Qwee Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 Ahoj, již dlouho se potýkám s následující závadou: Pokud je auto zahřáté, tak mi občas otáčky spadnou na volnoběh..plyn ale držím nohou ve stále stejné poloze. Musím pak znovu vymáčknout a stisknout plynový pedál. Dokud ho nevrátím do výchozí polohy, tak vůbec nereaguje na jakýkoliv stisk. Potom to již funguje. Stává se mi to nejčastěji při záběru na dvojku či trojku. Občas to cukne jakoby docházel benzín a pak se to chytne a nebo to udělá to co píšu. Dělá mi to již rok, nikdo mi neporadil, akorát mám již vyměněno: palivový filtr, škrtící klapku, benzinovou pumpu, svíčky, plynový pedál. Zkoušeli mi i vyměnit řidicí jednotku. Kabelový svazek rozmotán již dávno před vznikem této závady. Olej a olejový filtr měněn 1x ročně. Když je auto studené, tak vše funguje super. Otáčky drží dobře. Rok výroby: 2000, motor 1.4 16V, najeto 160 000 km Po výměně škrtící klapky to pomohlo asi tak na 4 měsíce a teď to dělá opět.. Zajímavé je, že se mi to stává jen v městkém provozu, při neustálem rozjíždění. Často to bývá i na stejných místech, nejčastěji když zatáčím vlevo a přidám plyn.. či při nějaké nerovnosti. Prostě už vím, kde a kdy se mi to stane. Zní to zvláštně, ale opravdu je to tak. Diagnostika žádné chyby to nepíše ani nezaznamenává. Jakákoliv rada či někdo z Prahy kdo by mi to mohl nějak opravit prosím?? Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 Nemáš ucpanou nádrž nebo špatné čerpadlo benzinu v nádrži? Take bych vyzkoušel na VAGu pomalu přidávat plyn bez nastartovaného motoru a sledoval bych procenta, jestli jdou nahoru pravidelně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Mně to připadá na špatný kontakt v plynovém pedálu nebo ve škrticí klapce nebo je někde poškozen kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Tak když píše že je vše nové, tak to asi nebude ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwee Vloženo 1. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Čerpadlo v nádrži je vyměněné..:o/ VAG je úplně bez chyb..( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Co teplotní čidlo, případně čidlo teploty nasávaného vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adnemo Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 Ja mám zas problém že občas mi nejde naštartovať ale potom keď mi to chytí otáčky vybehnú na 3700-4000 a držia sa tam bez stlačeného plynu neviete čo s tým môže byť ? pritom mi ide ešte aj modrý dym z výfukov :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 Zanesená klapka, řídicí jednotka KO atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adnemo Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 klapka je 3 týždne od vyčistenia .... asi to bude Riadiaca j. kde zoženiem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.