Září 16, 201311 r Nevadí, pivo mi koupíš příště Kontrolka zhasne po cca pěti zapnutích zapalování po tom co pomine sporadická závada anebo hned po výmazu paměti závad. Jinak ta co tam je, zůstane v paměti do jejího výmazu.
Září 17, 201311 r Tak jsem teď napichl auto na vag a po vymazání chyb už ani jedna a kontrolka na přístrojovce nesvítí. 8-) Ještě odpoledne otestuji pořádně u Hetcla a uvidím.
Září 24, 201311 r pani neviete aky je presny typ srobu, ktory spaja egr ventil? jedna mi chyba a presakuje tade trosku oleja.
Říjen 5, 201311 r Ahoj mám podobný problém vyčistil jsem EGR ventil i se sáním dal vše dohromady a najednou mi začalo spínat turbo se zpožděním začíná spínat okolo 2000-2200 ot /min ,ale přitom před vyčištěním začalo turbo spínat už okolo 1800 ot/min nevíte někdo čím to může být? přivýtám každou radu díky
Říjen 12, 201311 r EGR vyčištěno, jede to líp, ale na diagnostice u mistra jsem zjistil vadné čidlo vačky - dle diagnostiky to bylo už před 10 tis. km a 3 žhaviče. Kontrolka emisí teď svítí nepřetržitě. Tak to jdu příští vyměnit i s rozvody a pumpou. Sice najeto 103 tis., ale jak mě bylo řečeno, stejně se ty rozvody musí kvuli čidlu sundat, tak to už vyměním.
Říjen 13, 201311 r Můžu potvrdit, u 1,6 SR, AKL, čidlo vačky hlásilo chybu, když jsem měnil rozvody, tak jsem vyměnil čidlo, dal dohromady a chyba čidla znovu vyskakuje, asi to bude v kabeláži k čidlu. Nemůže chybu vyhazovat třeba o zub špatně nastavený rozvody? Nepociťuji ztrátu výkonu, naopak je motor živější.
Říjen 13, 201311 r A nebude tady pořádek a nebude. Tady jsi v motoru 1.9 TDI. Uvědomuješ si,že když někdo s 1.6 bude hledat řešení stejných potíží,jako máš ty,tak to těžko bude hledat tady? A majitele 1.9 TDI většinou nebudou zajímat tvoje potíže s 1.6 ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.