Migel249 Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Zdravím lidi, před zhruba 2 měsíci jsem si pořídil FRS r.v. 2004. U nás v rodině nikdy nebyl koncernovej motor TDi a proto jsem teď trošku v rozpacích. Můj brouk v hlavě: když jedu s RS, tak nepocitim žádnej problém, přijde mi, že tahá výborně a v celém spektru otáček, tak jak by měla, jenže mi píská turbo a to už od zhruba 1200ot. ale he to jen pískání, žádný hučení, nebo tak. Slyším to jen se stazenymi okýnky, jinak to dovnitř není slyšet. Přijde mi ale, že naplno turbo zabírá poměrně pozdě-zhruba v 2400ot(je tam citelný kopanec, pokud jedu třeba na půl plynu). Nějak jsem to neřešil, ale teď mě svezl známí v jeho Octe, ve které ma výkonově stejný motor, jako ve FRS a jemu turbo zabírá zhruba ve 2000ot.(prý tam nemá chip) Tak jsem z toho teď na větvi, jestli mi nepůjde kakat turbo:/ V kolika ot. by měl být cítit ten kopanec? A ještě otázka: všichni říkají, že když odchází turbo, tak má zvuk, jako sirena sanitky, ten zvuk je slyšet i dovnitř do auta a nebo jen zvenku auta? Díky za rady, mám z toho těžkou hlavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 zvuk může být způsoben lehce zbroušenýma náběhovýma hrankama vrtulky dmychadla - zanedbaná výměna vzduchového filtru , netěsnost mezi filtrboxem a samotným filtrem atd....ale je to jen spekulace, udělej log, ať se vidí, jak ti funguje turbo = VAG spojit se s RJ motoru a logování skupin 3, 10, 11 - cca od 1500ot dát plnej plyn, nejlépe až do 4000ot a poté vypnout logování...soubor s .csv koncovkou sem postni...někde bude chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 13. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 blbá otázka-log udělat na neutral, nebo při jízdě? jen abych věděl,až s tím pojedu do dílny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 log musí být za jízdy - turbo musí být v zátěži = optimálně co jsem psal výše na 4 kvalt do mírného kopečka (chce to dlouhý kopeček nebo rovinku, kdyby v okolí nebyl tak na 3 kvalt) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 17. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 tak jsme dneska udelali log, bylo to na 3.ku, podle kolegy je turbo v poho, tak mi to prosim nekdo zhodnotte.. Diky http://www.ulozto.cz/xDN5vig/log-01-011-xxx-xxx-csv http://www.ulozto.cz/xgvTyj2/log-02-xxx-010-xxx-csv Jestě jsme měřili vstřiky, tak bych potreboval vedet, zda jsou ty hodnoty ok? Dik http://www.ulozto.cz/xPbAy5A/fabia-rs-bmp nevim, jak vkladat obrazky a soubory, sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 první log mi nejde otevřít....u druhýho mám jen skupinu 11 (když se dělá log, tak vždy všechny tři skupiny pod sebou, tedy log skupin 3-10-11 najednou), takže nevidím úplně vše ale i tak vidím, že ti turbo tlakuje na samou mez čidla = jestli je dle kolegy turbo ok, tak až ti odejde, ať ti na něj přispěje jestli máš kolem sebe někoho schopnýho, ať se ti mrkne na regulaci turba a s tím věci související = 1.) hadička blok řízení podtlaku - regulační baňka turba - zda není prodřená 2.) regulační baňka turba - zda drží podtla podtlak 3.) odpojít baňku a vyzkoušet zda jde samotná regulace naprosto hladce - dle mne je tohle kámen úrazu! turbo není ok, tlačí ti moc = nepadá ti to do nouzáku? jinak vstřiky jsou naprosto ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 jen ještě dodám, že to bylo do mírného stoupání. Když se na log podívám přes log view, tak je tam vidět v těch 2400ot. nárůst, ale nevyznam se přesně, co ty křivky znamenaj, krom tlaku turba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 nene, do nouzaku nepadá, když jí nalozim, tak to tahá pořád stejně... takže máme udělat log ještě jednou? Sakra, takže to nejspíš nechám někde zkouknout, jen úplně přesně nevím, kde tady...:/ bude to tedy nejspíš turbo v háji, nebo to půjde vyřešit nějak jinak? Díky, aspoň těmi vstriky jsi mě uklidnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 ani nemusíš, to turbo prostě dává nad požadavek...jen je divný, že ti to nespadne do nouze (nemáš pryč EGR?)....nech to u někoho zkouknout, turbo nemusí být KO, jen ti špatně reguluje...nejspíš přidřená regulace turba - na to bych se zaměřil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 já to auto mám 2 měsíce, předchozí majitel na to nevypadal, že by se v tom šťoural, EGR tam je, jedine, že by byl zaslepeny, to jsem ještě nestudoval. Myslíš, že ta regulace dělá ten skok v těch 2400ot. Musím někoho sehnat, kdo tomu rozumí, kousek mám servisaka, ale ten dělá hlavně francouze, tak nevím, jestli si k němu troufnu... Díky za rady... když bude přidrena ta regulace, tak se to dá vyčistit, nebo co s tím? ještě otázka mimo:kolik max jsou ty hodnoty na vstrikach? +-2,8mg? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 (editace) myslím si že právě ta regulace dělá ten skok a i to, že ti to ve vyšších otáčkách dává víc než RJ motoru požaduje omrknout vše kolem regulace, pokud bude přidřená = turbo ven, omrknout v jakym je stavu a když bude ok, tak rozložit - vyčistit regulaci....není to nic drastickýho u těch vstřiků je to jak píšeš Editováno: 18. Duben 2012, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 super, díky, někoho seženu a snad se na to co nejdřív vrhnem. kéž by to bylo tím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 sehnal jsem jednu firmu, která mi to za 4tis. kč udělá(demontáž turba, montáž, čištění ultrazvukem, diag., grafy) myslíš, že je to normální cena a mám do toho jít? když jim privezu jen turbo, tak čištění stojí 800kč. Ta firma spolupracuje s DieselPower. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 první se přesvěč, zda je chyba skutečně v regulaci - aby jsi nelatil 4.000,-Kč a nebyla chyba v hadičce - baňce atd ... jinak na firmu cena ok, já to dělal sobě a kámošovi před panelákem sám - turbo je venku za necelou hodinku, ale pak záleží, jak je turbo zapečený (u mne rozebráno za pár minut, u kámoše se musel použít autogen), pak jen správně složit a vrátit do auta...osobně měním při vyndavání turba těsnění a olej......běžnej mechanik ti to udělá asi levněji, záleží na koho narazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 já mám spíš strach, aby mi to beznej mechanik nějak nezprznil... tahle firma to nabízí přímo ve svých službách, tak myslim, že to nebudou nějaký fusari, snad... je to vwservisplzen.cz... tak uvidím, o vikendu se podívám na hadicky a tak a když nic, tak bych to nechal vyčistit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 14. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 tak jen pro info, zatím se mi s turbem nepovedlo nic udělat, nemám vůbec čas a auto potřebuji denně...:/ ale nedávno jsem zkoušel protáhnout pavučiny a krapet jí naložil, auto pak celkem ožilo, mělo lepší reakci na plyn a i ten kopanec se dle mě zmenšil, takze myslím, že bude pridrena regulace.. jinak jsem slyšel, že nedaleko mě dělá nějaký člověk turba a že je čistí nějakým sprejem a ani je nedemontuje z auta, je to možný?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marbu Vloženo 21. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 (editace) Nebol by niekto ochotný pozrieť na môj LOG? Fábia RS 2004, predošlí majitel tvrdil , že je tam chip 126 kw. EDIT: promazal jsem ti to schválně, nedávej sem samotná data ale ulož někde .csv soubor, ať to je přehledné a nejsou tu stohy dat tvůj log zde: http://uloz.to/x4GMxZs/log-01-003-010-011-csv Editováno: 21. Říjen 2012, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 Marbu: je to chiplé, log vypadá ok, turbo reguluje pěkně...požadavek je zvedlý z 1.35 na 1.55 bar (na FRS turbo je to tak maximum, udělej si alespoň lamelky do podběhu, pro lepší odvod teplého vzduchu).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.