brejd Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Zdravim, potřeboval by jsem poradit. Po vypnutí motoru jde někde od motoru zvuk jakoby se zavírala nějaká klapka a je přidřená, nebo zanesená. U mé první oktávky bylo slyšet jen doraz ale u téhle to trvá cca. 30sec a nevím čím to je. Jedná se o octavii 1.9 TDI 81Kw r.v. 2004. Poradíte někdo co to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Tak, uvažuješ o chcípací klapce. To bylo to jen klapnutí u Tvé první okty. To co u druhé trvá cca 30 s není náhodou doběh turba nebo ventilátorů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 9. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 (editace) Podle mě to bude tedy ta chcípací klapka. EDIT: Je možné zjistit zda tato klapka funguje správně ? popř. třeba ji vyčistit? Po vypnutí motoru je 1-2 sec ticho a pak se ozve ten zvuk zavírání klapky, je to celkem nepříjemné, takže to chci vyřešit. Editováno: 9. Duben 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 (editace) No, chcípací klapka funguje tak, že při chcípnutí motoru, vypnutí zapalování, se zavře a po zastavení motoru, cca 2-3 s, se zpátky otevře. Zavření Ty neslyšíš, nemůžeš slyšet. Slyšíš jen to zpátky otevření. Ale je to jen krátký zvuk jak se klapka překlopí. Nic víc. Žádný skřípavý, přidřený zvuk by to vydávat nemělo. Ani nemá co. A už vůbec ne 30 s jak píšeš v prvním příspěvku. Jinak u 1.9 TDI je součásti EGR ventilu, tudíž není vylouženo, že ten může být zasraný už tak, že blbne i klapka. Z fotek Ti musí být jasné, že tam v podstatě nemá co skřípat a pohyb nemůže trvat dlouho Editováno: 9. Duben 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 10. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Tak dneska jsem se tím zabýval a měl si pravdu přímo ta klapka to není. Požádal jsem kámoše aby mi vypnul zapalování a já jsem poslouchal odkud to vychází (viz. fotka). Co to je ? Když jsem na to položil ruku, tak to úplně vibrovalo, takže odtud jsou opravdu ty zvuky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Duben 2012 Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 (editace) Vyfoť to taky z větší dálky, ať je vidět v "kontextu" celého mot. prostoru kde to je a pak půjde líp určit co toje. Nicméně je to kterýsi ventil. Možná zrovna ten, který ovládá chcípací klapku. Otázka zní proč vibruje. Každopádně by vibrovat neměl. Pouze otevřít a zavřít. Kupovat nový zrovna nemusíš pokud bys měl možnost si jej od někoho půjčit a vyzkoušet. Editováno: 10. Duben 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 10. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Tak tady jsou další fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 10. Duben 2012 Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Ventil N75 ovlada naklapeni lopatek u turba, jinak auto jede v pohode a nepada do nouzaku?Je to opravdu tento ventil nebo ten skoro stejny co je o kousek vlevo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejd Vloženo 10. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Dneska jsem se přesvědčil, že je to tento ventil (s býlím vrškem), jelikož celkem dost vibruje a zvuk vychází z něj. Tuhle octávku jsem koupil před měsícem a má větší spotřebu 6-7l, u předchozí octávky jsem jezdil max. za 5l. Nevím jestli ta spotřeba je s tím spojená ale snažím se na ni vychytat všechny nedostatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 (editace) Spotreba je dost vysoka, neco nefunguje spravna, proverit vahu vzduchu, turbo (regulace), tento ventil. Zacal bych u ventilu. Editováno: 11. Duben 2012, autor: Mira.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camell.k Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 A jak proverit spravnou funkci toho ventilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Nejjednodušeji půjčit od někoho stopro funkční a vyzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.