Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Mozna jsem vyjimka, ale ja bych si Octavii 1.4 klidne koupil. Jsem spokojen s nejslabsim motorem ve Fabii, tak nevidim duvod proc bych nebyl spokojen s nejslabsim motorem v Octavii, ktery ma navic lepsi parametry nez ten ve Fabii, takze bych si vlastne polepsil :)

JJ myslím, že máš pravdu.Já jsem s tím motorem jel v OII-je to pro klidnou jízdu docela dobré.Jediné co mi dělalo potíž bylo odhadnout možnosti zrychlení a na křižovatce jsem si nebyl jist zda-li mohu jet či ne a to samé při předjíždění.Šlo však vysloveně o nezvyk a obavu nepoškodit vypůjčený vůz.Věřím, že se dá s tímto motorem sžít a klidně s ním jezdit.U nás ji jeden pán má a je velice spokojený-říká, že na ježdění po rovinách kolem Brandýsa a poskakování v zácpách po Praze je jeho Okina docela dostačující.Docela mu to věřím.Asi to není motor na dlouhé cesty a určitě ne do hor ale jinak bych mu toho zase tolik nebytýkal.Jediné co mě u zapůjčeného vozu zarazilo byla dlouhodobá spotřeba 9,5l.Byl to ale předváděcí vůz a tak si v něm každý asi zkusil co to vlastně umí a tak ta spotřeba byla dost nahoře.Rozhodně převodovka byla k motoru velmi dobře odstupňovaná-nebyla to špatná jízda.Tuším, že se k tomuto motoru nedává klimatizace-to může někomu vadit.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

zdravim. mam oct.2 ,1.4,55kw

Olej používej jako do jakéhokoliv benzínového motoru v Okině doporučuji plně syntetický SAE 0W-30 či 5W-40.Značkové servisy okolo Brandýsa dávají nyní Shell Helix 5W-40.Se stejnou specifikací můžeš mít i Castrol, Mobil F1 atd.

Jinak se připojuji k Vorlajzovi-jak ti to jezdí? Já jsem s 1.4 ujel jen cca 50 km a to se moc nezjistí.Bál jsem se předjíždět a rozjezdů na křižovatce-zrychlení mi připadalo jako ve Š 120 ale motor šel pěkně a i převodovka se mi líbila.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

máme tento motor v Octavii I viz: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry876879

na naše běžné jezdění to plně stačí (občas jedu i Praha Brno).

spotřeba je mezi 6,5 - 7,5 l

na dálnici drží bez problému tempo 160 (dle tacho). max. cca 190 (opět tacho)

Máme ji skoro 7 let a najeto skoro 80 000 km.

Nižší cena při dalším prodeji mi nějak moc nevadí, protože ji nemáme v plánu prodávat.

Vloženo

VČERA JSEM ČETL CENÍK NOVÝ OCTY,A1.4 -55KW ZA 350000 FAKT O NÍ DOST PŘEMEJŠLIM.59KW URČITĚ STAČÍ A KROUTÁK PŘES 130 U ATMOSFERICKÉHO MOTORU JE NAPROSTÁ ŠPIČKA.NO A UŠ TO MÁ I NĚJAKOU SKROMNOU VÝBAVU TUŠÍM.NAPŘ TÍMTO MODELEM KONČÍ ÉRA OCTÁVEK S PŘEDNÍMA OKNAMA NA KLIKU,VŠECHNY UŠ BY MĚLY MEJT ELEKTRIKU ATD.TAK ŽE PROČ NE?MIMO MĚSTO JEZDÍM TAK 110 A PD DÁLNICI 150 A TO S TÍMHLE MOTOREM NEBUDE FAKT ŽÁDNEJ PROBLÉM.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mam O2FL 1,4 59kw samo s klimou

od 18/12 - ujeto 1100 km

zatim spokojenost

obvykle cesty dalnice + velke mesta (semaforty)

po I.tr jezdim minimalne (i kdyz ted zrovna o vanocich je najeto 1/2 z toho najezdu a to byly skoro jen I.tr, ale zase nulovy provoz)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ja som mal tento motor v O1 a spotreba bola okolo 7,5-7,8 (mesto, medzimesto - 50/50). Na dlhsie trate dokonca klesala aj na 6,7-6,9...Neviem ako je to mozne, kedze prave na dlhsich tratiach bolo auto viac nalozene a aj motor trosku viac vytacany. A comu uz vobec nerozumiem - raz som dosiahol spotrebu Nitra-Košice 6,3 a to pritom boli horucavy!!! - jazdil som 100-120, len na dialnici 160 - 170 (na tachaci), co uz je dost vytacanie a hluk.

Motor je podla mna vhodny do mesta a na okresky. Tam je skutocne postacujuci. Pokial chcete predbehnut bus do kopca - majte silnu vieru a este viac odvahy ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj,

přiznám se že po O2 1,4 59kW přemejšlím. Byl jsem se s ní kráce projet (20min. předváděčka) a překvapila mě živost do 120km/h.

Naši mají O1 1,6 55kW a musím říct, že to žádná kaše není, ve 2 to jede slušně nehledě na kopce když se správně řadí, ve 4 s plným kufrem na dovolenou to je horší, ale není to žádná křeč.

Porovnával jsem váhu O1 a O2 a oba motory a musím říct, že mi přijdou téměř totožné.

Teďka mám hyundai accent 1,3 63kW a pokud to nevytáčím jak blázen tak to nejede. Myslím, že O2 1,4 59kW by byl lepší výkon i když jde o těžší auto.

Za rok najezdím cca 20.000 km, 40% město, 20% dálnice, 40% I. silnice.

Co jsem četl o 1,6 tak tu taky na některejch fórech slušně drbou.

Kámoš má O1 1,8 110kW prostě to jede a je to raketa, spotřeba při cestě z německa na dálnici 10,5l při 180-190 což jde na tu rychlost.

Brdy

Vloženo

Proti hustu žádný dišputát, ale já bych tu 1.4 MPI nebral, radší oželím výbavu, a pořídím si 1.6 MPI... Na 20 000km a 60% provozu mimo mesto navic, to bych radší vykonejší motor a ta 1.6 nejede špatně a můžou ju pomlouvat jak chcou

Vloženo

Kdyby byl 1.6MPI 75kw tak špatnej motor,tak ho rozhodně VW nedělá 15.let(sice za tu dobu prošel inovacema,ale v jádru jde o pořád stejný motor).....Kdysi jsem četl článek kde bylo napsáno že pro OI byla ta 1.6MPi 75kw nejvhodnější motorizace......

Vloženo

1,6 75kW rozhodně neni špatný motor a když jsem kupoval svoje první pořádny auto tak mi prodejce řekl že o ty 1,6 je velký zájem a že to je hned pryč...bohužel se doba změnila...je fakt že to musíš hodně vytáčet a pak ten motor trošku papá víc ale je to držák-o tom žádná!

Vloženo

Romčo a kolik jsi s tou jednšestkou najezdil??? já asi 60 tis. km... vím, není to nic extra, ale mě se ten motor moc líbil!!! ;) jediný co mi vadilo, že na dálnici při 140 km/taho to už na můj vkus řvalo... ale zase to porovnávám s Otesánkem a ten je tichej jako blázen!!! ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...