TiGeRZ Vloženo 11. Srpen 2006 Vloženo 11. Srpen 2006 Sem tam mi zacne dusit moturek pri zosliapnuti plynu. Stalo sa to par krat a vzdy to prestalo ked som mu viac pridal. Co to sposobuje ? Citovat
TiGeRZ Vloženo 11. Srpen 2006 Autor Vloženo 11. Srpen 2006 kilowaty?? no tak to neee SnowFlake chodi ako s praku dolu kopcom ale nie co to moze sposobovat ? Citovat
mira Vloženo 11. Srpen 2006 Vloženo 11. Srpen 2006 to víš my co máme o těch strašnejch 7kw hroznejch víc tak nám se to nestává ale jinak z kopce to jede jak blázen.... Citovat
Diamant Vloženo 11. Srpen 2006 Vloženo 11. Srpen 2006 A čo filter paliva či filter vzduchu? Sú čisté? Čidlo teploty a Lambda sonda sú OK? Citovat
TiGeRZ Vloženo 11. Srpen 2006 Autor Vloženo 11. Srpen 2006 A čo filter paliva či filter vzduchu? Sú čisté? Čidlo teploty a Lambda sonda sú OK? no ale ono to neskace stale......spravilo mi to v rozmedzi 2 tyzdnov a trvalo to cca 3min ........ako to zistim ci je cidlo a lambda ok, tam su dve lambdy co ? Citovat
houmr Vloženo 11. Srpen 2006 Vloženo 11. Srpen 2006 a robi to pri studenom alebo zohriatom motore ? Citovat
TiGeRZ Vloženo 11. Srpen 2006 Autor Vloženo 11. Srpen 2006 a robi to pri studenom alebo zohriatom motore ? pri zohriatom.....ale preco iba sem tam...a zda sa mi iba ked mam velky kvalt a malu rychlost..... Kde sa nachadza filter paliva ? mam prirucku ale je tam len biela stranka v tom bode Citovat
houmr Vloženo 12. Srpen 2006 Vloženo 12. Srpen 2006 ano v prirucke to nemas ale je tam odvolanie na 2,0MPI. vsetky fabia to maju cca rovnake. ten filter neuvidis musis sa zohnut pod auto aby si ho videl. je vzadu na pravej strane zadnych dveri (spolujazdec) ked sa zohnes pod auto tak ho uvidis hned je dost velky takze ho neprehliadnes. Citovat
houmr Vloženo 12. Srpen 2006 Vloženo 12. Srpen 2006 takze male otacky vysoky prevodovy stupen a ty chces zrazu rychlo pridat a motor sa pridusi. cize podstatne bohatsia zmes nez normalne. neviem kde tankujes a aky kvalitny benzin ale kazdopadne ten filter pozri a este by to mohli byt upchate vstreky. ale najskor pozri ten filter a ked to nepomoze dat by som skusil pripravok dat do paliva ktory ti vycisti vstreky a sustavu. Citovat
TiGeRZ Vloženo 26. Srpen 2006 Autor Vloženo 26. Srpen 2006 takze male otacky vysoky prevodovy stupen a ty chces zrazu rychlo pridat a motor sa pridusi. cize podstatne bohatsia zmes nez normalne. neviem kde tankujes a aky kvalitny benzin ale kazdopadne ten filter pozri a este by to mohli byt upchate vstreky. ale najskor pozri ten filter a ked to nepomoze dat by som skusil pripravok dat do paliva ktory ti vycisti vstreky a sustavu. Aky pripravok do paliva ? Da sa zohnat na pumpe ? Kde najdem postup demontaze palivoveho filtra ? ci staci len podpajat a vymenit ? Cim cistite skrtiacu klapku ? rsp kde tu je ten navod nemozem ho nejako najst Citovat
houmr Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 takze male otacky vysoky prevodovy stupen a ty chces zrazu rychlo pridat a motor sa pridusi. cize podstatne bohatsia zmes nez normalne. neviem kde tankujes a aky kvalitny benzin ale kazdopadne ten filter pozri a este by to mohli byt upchate vstreky. ale najskor pozri ten filter a ked to nepomoze dat by som skusil pripravok dat do paliva ktory ti vycisti vstreky a sustavu. Aky pripravok do paliva ? Da sa zohnat na pumpe ? Kde najdem postup demontaze palivoveho filtra ? ci staci len podpajat a vymenit ? Cim cistite skrtiacu klapku ? rsp kde tu je ten navod nemozem ho nejako najst tu mas o skrtiacej klapke http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11629 Citovat
TiGeRZ Vloženo 28. Srpen 2006 Autor Vloženo 28. Srpen 2006 (editace) houmr: dik ten palivovy filter staci odpojit ? nezacne vytekat benzin ze ? cim cistite tu klapku ? potrebuje sa na to nejaky specialny pripravok ? Editováno: 28. Srpen 2006, autor: TiGeRZ Citovat
Diamant Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Ja som odpojil prívod vzduchu ku klapke, a čistil som klapku technickým benzínom za pomoci štetca a handry. Citovat
TiGeRZ Vloženo 1. Září 2006 Autor Vloženo 1. Září 2006 Chlapy ako mam postupovat pri demontazi palivoveho filtra ? treba aj odvzdusnovat ? DIKES Citovat
OloZX6R Vloženo 1. Září 2006 Vloženo 1. Září 2006 U palivovýho fitru na 1.2 není předepsanej výměnnej interval, tvoje chyba by mohla být taky někde u podtaku...hlásí to nějakou chybu?? na Vagu?? Citovat
TiGeRZ Vloženo 1. Září 2006 Autor Vloženo 1. Září 2006 U palivovýho fitru na 1.2 není předepsanej výměnnej interval, tvoje chyba by mohla být taky někde u podtaku...hlásí to nějakou chybu?? na Vagu?? na palubke mi to nehlasi nic.....a na vagu som nebol. By to nieco hlasilo na pristrojovke ne ? Citovat
OloZX6R Vloženo 1. Září 2006 Vloženo 1. Září 2006 U palivovýho fitru na 1.2 není předepsanej výměnnej interval, tvoje chyba by mohla být taky někde u podtaku...hlásí to nějakou chybu?? na Vagu?? na palubke mi to nehlasi nic.....a na vagu som nebol. By to nieco hlasilo na pristrojovke ne ? no ani nemusí a nebo to jen probliklo a ty sis toho nevšimnul, na vagu by to bylo v paměti závad... Citovat
TiGeRZ Vloženo 21. Září 2006 Autor Vloženo 21. Září 2006 Tak na vagu som este nebol. Ked dupnem na plyn predtym isla vlocka super a teraz dupem a je strasne leniva, neni to zas az taky rozdiel ale uz to neni co to byvalo. Nemoze to byt ze vynechava sviecka? Co vlastne sposobi, ked odide jedna sviecka ? DIKES Citovat
Eflik Vloženo 21. Září 2006 Vloženo 21. Září 2006 Kdyby ti odesla svicka tak ti podle me na volnobeh bude chcipat motor, silene to bude hazet autem a nepude to skoro rozjet, neco jako kdyz mi odeslo rele zapalovani Citovat
TiGeRZ Vloženo 7. Říjen 2006 Autor Vloženo 7. Říjen 2006 (editace) Tak bol som aj na vag a chybu mi ziadnu nezistili. Dnes zase cca po 500km od posledneho trhania mi pri jemnom stlaceni plynu zacalo trhat vlocku(po najazdeni cca 40km, cize auto nebolo studene) ...po pridani viac plynu nemala uz taky vykon ako predtym....uz tomu nechapem...Benzin: V-Power racing Editováno: 7. Říjen 2006, autor: TiGeRZ Citovat
Eddie Vloženo 9. Říjen 2006 Vloženo 9. Říjen 2006 Zistujem problem na aute. Ked nastartujem studeny motor a dupnem na plyn, auto taha ako diabol na vsetkych prevodovych stupnoch. Po nejakom case ked sa motor ohreje tak auto akokeby stracalo vykon a uz netaha tak ako za studena. Ma niekto napad preco to tak je? Motor je 1,2 47KW + sport. filter Citovat
TiGeRZ Vloženo 9. Říjen 2006 Autor Vloženo 9. Říjen 2006 Zistujem problem na aute. Ked nastartujem studeny motor a dupnem na plyn, auto taha ako diabol na vsetkych prevodovych stupnoch. Po nejakom case ked sa motor ohreje tak auto akokeby stracalo vykon a uz netaha tak ako za studena. Ma niekto napad preco to tak je? Motor je 1,2 47KW + sport. filter To bude automaticky sytic, auto pri studenom starte dostava viac zmesi Citovat
Eddie Vloženo 9. Říjen 2006 Vloženo 9. Říjen 2006 Co tym myslis, automaticky sytic? Je to tak spravne ako to je ze to za studena taha lepsie ako po zohriati, alebo to je porucha? Citovat
TiGeRZ Vloženo 10. Říjen 2006 Autor Vloženo 10. Říjen 2006 Co tym myslis, automaticky sytic?Je to tak spravne ako to je ze to za studena taha lepsie ako po zohriati, alebo to je porucha? Ano ide lepsie za studena....tak mi povedal servisak Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.