Publikováno Duben 2, 201213 r poprosil by som o radu má niekto skúsenosť z leteckým benzínom v TSI ? mám možnosť sa k tomu výhodne dostať ďakujem
Duben 3, 201213 r Letecký benzín ma vysoké oktánové číslo, tušim až 120. Takže je otázka, ako sa s tým vysporiada riadiaca jednotka motora. Pri jednorázovom natakovaní sa možno nič nestane, možno auto pôjde ako píla, ale dlhodobé používanie ... ??? Upraveno Duben 3, 201213 r od orlov
Duben 8, 201213 r Zkus ho ředit ethanolem E85 tím to oktanový číslo srazíš a mohlo by to fungovat.Bude potom záležet na poměru ředění.
Duben 8, 201213 r toto naštuduj a udělej si závěr http://www.petroleum...yrobky/jet.aspx a něco pro porovnání http://www.unipetrolrpa.cz/cs/nabidka-produktu/rafinerske-produkty/motorova-paliva/bezolovnate-automobilove-benziny.html Upraveno Duben 8, 201213 r od dick
Duben 8, 201213 r Mám osobní zkušenost s provozem běžného motoru (určeného pro obvyklý automobilový benzín) na letecké palivo - jako kluci jsme chodili často na letiště, kde se "vnitřní" doprava po ploše realizovala starší "třiapůlkou" jawou - samozřejmě polovrakem bez čísla, žádná moderna atp. Byla to kejvačka s některými díly doplněnými z panelky - možná i s motorem, už je to moc dávno na to abych si pamatoval takové detaily. Ale co je důležité - pro tu jawu se muselo jezdit k pumpě pro normální benzín s olejem, protože když se do ní nalil "letečák", nepomohlo ani masivní přimíchání ricinového oleje a milá jawička se nejpozději po jednom přejetí po ploše kousla jak hladovej pstruh... Pozdější technické informace tenhle fakt potvrdily - letecký benzín má vyšší obsah těkavějších složek než benzín obyčejný a má i vyšší výhřevnost = motor nastavený pro obyčejné automobilové palivo s ním bude mít problémy s přehříváním nebo mu může hrozit i zadření.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.