Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

čistil tady někdo u intercooler na O1 TDi 81kw ?? Má někdo nějaký návod?? Našel jsem jen z sharana a to bude jiné...

Jasne ze hej rozobral som komplet cele sanie, turbo aj inercooler prave ten intercooler drzia skrutky ktore su za prednym L svetlom tak ja som daval dolu komplet aj naraznik aj svetla lebo som menil aj nadrzku na ostrekovace potom ho este drzia hadice ktore si uchitene aj od spodu od turba ale dava sa to lahko von ja som v nom mal cca 2 dcl oleja som ho cistil s arvou a ked som to iste spravil aj s turbom sanim skrt klapkov a egr ventil auto taha ako nove :-)

A na vyčištění mřížek od much a bordelu je best stlačenej vduch :kol-47: Toto lítá pak z těch mřížek. :kol-28: :kol-28:

Vevnitř jsem ho měl zasranej málo...Asi mám turbo v kondici :kol-28:

  • Autor

Jo to si dokážu představit. Auto totiž jede dobře jako, skoro nové turbo bez závad, dobře tahá, ale mám prostě pocit, že když se to auto zahřeje nejede už tak dobře. Když to je takové polozahřaté tak to tahá mrtně dobře ... Stlačený vzduch si myslel z kopresoru nebo ze spreje ? Ja bych to klidně proplachl wapkou a nechal porad oschnout ...

Upraveno od Sadd

Z komresoru...Ale wapka bude stačit taky :kol-47:

No to ja mam problem s turbom stale olej nehlce ale dakedy ked preslapnem plyn tak vypne alebo sa vypne od 140 vyssie?

  • Autor

A to si ho čistil ? Nemáš zasekané lopatky či regulaci ?

Nie len uz sa mi zadalo ze je kusok vyvaklane ked som tocil s lopatkami mali jemnu volu

  • Autor

Malo vůli můžou mýt, ale nesmí se to zase kývat ze strany na stranu. Jestli máš pocit, že ti to odchází a dřou lopatky tak co nejdřív ven a dát nějaké jiné, spolehlivé. A vag ti píše nějaké chyby ?? Já jsem tam měl chybu "překročena hranice plnicího tlaku" a pořád to padalo do nouzáku, dal jsem od známého jiné a bez problému.

Upraveno od Sadd

presne napise to iste ale mne sa to stava tak 1 alebo 2x mesacne ozaj ked to auto zeniem inak pohoda ta vola bola uplne malinka a lopatky nedreli ale to turbo uz ma nabehane 295 000 :-)

  • Autor

Jak má 295TKm tak má na to plný nárok no :D Ty VGTčka nejsou špatný, ale jakožto každá lopatka má své meze že ...

Upraveno od Sadd

Ale vsak pokial to ise a nekuri na cierno ako drak runburak a nezere olej tak to necham tak len raz ma to zradilo ked som riskantne obiehal no skoro som sa vtedy posr :-)

Tu vam pripajam par foto ja uz som tam vtedy cistil a vymenil vsetko filtre, vymmenik no komplet setko aj vodu v ostrekovacoch :-)

post-69329-0-54735300-1333464001_thumb.j

post-69329-0-08973700-1333464022_thumb.j

post-69329-0-58702400-1333464037_thumb.j

post-69329-0-52445200-1333464055_thumb.j

post-69329-0-78893600-1333464073_thumb.j

No fůůůůj to je nános na 4té fotce.... :kol-28:

No to bolo a tale som mal zadrbane aj sanie ale ked som vsetko vycistil auto taha skvelo

  • Autor

To egeérko je drsné :D ale buď v klidu, měl jsem to stejné a jsem zvědavý na ten intercooler a chladič. Jak jsem se díval na ten chladič tak to tam je dobře zasran* a intercooler bude určitě taky .. Prostě si užijou vodní lázeň :D

Upraveno od Sadd

Prene tak ked som to cistil bol som zadrbany az za usami :) fakt drina ale ked to budes cistit tech benzinom tak to pojde lepsie ja som minul 5l a 2l arvi + nejaka jar a vreta voda :kol-27:

Zdravím, poslední dobou se mi také zdá jako by auto bylo takové "gumové" při tahu... turbo mám čištěné házelo mě to do nouzáku, závady to nepíše, ale ten pocit jako by to nejelo jako dřív. může to být taky tím zasr.... intercoolerem?

to skor zasrate sanie ako to bolo aj u mna tiez to bolo take ze auto tahalo ale akoby o cosi slabsie :kol-26:

  • Autor

To spíše to sání jak píše Luboš, ale chlazení je velice důležité obzvlášť u TDiček, protože seriový chladič a intercooler je prostě na hovn*, to přece nemůže uchladit obzvlášť, když vyleješ z hadic olej v intercoolru a z chladiče si můžeš udělat muzeum hmyzu ....

Ked vycistis sanie a intercooler autu len pomozes a nestoji ti az tak vela staci kupit tech benzin a cistic na skrtoacu klapku a ides :kol-47:

  • 4 týdny později...

No chalani co mate tiez O1 81kw je to velka vada led so nepocujem svistat turbo ano ked mam stiahnute okienko vsak turbo skoro nepocut

Napiš to prosím ještě jednou a s diakritikou a interpunkčními znaménky.

Nějak jsem z toho shluku slov nepochopil jestli nám něco jen oznamuješ nebo se na něco ptáš. A jestli, tak na co.

No tak rád by som vedel či má na O1 81kw TDI pred fl turbo vydávať nejaky zvuk lebo kamarat mi povedal ze turbo musim počuť ako svišti ale moje nepocut skoro vobec a este mam jednu otazku: ako by som zistil ze mi nefunguje podtlakovy regulator? lebo mam dojem ze ho mam KO

Já slyším dobře turbo když otevřu pravé okénko a pokud možno jedu kolem nějaké zdi, svodidla apod. Jinak moc ne.

Pokud Ti cokoliv nebude kolem přeplňování fungovat, poznáš to snadno. Pojede to zhruba jak 105-ka :D

Jinak taky to poznáš jednoduše. Turbo se začíná projevovat tak od 1700 ot/min. Do těch otáček to "jen" zrychluje, od 1700 výš to je jak raketa :D

Upraveno od Wojnar

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.