mi5 Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 Ahoj lidi nevíte jaká spojka a setrvačník je vlastně v octavii 4x4 1.9 Tdi 66kW AGR? Asi se mi začíná poroučet a nevím co je tam za typ. Zajímalo by mě co stojí výměna kolegové kdo máte 4x4? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 Jak poznáš že se ti začíná poroučet? Třeba kamarádova Octa má v háji spojku tak,že když jel v kopci na 2-3 a dal plnej plyn,tak spojka začla prokluzovat. Do té doby to jezdilo O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 24. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 (editace) No tak Rekl bych, ze cim dal vice bere na hore a chveni do volantu pri pridani v 50 na 4 na priklady je dost znatelný. To bych typnul na setrvačník. Editováno: 24. Červen 2012, autor: mi5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 12. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Tak nakonec to byl pravý vnitřní "homokyneťák" na přední nápravě. Vyměnil jsem a je klídek už rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman_Š Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 (editace) takže ti brala"bere" spojka až nahoře a když jsi vyměnil přední pravy homokin tak to bylo ok? Editováno: 30. Prosinec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.