davidbe Vloženo 7. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2012 jo ale kdyz vezmu ten konektor od toho cidla tak 3 z tech dratu jsou s kostrou spojene a jeden ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2012 (editace) Hledej v dílenské příručce. Ale při měření těch kabelu to musí byt od těch budíku i od čidla odpojené. A co se tak dívám do příručky, tak bych odpojil konektor i od řídicí jednotky. Editováno: 7. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 a to muzu jenom tak odpojit od ridici jendotky cely ten konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Ano. A určitě před manipulaci s elektrikou odpoj prvně akumulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 hoši tak jste všichni vedle az na par vyjimek tak je to rozpadly termostat a jeste mam jednu chybu tam nejak 30-00 zkrat cidla na plus takze ted budu badat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Tak zkrat čidla na plus, zapřičinil jednoznačně termostat, nasral se a prokousl ti někde čidlo nebo drát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 a jak mi mohl nekde prokousnout drat dneska koupim termostat a zkusim tam dat to stare cidlo a uvidim co to udela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 A vymazal si tu závadu, jestli se znova ukáže? Mohla tam naskočit i při montáži, když si třeba zapnul klíč a neměl připojenou svorkovnici na čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 vymazal a ukazala se znova svorkovnice byla zapojena na cidle klic byl vypnuty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Jak si poznal že termostat v háji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 porad je otevrena velky okruh chladici soustavy teplota motoru se nevysplhala vice jak 63 stupnu a chladic byl uplne varici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 A na těch 63 stupních, se ručička nepohne ani kousek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Tak to vidíš, Davidbe, nakonec to byl ten termostat. Taková blbinka a Ben a jim podobní mě tady málem ukamenovali, že jsem si dovolil podotknout, že by to mohl být termostat. Ale jsem rád, že jsi přišel na příčinu poruchy a dokázal jsi ji odstranit. Čus-bus, Felicius! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 rucicka nereagovala vubec jeste musim vyresit ten zkrat na ten plus musim to poradne projit zitra vymenim termostat a uvidime no jsem docela zvedavy co to bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Termostat sice rozsypaný byl, nicméně 63 °C je teplota kdy se ručka od rohu spolehlivě odlepí. Nehledě na to, že v těhle vedrech a při stojícím autě je 90-ka i při vadném termostatu jen co zastavíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 ach jo přesně tak a celou diskusi se bavíme o jednom, nechápu co má rozsypaný termostat s ležící rafikou teploměru v těchto teplotách, WAG BoBo i Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Tak to vidíš, Davidbe, nakonec to byl ten termostat. Taková blbinka a Ben a jim podobní mě tady málem ukamenovali, že jsem si dovolil podotknout, že by to mohl být termostat. Ale jsem rád, že jsi přišel na příčinu poruchy a dokázal jsi ji odstranit. Čus-bus, Felicius! To jsem zvědavy jak vymění ten termostat, jestli to opraví tu ručičku, bez zásahu do elektroniky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 11. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 mozna ze tam je jeste treba zavada na necem jinem no budou to hodiny badani a zkouseni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 11. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 tak hosi termostat vymeneny teplomer bez reakce jo a porad ta stejne zavada co jsem psal podle diagnostiky teplota motoru uz je 90 stupnu skoro hned ale teplomer bez funkce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Tím pádem bude chyba někde v budíku nebo kabelu. Kdyby nefungovalo to čidlo tak by ti to diagnostika nemohla ukázat. Některé starší Pola měly čidla dvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 11. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 jo to ma jenom jedno na termostatu a druhe ma na chladici ale to neni k tomu aby ukazovalo teplotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 11. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 zkusim dat ot mamy z feldy budiky a uvidim co to udela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Proboha ty máš k mání druhou feldu? Tak co tady celou dobu řešíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidbe Vloženo 12. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 jo ale to je 1.3 ale jednobod takze to asi neni stejne aha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Myslíš jako že ten budík bude jiný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.