Přejít na obsah

1.4 MPI (59 kW)


Lancelot

Doporučené příspěvky

dovolím si povedať , v pondelok som s tým najazdil 550km po našej D1tke , nonstop 140 , a miestami + 150-160 , priemerná spotreba 6,0 - sedí podľa tankovania , 4 ludia na polovici trasy , na druhej 2ja najťažší a plný kufor nonstop , klíma skoro tiež nonstop . Neobiehali ma kamiony ani podobné autá , skôr som obiehal ja kedže sme zaspali na letisko . Ja som spokojný , 1,2TSI ani 1,4 by mi nevnúti nikto , na 1,8 peniaze nie sú . A iný motor ako 1,8-2,0TSI , prípadne 3,6 v Superbe by som do auta nezobral , to už radšej zase prastarú úspornú nenáročnú 1,4-6

naprosto a v klidu , koupil si si čo si chcel a máš to ... ja som v 1,4TSI išiel , išiel si ty v 59kw ? že neveríš spotrebe ani rýchlosti ktorú dosahujú fábie htp a felicie ? treba si uvedomiť ak ideš 550km po dialnici , a nemusíš ísť nonstop 180 , alebo obiehať rýchlo tak tá spotreba tam ide , je to octavia , má to aerodynamický tvar karosérie , zrejme dobrú výšku a pneumatiky , a necitlivý motor . Možno je to môj pocit , možno nie , ale nevidel som TSI ktoré nie je háklivé na polohu plynového pedálu , ak si ju sleduješ tak na dlhé trasy urobíš 5,5L priemerku , ak si ju nesleduješ a ideš necitlivo si hodne vyššie ... inak naozaj myslím všetko vážne ,viem to reálne dokázať ,od kúpy auta na dlhé trasy , od zimy doteraz neprestúpila spotreba 6,5L na PC . Iba po meste a nonstop klíma aj 10min na voľnobeh ju dostali na 8L ...

a k tomu že by som TSI nechcel , tak to nemalo nič z jeho spotrebou alebo výkonom , tie sú parádne , ale zo životnosťou , a viem o čom hovorím ...

o tom že to ide lepšie ako akékoľvek TSI nikto nepísal , píšem len o tom že to určite nie je tak ako tu padlo kopec názorov že sa s tým nedá jazdiť , brzdím premávku a pod . 140 trvale nie je problémová rýchlosť , samozrejme veľkými kopcami ju asi neudrží , ale taký tu na dialnici nemáme , a keď sa to rozbehne ide to pekne , nízky odpor to má , kedže nemá tempomat a ja mám problém z nohou tak vždy keď je kopček dám nohu z plynu a ponaťahujem sa , a nijak drasticky tá rýchosť oproti felicii neklesá ... Inak samozrejme , chodím s tým u nás pravidelne Donovaly , kopec tomu smrdí , obiehať sa s tým nedá , ale to ani z 1,6 a celkovo už je to taká jazda na hranici . Ale tou dialnicou som bol osobne ja sám prekvapený , aj tými okreskami . A spotrebou duplom , možno je to mojim štýlom jazdy, možno autom , ktovie . Ale mám skúsenosť že novšie motory sú oproti starým hodne citlivejšie hlavne v meste na polohu plynu , otáčky , a tá spotreba tam potom lieta podľa šoféra . Nechcem vyviesť žiadnu hádku , chystám sa onedlho na výlet ku Vám do Čr tak poreferujem ako to tých 1200km išlo ...

Surky,můj příspěvek je myšlen jako hóódně,ale hóóódně velká ironie. Jestli umíš dobře číst,tak se tam nikde nezmiňuji negativně a ani jinak o tvém motoru,výkonu atd. Kde píši něco o tom,že nevěřím kolik jedou Fabie HTP a Felicie??? Jde mi čistě o tebou udanou spotřebu,které prostě nelze věřit. Při tachometrových 140 km/h a občasných výletech někam ke 160 km/h,jak jsi napsal,je to podle mě čirá sci-fi. To by si majitelé TDI musely hodit okamžitě provaz. A nic na tom nezmění styl jízdy,přece udržet na dálnici stálou rychlost není žádné velké umění a to nemluvím o případném použití tempomatu. Jako důkaz bych ještě bral vyfocené údaje z PP (průměrnou rychlost,průměrnou spotřebu,ujetou vzdálenost,dobu jízdy). Jinak ta debata nemá smysl.

Tvoje narážka na TSI - já s 1.4 MPI v OII nejel a ani jsem o něm neuvažoval. Každý rozumný človek se koupí vůz s motorem a výkonem,který mu vyhovuje,nebo co dovolí peněženka. Vzhledem k tomu,jak a kde jezdím,pro mě nic,co je v OII a má méně než 100 PS nemá smysl. Věřím,že tobě i jiným majitelům 1.4 MPI dostačuje. Proč ne. Každý máme jiné priority.

PS: Moje spotřeby,většinou i s údaji z PP,si můžeš prohlédnout,když klikneš na ikonu tankovacího stojanu v mém podpisu.

PPS: Vím,že je to trochu něco jiného,ale 1.4 16V 74 kW jsem měl ve Fabii Combi,která určitě vážila o nějakých 100 kg méně než Octavie a při dálničním tempu 140 km/h se skoro nedalo dostat pod 7 litrů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som v klude , ja to beriem skôr všeobecne , fábia pokiaľ nie je sedan má po dialnici slušný odpor už pri 130 , a je to cítiť . Inak spechal som na letisko , takže som nefotil nič , môžem ti dať len staršie zábery z trás Banská Bystrica - Ružomberok - Banská Bystrica - dlhodobé priemery okolo 6,2 , prázdnou cestou som dosiahol aj 5,6 ale to bolo raz a odvtedy nie . http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/432227_375820749112104_568079774_n.jpg , http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/399784_369308996429946_1129806071_n.jpg http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/420557_389295267764652_1093990372_n.jpg , toto je všetko čo mám na facebooku , bohužial ale kľakol mi disk a prišiel som o všetky veci čo sa týkali kúpy auta , prvej fotky , prvej jazdy , prvého umytia , prezutia a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to naštve,přijít o fotky,to chce řádně zálohovat...

Proboha,kde jsi přišel na to,že Fabie,která není sedan,má "slušný" odpor? Bavíme se zde o jedničkové Fabii,kde Combi má vždy vyšší maximální rychlost právě díky lepší aerodynamice...

Ty fotky nic neznamenají,když je tam pouze průměrná spotřeba. Chce to prostě i ten zbytek a popsat trasu. To je podle mě minimum s kterým se pak zde dá operovat. Já s 1.4 TSI dokázal jet i za 4.6 podle PP... http://forum.skodaho...ost__p__1633243

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznám tvoje vlákno ;-) , neviem , ujo mal od nova sedan 1,9sdi a po dialnici to malo vždy spotrebu nižšiu ako sdi v krátkej karosérii HB , sú to možno len moje domnienky ale minimálne sedany mám rád za to že sa nešpiní zadok , je to tichše ako combi vďaka obtekaniu vzduchu ...Inak k tým spotrebám , pôjdem ku vám do čr , bez spechu a môžem smelo fotiť , teraz sa nedalo . A vieš , ja si nepotrebujem nič dokazovať, ani porovnávať , ja som to celé myslel ako dobre mierenú radu tým čo nad tým najslabším motorom uvažujú . A či tým spotrebám po dialnici veríš alebo nie , boli také . A aby bol pokoj pôjdem ti to do auta odfotiť len čo prestane pršať

Editováno: , autor: surky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ospravedlňujem sa a kvalitu ale iné ako mobil nemám http://surky.rajce.idnes.cz/rajjj je to tá cesta do Bratislavy , ráno znulované pri plnej nádrži . Jo je tam 6,2 a som ochotný ich akceptovať, ale reálne po príchode tam bolo 6,0 ale ideš ešte do tesca , do jednoty , potom kým to dáš do garáže a dva deci sú tam ... tu máš na mape presnú trasu cesty http://goo.gl/maps/iTEK

Editováno: , autor: surky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kvalitu fotek nehleď,přečíst to jde. Ale je to pořád to samé. Mně (a myslím,že i ostatní) zajímá kolik to skutečně žere při tebou udáváné rychlé jízdě po dálnici. Toto není čistě dálniční spotřeba při rychlosti 140 km/h. To by rychlostní průměr musel být ale úplně někde jinde... Tak až třeba pofrčíš k nám,nebo někam jinam a vybereš si k tomu nějakou dálnici a ujedeš po ní alespoň 150-200km výše uvedeným tempem,tak to vyfoť. Jinak to nemá cenu,přesně jak předpověděl kolega Lancelot. :kol-32: Mimochodem po naší D1 by to asi bylo trochu jiné kafe,mezi Brnem a Prahou je to dost kopcovité. Počítám,že z Bratislavy do Žiliny (nebo kde vlastně v současnoti dálnice končí?) je to spíše rovinaté (osobně to mám projeté z Blavy do Trenčína).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jo rovinaté to bude, to beriem , a určite som to neporovnával z vašou d1 ktorú ani nepoznám . Inak viem čo myslíš , chceš aktuálnu spotrebu pri tej rýchlosti , lenže tá je vysoko pri rozjazde , pri konštantnom plyne a veľa mu netreba musí byť logicky pod 7L . Priemer je nižší , pretože do Blavy je 110tka hodne dlho , aj von z Blavy + kolona kde sme išli krokom , prípadne rozjazdy po pár metroch a brzdenie , nejaké okresky , jedno menšie mesto - Hlohovec som prešiel krížom , potom zase okresky a obce . A nazad na dialnicu . Tej poctivej D1tky bude okolo 200km+ na tej trase som pod 130 nešiel až v Bratislave .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a na palubnom je pamäť "2" takže dlhodobý priemer

a beriem si to tak , ja nepotrebujem nikoho klamať , ja viem koľko do toho nalejem a koľko s toho km dostanem a som spokojný až príliš , chodím kľudne , nepotrebujem sa ponáhlať v bežnej situácii , predvídavo , rozbehnutému autu sa snažím udržovať rýchlosť . A kľudne by som ťa zviezol

Editováno: , autor: surky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paměť číslo to 2 to sice je,ale jen za těch posledních 549 km. Já po tobě nechci aktuální spotřebu,já chci spotřebu po ujetí 150-200 km po dálnici rychlostí 140 km/h. Už si rozumíme? Ty jsi v tom svém prvním příspěvku napsal,že jsi touto rychlostí najel 550 km při výsledné průměrné spotřebě 6.0 - viz citace tvého příspěvku:" dovolím si povedať , v pondelok som s tým najazdil 550km po našej D1tke , nonstop 140 , a miestami + 150-160 , priemerná spotreba 6,0 - sedí podľa tankovania , 4 ludia na polovici trasy , na druhej 2ja najťažší a plný kufor nonstop , klíma skoro tiež nonstop". A to je to čemu tady nikdo nevěří!!! Už si rozumíme? Nebo každý píšeme o něčem jiném? Zatím z tebe vylezlo,že část trasy byla po normálních silnicích,pak po městě,po dálnici s omezenou rychlostí, v koloně,atd... Tomu by ten průměr 6.2 i rychlostní průměr 82 km/h odpovídal. Ale neodpovídá to tomu,co jsi napsal. Buď schválně,nebo to bylo špatně vyjádřeno. Já ti nepodsouvám,že bys "klamal",ale musíš uznat,že to prostě zní podivně. Obvzláště v kontextu toho,co uvádíš později. Co si o tom pak máme myslet?

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jo , už som to pochopil , tak to ti kľudne môžem povedať , zaspali sme a do ružomberka sme prišli z limitom 7,6L - donovaly . v-100km/h , obiehanie kamionov a autobusov - v živote by ma nenapadlo že ich o pol piatej ráno pôjde tolik , potom som do žiliny a stade až po Bratislavskú 110tku nesledoval palubák vôbec - nebolo času a relatívne hustá premávka , a trasa ktorú som šiel prakticky ako šofér poprvé , a v Bratislave tam bolo rovných 6,1L ktoré sa nezvýšili po celú cestu na letisko ani von z neho čo som sa až čudoval /zrejme dlhodobý priemer / viac objektívnejšie k tomu neviem povedať , zase tak to MFA nepoužívam , skôr na plnú nádrž znulujem a sem tam pozriem , reálne keď vyjazdím tento zvyšok nádrže tak tam bude viac ako 6,5L priemer lebo dlhú trasu už neplánujem a mestom to naskáče . A podľa tankovania mám zatiaľ cca rozdiel 2-3 deci do plusu - to znamená že pc je trošku optimistický , ale o decky mi nejde. ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo,to je těžké,v každém dalším příspěvku uvádíš další a další údaje,které s prvním tak trochu nesouhlasí... Kdybys to napsal rovnou,tak tady nebude sáhodlouhá diskuse a počínající nedůvěra. :kol-32: Spotřeba podle PP nemusí vždy tak úplně přesně sedět - třeba brácha si ji nechal "poladit" v servisu.Taky mu to ukazovalo dlouhodobě méně,než podle tankování. S tím problém nemám,mě to ukazuje prakticky na desetinu přesně.

K té tvé trase u nás - já bych to vzal také po E50,přes Trenčín na Slavkov,jak ti radil ben06. Je tam kvalitní silnice s minimem průjezdů obcí,akorát pár kopců - přejedeš hřeben Bílých Karpat a pak dva hřebeny Chřib (tzv. Buchlovské kopce) - doporučuji zastavit se tam v Motorestu Samota http://www.motorests...a.cz/index.html Záleží také kdy pojedeš,v pracovní dny tam bude asi dost kamionů... V těch kopcích jsou ale ve stoupání vždy dva pruhy,takže předjíždět se tam v klidu dá.Zpátky bych to asi z Olomouce vzal na Přerov-Otrokovice-Uherské Hradiště a opět po E50 na Trenčín. Případně z Olomouce do Vyškova a pak do Nesovic a dále po E50 na Trenčín. Přes Bratislavu mě to přijde jako zajížďka.

Tady jsou stránky,kde si můžeš najít případné uzavírky atd. : http://mapa.dopravni...4=1&v5=&v6=&v8=

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to spočítám (alespoň teoreticky), protože si nedokážu představit spotřebu auta s 59kW při udávané rychlosti. Dostatek podkladů mám z té vaší diskuze a zbytek si seženu. Ale až příští týden , teď jsem v Soulu na letišti a nechce se mi nic dělat. Myslím si ale, že ani teoretická spotřeba se do toho nevleze ale uvidíme. No každý máme "tu svou jedinou" :-), Surkovi se nediv, Pawouku, ještě před třemi lety se mi tu smáli, když jsem napsal, že jsem jel nějakou trasu (už nevím) a vyřazoval jsem na neutrál, že takhle jezdil táta s žigulem a proč mám s eresou před FL tak vysokou spotřebu, když tady všichni jezdili s motorem BWA za 7,4 a když už se "rozmáchli" tak 8, 1 a když jeli celou dobu "dvěstě v městě a třista z místa" tak maximálně ale fakt úplně maximálně 9,1 ale to byl protivítr tak 150 km/hod. Je to těžké, Ale líbí se mi jak se Surko nevytočil a Ty jsi mu to Pawouku tak trpělivě vysvětloval:-) To já bych nedokázal-ani vysvětlit ani se nevytočit :-) A můj názor na 59 kW motor v oktávce? "uspokojí ale nenadchne"-každopádně dneska jsou rozhodující peníze a nic jiného. Pokud jsou tak, bych si tam ale takový motor nedal-ale proti gustu žádný dišputát. Tak ať nám to jezdí se všemi motory a opět musím vlezdoprdelisticky konstatovat , že Pawouk se vyzná. Hezký den chlapci a večer už jsem zpátky v Česku, heč :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dovolím si povedať , v pondelok som s tým najazdil 550km po našej D1tke , nonstop 140 , a miestami + 150-160 , priemerná spotreba 6,0 - sedí podľa tankovania , 4 ludia na polovici trasy , na druhej 2ja najťažší a plný kufor nonstop , klíma skoro tiež nonstop . Neobiehali ma kamiony ani podobné autá , skôr som obiehal ja kedže sme zaspali na letisko . Ja som spokojný , 1,2TSI ani 1,4 by mi nevnúti nikto , na 1,8 peniaze nie sú . A iný motor ako 1,8-2,0TSI , prípadne 3,6 v Superbe by som do auta nezobral , to už radšej zase prastarú úspornú nenáročnú 1,4-6

taky bych se rád poděli o nějaký názor. Osobně se mi výše uvedená spotřeba moc nezdá. Sám mám 1.9 tdi pd v octávce a 1.4 63kW ve fabce 2. Když porovnán s fabii tak při cca 140 km/h se zapnutou klimou se nedostanu pod 7,5 l/100 km, ikdyž jedu sám nebo ve dvou. každopádně souhlasím, že fabia hatchback má horší aerodynamiku než octávka, ale zas o tolik...Pokud jedu na dálnici s octávkou, tak při rychlostech do 160 km/h mám spotřebu cca kolem 6, s tím že těch 160 km/h nejedu pořád. Dále ještě mohou porovnávat s 1.2 tsi a ta má při stejném tempu na dálnici spotřebu kolem 8-9l. Moc se mi nechce věřit, že by 1.4 mpi jela za míň než ta nafta. Spotřebu si kontroluji u všech aut, co jsem měl, podle tankování a snažím se zapisovat poctivě každé tankování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyškov - Nesovice néééééé, Olomouc - UH jsem mu už psal využije novou část rychlostky R55 Přerov-Otrokovice,

pokud jedeš po památkách tak navštiv Buchlovice, Buchlov a potom Samotu ale ne v době obědu bývá tam plno, nebo i Slavkov u B. a okolí Orlíku je zbytečné popisovat

pěkně se tu rozparádila diskuse ke spotřebě 1,4 která je silně ovlivněna výbornou kvalitou až sterilní slovenské D1 a promiňte mi taky hodně slabým provozem ve srovnání s našima dálničníma tankodromama s podstatným vlivem Vysočiny, jinak je to plácání o ničem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to radim1234 :kol-47::kol-28: Debaty o spotřebě jsou vždy tak trochu ošemetné. Minimálně to chce udat trasu,styl jízdy a hlavně všechny ty údaje z PP co jsem napsal výš,případně i tankování,aby to mělo alespoň nějakou vypovídající hodnotu. Ideální je to po najetí několika tisíc km,kdy se eleminuje různá doba vypnutí tankovací pistole. K motoru 1.4 MPI v OII - jak jsem už napsal,pro mě by nebyl,prostě by mě chyběl výkon,ale pro klidného řidiče,na kratší trasy,proč ne? Najezdil jsem desetitisíce km ve Š120,Felicii a přežil jsem to,tak proč by někomu nestačila Octa s tímto motorem? |Každá motorizace si najde svého majitele. Já mám možnost se občas svézt v práci s FII 1.4 63 kW,proto mě ta spotřeba při tom fofru také nějak neseděla. Jinak při ježdění po městě (myšleno celodenní pocukávání po sídlištích apod.) se spotřebou směle může rovnat s FII 1.2 TSI,ba možná je na tom někdy i oněco málo lépe. Daleko rychleji se totiž zahřívá. A to je v zimě sakra znát.

to ben06 - a proč ne Nesovice? Tam zase dojede z Olomouce do Vyškova po rychlostce (sice s nějakým omezením rychlosti) a do Nesovic je to 20 km. Případně,jestli ho zajímají památky,to může vzít na zámek do Bučovic. Navíc ho mine průjezd Přerovem a Starým Městem.,nebo U.Hradištěm. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skôr je to o tom že ja o voze , vy o koze , ja o našej D1 vy o vašej , ale to je jedno . Čisto 500km po dialnici sa tu prakticky ani ísť nedá , do Nemecka nejdem a na takú cestu to auto stavané naozaj nie je . A keby ju mám absolvovať každý deň tak si to tiež neviem moc predstaviť . Proste si zoberiem takúto cestu kde mi vyjde časť mesto , časť okresky a časť dialnic , dostanem sa na spotrebu okolo 6L a som spokojný , iné mi nechýba .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ben06 - a proč ne Nesovice? Tam zase dojede z Olomouce do Vyškova po rychlostce (sice s nějakým omezením rychlosti) a do Nesovic je to 20 km. Případně,jestli ho zajímají památky,to může vzít na zámek do Bučovic. Navíc ho mine průjezd Přerovem a Starým Městem.,nebo U.Hradištěm.

a proč by jel z OL do VY kde je dálnice velký tankodrom a asi se bude právě opravovat a Nesovic a pak teprve na UH??? St.Městem a UH se už pár let dávno neprojíždí!!! :kol-24: Asi to u nás na Moravě moc neznáš, zámek v Bučovicích je nic moc a kde by se musel stejně vrátit a v Nesovicích je nepřístupný. Ale ať si jede kama chce, ještě se k tomu moc nevyjádřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak myslíš, ovšem napsat, že Bučovický zámek je nic moc, hm, vždyť je to jedinečná původní italská renesanční stavba u nás. No nic, to tady nebudeme řešit. O opravě R46 jsem nevěděl. S tím průjezdem UH máš pravdu, já jsem si neuvědomil, že je tam vlastně směrem od Otrokovic jakoby obchvat Starého Města. Jel jsem tam naposled před rokem z Bunče. Tak se nečil. :kol-28: Jinak trasu (Blansko)-Vyškov-Nesovice a dál na Trenčín znám velmi dobře.
No ale to už jsme dost OT. Tak něco málo k motoru 1.4 MPI:

post-32075-0-72047200-1342263707_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

taky bych se rád poděli o nějaký názor. Osobně se mi výše uvedená spotřeba moc nezdá. Sám mám 1.9 tdi pd v octávce a 1.4 63kW ve fabce 2. Když porovnán s fabii tak při cca 140 km/h se zapnutou klimou se nedostanu pod 7,5 l/100 km, ikdyž jedu sám nebo ve dvou. každopádně souhlasím, že fabia hatchback má horší aerodynamiku než octávka, ale zas o tolik...Pokud jedu na dálnici s octávkou, tak při rychlostech do 160 km/h mám spotřebu cca kolem 6, s tím že těch 160 km/h nejedu pořád. Dále ještě mohou porovnávat s 1.2 tsi a ta má při stejném tempu na dálnici spotřebu kolem 8-9l. Moc se mi nechce věřit, že by 1.4 mpi jela za míň než ta nafta. Spotřebu si kontroluji u všech aut, co jsem měl, podle tankování a snažím se zapisovat poctivě každé tankování.

Nechtěl jsem ani psát po tom co jsem zde četl, ale nedá mi to :kol-28:

před 14 dny jsem jel s Octou 1,4 59Kw Plzeň-Caorle(Itálie)+ něco po Itálii a zpět celkem cca 2200km, cesta téměř 80% dálnice tachometrových 130km/h až 140km/h,zbylých 20% okresky 95km/h

a průměrná spotřeba 6,4l/100km na celých 2200km :kol-47:

tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdenda - ja mám ten motor čím ďalej radšej , výkonovo sa to celkom dá ak nepresadáš z 3,6 Superba , a tá spotreba , nikto jej neverí , ale prečo klamať , celú čr - 1323km čo som jel začiatkom srpna bola priemerka na pc 5,9 a reálne 6,1L , podotýkam že cestou nazad už to nebola kochacia jazda , slušne som to hnal a obiehal čo sa dalo ... po dialnici 130 , okresky 90 obce 50 ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam porad prumer 5.9, pokud tam naleju 30 litru ecka, tak se dostanu na 6.3, pak zas dam plnou benzinu a pak zas doleju pul ecka a tak porad dokola a spotreba celkem drzi a kdyz se tam da ecko, tak to je pak jizda :D, tahne uz pekne od spoda, ale na kopecku zas hazim lano po ostatnich autech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...