, Felicius. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Ahoj, v prosinci jsem si koupil radio LG, zapojil a vse fungovalo, ale od patku zaclo blbnout. Kdyz nastaruju a vlozim predni panel radio hraje. Rozjedu se radio porad hraje a az za takov dve minuty az za takovy dve minuty radio zhasne. Prijedu na semofar vyradim, radio se zapne a hraje, ale jak pridan plyn tak okamzite zhasne a takhle uz to dela celou dobu, co s tim? Reklamacka? Vsechny draty jsem zkontroloval a vse je jak ma byt...prosim poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntraX0601 Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Pujč si od někoho jiné rádio, zapoj a zkus zda to u toho dělá taky, pokud ne, reklamuj radio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Ok zkusim, jeste jsem zkusim zmerit napeti a kdyz je auto na volnobeh tak ma 13 v a jak se to zvedne tak na 16v radio se vypbe. Maximum jsem nameril az 18v tak ze bych dal rezistor. Je to ale normalni 18v? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 To není OK,napětí by mělo být na volnoběh cca 13,2V a za jízdy 13,8V. Přebíjí ti alternátor,takže ti brzy odejde baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 A da se to nejak overit funkcnost alternatoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Tu už si ale ověřil právě tím měřením...alternátor má dávat 13-14,5V pokud dává méně nebo více tak je vadný...V tvém případě ti odešel regulátor který je přišroubovaný na alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Da se vymenit jen regulator a je to slozite nebo novu alternator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Ano dá se vyměnit a je to práce tak na 5minut,je našroubovaný na alternátoru.Stojí 300Kč. Viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Jen odsroubovat dva sroubky vytahnout a dat novej a kde ho sezenu v autodilech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 JJ jen ty dva šroubky a odpojit ten kablík. Prodávají ho všude,takže třeba v těch autodílech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Tak mi to nedalo a sel jsem a vytahl starej alternator, kterej mi nechal kamos kdyz nekomu menil a rekl mi jednou se ti bude hodit: taky ze jo dal jsem ho tam a v zasuvce mam 12,2 v a radio hraji i pri 5000 ot, dik moc jsi frajer....ani nevim jak ti podekovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Kdybys vyměnil jenom ten regec, dosáhl bys naprosto stejnýho výsledku - tohle byla závada regulace napětí jak z učebnice pro automechaniky v 1. ročníku učňáku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Jo mozna jsem to napsal spatne, vynenil jsem jen ten regulator. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.