Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Hledej v dílenské příručce. Ale při měření těch kabelu to musí byt od těch budíku i od čidla odpojené. A co se tak dívám do příručky, tak bych odpojil konektor i od řídicí jednotky.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo

Tak to vidíš, Davidbe, nakonec to byl ten termostat. Taková blbinka a Ben a jim podobní mě tady málem ukamenovali, že jsem si dovolil podotknout, že by to mohl být termostat. Ale jsem rád, že jsi přišel na příčinu poruchy a dokázal jsi ji odstranit. Čus-bus, Felicius! :kol-47:

Vloženo

Termostat sice rozsypaný byl, nicméně 63 °C je teplota kdy se ručka od rohu spolehlivě odlepí.

Nehledě na to, že v těhle vedrech a při stojícím autě je 90-ka i při vadném termostatu jen co zastavíš.

Vloženo

Tak to vidíš, Davidbe, nakonec to byl ten termostat. Taková blbinka a Ben a jim podobní mě tady málem ukamenovali, že jsem si dovolil podotknout, že by to mohl být termostat. Ale jsem rád, že jsi přišel na příčinu poruchy a dokázal jsi ji odstranit. Čus-bus, Felicius! :kol-47:

To jsem zvědavy jak vymění ten termostat, jestli to opraví tu ručičku, bez zásahu do elektroniky :_icon_smich2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...