djjuju Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Takže to je tak na schození kola a mrknou se pořádně. Koukal jsem a zezhora nic není, když otevřeš haupnu.... Tak max někde na tlumiči.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tyler55 Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 neviete mi povedat ci je toto normalne?? podvozok ta technix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Jojo to je normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 3. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Tyler55: A co by mělo být prosím tě špatně??? Myslíš tu zmáčklou pružinu?? Ničeho jiného jsem si nevšiml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 3. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Tyler55: A na čem ten podvozek TA TECHNIX máš? A jak jsi spokojen chlape???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tyler55 Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 ved stare pruziny sa skoro ani nestlacia a teraz som mal nastavenu vysku v polovici a po spusteni z heveru ostalo stat na podblatnikoch ako lowrider tak som dal len tlmice nove a pruziny povodne...ta pruzina je moc stlacena ved uz nema ani cim perovat ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 3. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Tyler55: No musíš také počítat s tím, že daný podvozek je už od výroby o něco níže než sériový. Já co mám objednán TA TECHNIX na RS je o 25mm nižší. Tak to zkus vyšroubovat více nahoru a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 (editace) Tak ono to je schválně.... To stlačení je proto aby mohlo kolo jít dolů když vjede do "díry" A zároveň musí být ta pružina takhle aby šlo kolo nahoru jen lehce při najetí na "hrb".... Prostě progresivní pružina Progresivní pružina je díky rozdílnému stoupání při menším zatížení měkčí (lépe vyrovnává nerovnosti) a s přibývajícím zatížením tvrdší (při brzdění se motocykl tolik "nepotápí") a také oproti klasické pružině neztrácí časem svoji sílu a tah. Editováno: 3. Červen 2012, autor: Ondrero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 3. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Tyler55: Prosím tě podívej se kdyžtak na sekci Vaše Octavie 1 - a tam najdi Moje zelená 1.8T - a podívej se na stránku 18 - je tam pár dobrých fotek co ti pomohou při montáži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Jojo nějakej maník to tam montuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.i.r.a.s._ Vloženo 3. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Tyler55: A pro tebe bude asi stejný obrázek jako máš ty na autě i na stránce 22 u Moje zelená 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 Tak jsem koukal na svůj podvozek, tak je mám asi vyteklé... :kol-25: Nevíte, kde na tom tlumiči bude výrobce, abych se mrknul, kde mám sehnat novej a kolik to stojí. Mám jen číslo ze štítku 760102.... :kol-25: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 Tak to nebude asi ale určitě Ale při té odhalené pístnici se není čemu divit....Když na ní šel takovej echt bordel...Asi i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 (editace) Tak 3 týdny zpět jsem to měl dole a nic tam nebylo a ani tomu nic nesvědčilo. Až ted, když jsem přišel na to, že mám obě manžety na levé poloose v prd, tak jsem přišel i na ten tlumič. A ještě, když jsem se zeptal, jesli mi udělaj i ty tlumiče, tak mi řekli, že se sportovním podvozkem tu nikdo nemá zkušenosti... Editováno: 19. Červen 2012, autor: djjuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 No což o to ,když by to byl jen olejovej tlumič,tak by to bylo v pohodě. By se vyměnilo gufero,nebo co tam je,dolil olej a jelo by se dál. Takhle když tam je i plyn,tak to je horší. To asi jen tak někdo neopraví a hlavně né za levno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 (editace) Abych řekl pravdu vůbec nevim, jestli je jen olejovej nebo i plynovej. Mám jen číslo ze štítku co je na tlumiči a nemůžu tam najít výrobce, abych se toho dopátral.... Kdyby byl jen olejovej a dal by se tam doplnit jen olej, tak bylo v pohodě. By vyšlo ještě dobře.... ale co jsem koukal, tak by to mohlo vypadat jen jako olevovej... Ale jevim, kolik takovej tlumiš stojí, od tří výš.... Editováno: 20. Červen 2012, autor: djjuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Hele a co takový podvozek V-max? Sice tu psal milhaus že je zatim dobrej ale zase sem vyděl kluka co to měl na seriovem kombi a tekli mu !!! Sice to snížení 60mm je brutální ale když už do toho jít a stát se taková situce pomůže potom repas? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKS_ Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 Přidám svůj zpětný postřeh... TA technix byl na mě strašně tvrdej.. měl jsem jej na fabii sedan... ze začátu jsem nemohl rozdýchat to, že nastavování jak předku tak zadku moc nefungovalo.. řádeově v mm.. to znamená, tak asi v rozmezí 15mm vic ne, pokud bych v předu nesundal tu malou pružinku asi... zadek tedy ležel i při maximálním vytočení nahoru stále více než předek stočený na max, takže mi přinesl chvíli radost jen sportovní jizda.. Říkal jsem si jestli jsem nenarazil na nějakej šmejd, ale prostě to tak bylo.. Ve srovnání Jom co má kamarád ma Jom spodní závitový mechanismus, který se vkládá pod pružinu asi o 30mm delší, což muže mít následek, že ten Jom se dá i přizvednou narozdil od toho mého bývalého 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 Zkušenost s JOM podvozkem, první pocit zadku jak tady píšete šel extrémně dolů.. takže jsem Ho vysrouboval co to šlo nahoru.. vyladil jsem jej tak aby byl předek zadek stejny, první dojem hodně uskakany auto.. po výměně horního dorazu, zlepšení ale stale to nebylo ono po kontrole podvozku se mi zdály, sportovní stabiky, že jsou napnute.. následovalo jejich zkrácení a po tom zkrácení to bylo konečně tak jak jsem si představoval takže po úpravách spokojenost sedi, drži a neskáče jen v zadu pri nalozenem autě a prujezdem propadnutou cestou ala vlna do bouchne.. mám zato že je to zvuk od pružiny jak jsou na sebe tak nalepene. Podobne zkušenosti ? Zatím jsem vjel všude i tam kde bych to necekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tyler55 Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 plati pri stelovacom podvozku ze cim vysie vysrobujem zadnu pruzinu tym bude auto tvrdsie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Ne.Pružina je furt stejně.Jen auto zvedáš nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jariis Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Jsou lidi, co berou přechod z 15" na 16" jako brutální zásah do komfortu, někteří dokonce i zimní vs. letní při stejném rozměru pneu...To celkem chápu-mají nějakou představu o pohodlí a nějaké jízdní vlastnosti neřeší. Ale pak sou lidi co uvažují o sport. podvozku, koupí si ho a pak sou zklamaní, že je to tvrdé Hodně z vás tu jezdí po různých srazech a pod. tak nechápu proč se nenecháte od někoho povozit ať si uděláte vlastní názor. 100 lidí může o něčem napsat, že to je výborné, ale sto první člověk ten názor sdílet nemusí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jariis Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Ale abych odpověděl na téma, podělím se o svoje zkušenosti. FK Automotive řada sport edition plus... Bohužel nemůžu porovnávat víc typů na Octavii, mám zkušenosti z: série+15"- katastrofa! série+17"-lepší sériové tlumiče+kratší pružiny+17"- lepší vzhled, trochu jiné jízd.vlastnosti- ne horší jak série, ale ani nijak výrazně lepší sport+17"-paráda, dá se s tím jet i po tankodromu (D1) Potom Fabia 15"(195/50)+H/P Sporting- naprosto luxusní svezení Ještě měl kamarád JOM na Golf III (s tím sem nejel) a říkal tomu motokára ale měl to hodně, hodně snížené, takže nevím jestli to neměl na dorazech Jinak teď sem přezul na zimu 15" a hodil zpátky sérii (na těch patnáctkách to stejně nemá cenu a přes zimu nechci zbytečně ničit ten sport. podvozek) a je to fakt děs jak sem se do teď těšil na každou zatáčku či kruháč, tak z nich mám teď hrůzu a strach, že se převrátím :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Mě stačí jet jen v jiném autě a připadám si jak v kočárku. Myslím tím Fabie a Octávky. BMW asi tak houpat nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picky Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Dobrý den, chci se zeptat zda se podvozek Jom prodává se vším všudy tedy i s uloženími atd. mám Fabii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.