vita112 Vloženo 6. Duben 2012 Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 Pokud tady již tohle téma je, nezlobte se a dejte mi sem odkaz. Je to už asi pul roku co mi ukradli Octavii. Našly ji po dvou dnech s podpalenou sedačkou řidiče, rozkopanou palubovkou a bez tachometru. Doma mi po ní zbyly klíčky z PINEM a ČÍSLEM imobilizeru. Chtěl jsem se jen zeptat zda ten PIN je uložen v řídící jednotce nebo v budíkách jako imobilizer. Dále by mě zajímalo jestli někdo z Ostravska nebo Karvinska nedělá příspusobení klíčů. Mám sice svůj vag, ale jen KKL. Nebo pokud to jde i s ním poraďte mi prosím jak to zprovoznit. Auto mám totiž už komplet opravené ale bohužel jsem koupil tachometr bez čísla imobilizeru. Klíčky mám nové. Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 PIN je v(od roku 2000) ECU a v budících musíš nechat zjistit PIN nových budíků podle mě máš vyplé immo v ECU takže budeš muset nechat zpátky zapnout (obyč diag to nejde) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 7. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Takže lidi dnes jsem se do toho pustil , volal jsem člověku co mi prodal budíky, ten mi řekl že PIN je napsán bílím popisovačem na zadní straně budíků. Takže jsem to rozebral přečetl PIN, napojil VAG KKL, a chtěl spárovat klíč a ejhle... Když jsem dal v programu VAG-COM volbu přístrojová deska dal login a zadal pin tak na palubovce přestal blikat imobilizer. No pak jsem postupoval podle návodu jak spárovat klíč, no jenže myslel jsem že se to nahrálo. Tak jsem to vše vypnul a nastartoval. Projel jsem to vypnul klíček a odešel pak jsem přišel znova že pojedu a po zapnutí zapalování imobilizer bliká a auto startne na par vteřinek a chcípne. Mám jiné kličky než jsem měl před krádeží měnil jsem zámky. Klíče jsou z druhé ruky. Nevadí to že v transporderu již byla nahraná jiný immo.??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Vadí Immo se dá použít jen jednou. Jelo ti to protože jsi zadal PIN budíku tedy budíky byly odblokovány. Po vypnutí zapalování to bude samozřejmě blikat protože nemá načteny klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 7. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 (editace) počkej takže ten malí p....us co je v klíči se dá použit jen jednou??? takže musí byt prázdný ??? když ho chci načíst?? Editováno: 8. Duben 2012, autor: Wojnar Necituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Ano krypto. Pokud přizpůsobíš k jednomu vozu už nelze znovu použít Pouze k tomu stejnému vozu.Nenapsal jsi nikde rok výroby Budeš potřebovat pravděpodobně krypto ID 48 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 7. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 (editace) je to octavia 1.9 tdi r.v 1997 ... a ten krypto je co ??? Editováno: 8. Duben 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 ... to je ten malý p....us Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 1997 určitě není Crypto 48 a stávající čip může nechat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 8. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 LIdi tak jak to je co musím s čím spárovat napište pořadí jak to mám udělat a nějaký návod. Používám VAG-COM, KKL kabel. Mám 2 klíče i s transporderem + jeden prázdný transporder, tachometr i s pinem. Lidi prosím pomozte ... auto mám ve Vrbici v Bohumíně kdo je v blískosti a zná to pomozte zaplatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 pokud máš správný pin a správný typ čipu tak není problém to spárovat.. něco máš asi špatně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 LIdi tak jak to je co musím s čím spárovat napište pořadí jak to mám udělat a nějaký návod. Používám VAG-COM, KKL kabel. Mám 2 klíče i s transporderem + jeden prázdný transporder, tachometr i s pinem. Lidi prosím pomozte ... auto mám ve Vrbici v Bohumíně kdo je v blískosti a zná to pomozte zaplatím. Napiš uživateli PASKAL VW cklub, nebo MILHOUSEK až pojede do Frýdku. Tečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 8. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Lidi a kolik to tak asi stojí v servisu myslím tím ne autorizovaný škoda ... Už na to nemám nervy a sílu --- děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 (editace) Jakou jsi tam dal vlastně přístrojovku.Immobilizer je součástí přístrojovky. Jsou 3 generace immobilizeru. Pokud jsi tam dal přístrojovku jaká tam patří a to tedy z roku 1997 pak stačí krypto znovu přizpůsobit pokud tam máš novější přístrojovku tak bude muset být nové krypto. Ještě si to jednou čtu ty jsi to vlastně posbíral Auto je 1997 přístrojovka nevíš rok a klíče použité, taky jiné nevíš rok. To může být ten problém. Editováno: 9. Duben 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 9. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Takže tachometr by měl být original 1997 , koncovka na výrobním čísle tachometru je poslední číslo 034G. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Nevím teď podle čísla musel bych zkusit pohledat jaký má přístrojovka podsviT. Jantarový nebo zelený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 034G nemusí měnit čipy, stačí pouze přizpůsobit!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita112 Vloženo 9. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Dobře podsvětlení je zelené ... ten tacháč co mi ukradli měl červené. Dobře takže kdybych vitáh starý transporder ze starých klíčku tak to jen příspusobím.... mám totiž transporderu docela hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 (editace) no k těm červeným budíkům bys starý transponder přizpůsobil. K zeleným už to nemusí být pravda tam může být immo jak II tak II. generace. Pokud seženeš nový ID48 měl by jít přizpůsobit jak ke II. tak ke III. generaci immobilizeru. No čtu si to ještě jednou co jsi vlastně udělal. Ty jsi dal jiné budíky a klíče. Přizpůsobil jsi vůbec budíky (tedy imobilizer) v kanálu 50 nebo jak píšeš jsi jenom přizpůsobil klíče v kanálu 21? Ty budíky byly použité? Klíče taky použité? Znáš původní PIN auta? Stáhni si dílenskou příručku a v oddíle Elektrická zařízení to máš přesně popsáno jak postupovat. Editováno: 9. Duben 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin669 Vloženo 29. Září 2012 Sdílet Vloženo 29. Září 2012 zdravím všechny, mám problém.mám Superb 05 automat. Bohužel se mi podařilo zavadil a zemnícím kabelem o kabel od spínací skříňky a bohužel jsem sundal i budíky a když jsem je opět zapojil bliká mi "imobilizér je aktivní", ale nastartoval nelze. Bohužel mi ani nefunguje zobrazování rychlostí. Nevím si s tím rady. díky předem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 29. Září 2012 Sdílet Vloženo 29. Září 2012 V Praze není problém.....odkud jsi?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.