nikim007 Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Zdravím pánové, mam na Vás dotaz ohledně mojí Felicia 1.3 LXi r.v.95 motor BMM, pročetl jsem hodně témat zde v diskuzi, ale přesně tento typ problemu jsem zde nenašel, před dvěma měsíci me začala při provozu na benzin škubat, chová se to tak, že když nastartuju tak jsem schopen ji dostat v pohodě ke 3tis i dale ale jak pustim plyn zdechne, když ji udržim při padu dolu kolem volnoběhu aby nezdechla tak kucka, dostat ji vejš je pak problem celkem, protože čim vic přidávám tak se vic dusí, rozjet se stím dá ale pomocí spojky, ale volnoběch neudrží když pustim plyn, když přepnu na LPG tak jede jak víno a volnoběh funguje perfektně. Myslim si že svíčkama ani rozdělovač, palec, civka to nebude když to na plyn jede absolutně bez problemu, viděl bych to podle toho co jsem zde četl, že to bude bud lambdou nebo palivovým systémem či klapkou (vyčistit). na VAGu jsem nebyl zatim, benzin jsem bral i u jinych cepacek a problem je stale. Zatím jezdím na LPG a funguje krasně, ale jsou chvile kdy provoz na benzin je potřeba. Na co by jste to viděli vy jako první na co se zaměřit ? Děkuji za každou odpověd :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) Kdyby to byla klapka, tak to bude škubat i na plyn. Viděl bych to na přicpanou palivovou soustavu. Kdy si měnil palivový filtr? Editováno: 8. Duben 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 to bude ono, oni ti plyňáci na benzin rychle zapomenou a pak se diví, vím o čem mluvím znám je, já s BMM neměl 210tis. km problém, občasné škubání dělaly opálené kontakty v rozdělovači a svíčky, palivový filtr jsem měnil po 60tis. km a s klapkou jsem nikdy nic nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Toto neustále řeší tchán na BMM Formanu. Je potřeba peníze nepeníze alespoň jednou za týden jezdit celý den na benál aby se celý systém protáhl vč. trysky.Ale těžko mu to vysvětlovat a co ušetří na plynu prohulí penězi na opravách a časem na prostojích auta(má ho na živnost...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.