Publikováno Červen 20, 201213 r Ahoj, tak jsem prošel emisní kontrolou. Jen by mě zajímalo, zda mám dobře seřízený LPG u auta viz podpis a co vlastně opravňuje nazývat LPG ekologickým palivem. Totiž dle porovnání benzín/plyn je na tom zdá se benzín lépe? Měřeno v pondělí, venkovní teplota 35°C (na slunci ještě mnohem více), po cca minutě sepnul ventilátor chladiče, takže si říkám, po jakou dobu je lambda ještě objektivní než se chodem na místě přehřeje? Stav tachometru 123400 LPG natankováno od "Adast Adamov" Analyzátor Brisk JT 283 LPG BA95 zvýšené Otáčky 1970 2020 Obsah CO 0,11 0,05 Obsah CO2 13,4 13,4 Obsah HC 57 43 Obsah O2 0,09 0,14 Lambda 0,998 1,003 COcor 0,12 0.06 volnoběh Otáčky 750 750 (nevím jak to tam dostal, protože mám upravenou jednotku Cimbu kolem 900ot./min ) Obsah CO 0,12 0,01 Obsah CO2 12,8 13,5 Obsah HC 53 37 Obsah O2 0,97 0,13 Lambda 1,045 1,004 COcor 0,14 0.01
Červen 23, 201213 r Ve vyšších otáčkách to máš bohatší na LPG. Ve volnoběhu jsou emise chytnuty na LPG zase chudší. Spíš bych tyto hodnoty ale bral jako nevěrohodné, protože nejsou souvislé.....tzn ten člověk co to měřil, tak to nechytl v pravý moment.
Červen 24, 201213 r Autor Ten chudý volnoběh bude pravda, jelikož mi od počátku instalace padá asi tlak na reduktoru po chvíli volnoběhu při prohřátém reduktoru. Taky kvůli tomu je pořád přiotevřený krokový motůrek zespodu šroubem... Aby to nechcíplo.. Ale na jednu stranu je chudý volnoběh vlastně výhoda, ne?(teda když se to nepřežene a je dobrá zapalovací soustava, aby to nestřelilo při sešlápnutí pedálu) Trochu to uspoří a při této malé zátěži to snad katalyzátoru, ventilům, ani lambdě neškodí, ne? Ten zvýšený volnoběh nevím. Protože jak říkáš, mohl to chytit v nesprávný moment a navíc by se to mělo měřit 2500-2800 ot.... Ale divím se, že je bohatší, jelikož v ŘJ plynu mám nastaveno tuším 0,42 na té střední hodnotě lambdy.. Spíš jestli byl ustálený plynový pedál a zrovna se nepřidalo, pak by krokový motůrek přiotevřel a přidal víc... No to už nezjistíme.. Upraveno Červen 24, 201213 r od 1Radar
Červen 24, 201213 r Vidím, že máš Stag100 + Tomasetto At07 předpokládám. Taky kvůli tomu je pořád přiotevřený krokový motůrek zespodu šroubem.. --- žádná taková úprava není dovolena pro kvalitní práci.....tvůj mechanik co ti to montoval by se měl spíše na peníze více soustředit na nastavení tohoto programu. Pak mu nebude potřeba šroubkama podkládat servomotorky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.