Červen 1, 201213 r Chipnul jsem před pár dny, první dojem super. Nárůst výkonu, především zrychlení je famózní. Mám 1.8 TSI s DSG a při sportovním režimu, rychlosti okolo 80 km/hod. po sešlápnutí plynu svítila kontrola prokluzu (na suché vozovce).
Červen 15, 201213 r No mě by to taky zajímalo, taky mám 1.8 TSI a 215 koní je hodně lákavých. Na kolik to přišlo? Na těch cca 25tisíc, za co to nabízí bsrczech?
Červen 25, 201213 r Nemám u sebe TP, ale mám Octavii po faceliftu, vyrobenou v 09/2009 (takže zřejmě CDAA). Cena 25.000 souhlasí. Je to hodně, ale líbila se mi možnost "udělej si sám" i to, že lze software přehrát zpět. Jinak zkušenosti pořád velmi dobré, využívám hlavně při předjíždění (je to opravdu znát), spotřeba se mně zdá být stejná. Očekávám nižší, ale zatím si ten nárůst výkonu užívám.
Červen 27, 201213 r To je nárůst 55 kobyl oproti sérii? Hmmmmmm...no psát nic nebudu, ať to jezdí a vydrží a ...a vůbec :-)
Červen 27, 201213 r To je nárůst 55 kobyl oproti sérii? Hmmmmmm...no psát nic nebudu, ať to jezdí a vydrží a ...a vůbec :-) u turbomotoru s větším objemem celkem normální, je to taková hranice SW, pak už se musí šahat i na mechaniku kolem motoru
Červenec 5, 201213 r to rolbař - ale jo, já to beru, jen si nejsem zcela jist (při dnešních výpočtech na hranu a úsporách každého gramu čehokoli), že více jak čtvrtinový nárůst výkonu tedy z cca 160 na 215 koní je snesitelný pro "vrch a spodek" motoru - tedy obě oka na ojnici a vlastní uložení kliky. Přece jen 2.0 TSI vycházející z motoru 1,8 TSI a mající v základu ještě o 15 koní méně, má obě ta oka "o kušček" většího průměru.....). Ale přeju mu samozřejmě ať to jezdí jako z praku a ať to vydrží staletí.
Červenec 8, 201213 r V sobotu jsem jel z Chomutova ke Znojmu (asi 300 km). Protože jelo několik přátel, jeli jsme podle předpisů, maximální povolenou rychlost jsem občas překročil o 10 km/hod., pár předjíždění s využítím maximálního výkonu, spotřeba ke koloně u Ostředku na D1 6,3 l/100 km, ve skoro hodinové koloně stoupla na 7. V cíli cesty 6,8 mě velmi překvapilo, tak nízkou spotřebu jsem ještě nedosáhl. Nemohu si pomoci, ale nemám negativních zkušeností. Doufám, že to tak vydrží.
Červenec 9, 201213 r vladad-já Ti to přeju, rozumíš, to nebyla negativní reakce , jen jsem napsal , co si myslím. Ještě mám dotaz-máš nějakou zkušenost se spotřebou ve městě, takové to ranní a odpolední hopsání? Po pár metrech? Asi kvůli tomu nepojedeš ve špičce někam do Prahy, ale jen by mne to srovnání "před a po upgrade" docela zajímalo.....Kdybys měl, tak to sem hoď. Nikoho jiného s touhle úpravou na tomto motoru neznám, třeba to kromě mne bude zajímat i druhé. Děkuji
Červenec 9, 201213 r BSR jsme na 1,8 TSi s DSG CDAA měl asi 3 měsíce, pak to muselo pryč. Motor při akceleraci začal škubal a přestal táhnout. České zastoupení nevědělo co s tím
Červenec 23, 201213 r Tak že by u BSR přece jen přišli na problém a vše doladili? Aspoň podle spokojeného uživatele vladad...
Srpen 14, 201213 r Zajimave, par dotazu pro vladad a jeden pro rolbaře na závěr: - co znamena "stejna spotreba", muzes uvest skutecna cisla ? - tu spotrebu odecitas z Maxiku, nebo mas vyhodnoceni ze sledovani tankovani (to jsou presnejsi cisla) ? - ten mechanismu mereni spotreby v MaxiDOTu vetsinou pro chiptuningu dost keca, mas to nejak upravene ? - resi to nejak zmenu charakteristiky razeni DSGcka pri takovem narustu tociveho momentu motoru ? - opravdu by me zajimalo, co na to ostatni komponenty naseho auta (1.8 TSI + DSG) - co Ty na to Jardo (Rolbar), to uz je docela velky narust vykonu a tociveho momentu, ktery nemusi byt pro neco v celem agregatu zvladnutelny trvale ? Nebo je to stejne jako u 2litroveho TSIcka ? Tam je ale DSG uz jen "mokra" 6ka, ze ?
Srpen 22, 201213 r Ke spotřebě - nejvíce jezdím ve městě krátké vzdálenosti, zde rozdíl ve spotřebě před BSR a po nepozoruji, po ujetí 2-3 km se průměrná spotřeba podle MaxiDOTu dostane pod 10 l/100 km. Dlouhodobě sledovaná spotřeba podle účtu z ČS se pohybuje ve městě okolo 9,5 l (před i po), mimo město (podle stylu jízdy) 8-9 l před a 7-8,5 l po. K DSG - chci-li předjíždět (méně přehledné úseky, hustý provoz), zásadně volím sportovní režim (v klasickém je znatelná prodleva mezi sešlápnutím plynu a výrazným nárůstem akcelerace). Ve sportovním režimu pak akcelerace opravdu stojí za to. Jinak nic (oproti zkušenostem před BSR) nepozoruji. Pokud jde o točivý moment, po aktuakizaci SW se zvýší na 330 Nm a 7-stupňová DSG by měla zvládnout 350 Nm. Závěrem - domnívám se, že využití takovéhoto nárůstu výkonu motoru především k předjíždění (opravdu se tento manévr viditelně zkrátí a přispívá to k bezpečnějšímu provozu) a občas k vyšší radosti z jízdy na kvalitní dálnici (tedy většinou v SRN) nebo silnici se spoustou zatáček, nemůže mít negativní vliv na motor i vozidlo. Rozumím tomu, že kdybych jel na plný výkon dlouhodobě, mohlo by to, možná, mít špatný vliv na motor. Kdyby mně bylo 18, jezdil bych určitě rychleji než dnes. Ale protože jezdím skoro 40 let, a přestože rychlou jízdu mám rád, přesedlal jsem z RS na Octavii Combi 1.8TSI s DSG v maximální výbavě LK. Velká spokojenost, jen ta trocha výkonu navíc chyběla. Proto BSR. Málem bych zapomněl, kdo máte BSR a nezkusili jste 98 oktanový benzín, tak ho vyzkoušejte. Spotřeba se sníží, výkon se zvýší.
Srpen 24, 201213 r Diky za upresneni. Jinak 98 nebo 100 oktanovy benzin snizi spotrebu u 1.8TSI i bez BSR :-) Casto v zahranici, kde jsou tyto benziny drobet dostupnejsi (myslim cenove) nez u nas, to dost vyuzivam, a sledovani spotreby (2 ruzne weby i vlastni) me to dokazuje.
Leden 28, 201411 r BSR jsme na 1,8 TSi s DSG CDAA měl asi 3 měsíce, pak to muselo pryč. Motor při akceleraci začal škubal a přestal táhnout. České zastoupení nevědělo co s tím Že by toto?? Doporučujhi přečíst celé. Uživatele Mates jsem vyprovokoval po předchozích podobných zkušenostech. Odkaz...http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=282151
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.