Publikováno Červenec 19, 201213 r Ahoj,mam fabiu 1.4MPi 50KW a moj problem spociva v tom,ze pri startoch,je jedno ci pri studenom,alebo teplom dlho toci motorom pokial chyti...Vag ziadnu chybu nehlasi,pozeral som aj na pocet vynechanych odpalov sviecok,je tam take velke cislo,ze ho neviem ani precitat,mam novy palivovy a vzduchovy filter,move sviecky Brisk Super DR 15TC,vycistena skrtiaca klapka,aj nastavena,vymeneny snimac teploty chladiacej kvapaliny...Obcas sa stane ze to chyti na tukanec,ale len malokedy...Mate s tym aj vy take problemy?V com moze byt problem?
Červenec 19, 201213 r Ahoj,tato motorizace má zapalovací lištu namísto kabelů,jestli máš možnost půjčit si od někoho jinou a vyzkoušej jestli to bude zlobit stále. .
Červenec 20, 201213 r Přesně tak. Zkusit jinou lištu. Ale prvně mrkni na její konektor jestli není poškozenej - zoxidovanej.
Červenec 20, 201213 r ,move sviecky Brisk Super DR 15TC ... V com moze byt problem? Problém může být i v těch svíčkách. 3 boční elektrody, to není velké štěstí pro motor.
Červenec 20, 201213 r ja ti nevim ale kdyz to mam studeny tak drkne hnedka, kdyz je to teply tak to mota vic to je pravda ale abych se tim zabyval to fakt teda ne hele,.... ja bych na to kaslal
Červenec 20, 201213 r Otázka je co znamená dlho toci motorom pokial chyti. Pokud točí půl minuty, tak řešit. jinak jen možná zkusit vyměnit lištu a jinak nechat bejt.
Červenec 20, 201213 r asi tak no,... me se to toci tak 3-4 sekundy z tepla ...... za studena hnedka staci jenom drknout samozrejme ze bych bral aby mi to chytnulo za tepla taky na drknuti,... ale myslim ze to nema smysl,... prece jenom teplota a roztahovacnost dilu dela svoje takze to neresim
Červenec 20, 201213 r Autor Otázka je co znamená dlho toci motorom pokial chyti. Pokud točí půl minuty, tak řešit. jinak jen možná zkusit vyměnit lištu a jinak nechat bejt. no tak tocim asi 4 sekundy,asi tak ako Lukason...Akurat sa niekedy stane,ze za studena to chyti hned a to je 1 pripad z 200...
Červenec 20, 201213 r me za studena pokazdy na drcnuti je to prijemny, to nerikam za tepla by to bylo taky prijemny ale bohuzel, a abych se tim zaobiral a ve vysledku rozebiral motor a podobne a pak zjistil ze to takl u MPicek je jako FAKT ! a vysledek zadnej to na to kaslu mam iridiovy tri-bod svicky, zapalovaci lista kontrolovana a tim padem teda vsechno v cajku CO MAS ZA SVICKY ? ......... BRISK, BOSH ? jednobodovy ?
Červenec 20, 201213 r nooooooooo sice trojbod ale BRISK ja mam NGK zkus zainvestovat ale presto si myslim ze to svickama asi nebude a tou listou taky bych docela vahal
Červenec 21, 201213 r Mno,ja mam taky NGK trojbod a teply motor mi taky hned nechytne.Je to nemoc všech Mpi s tím nic asi nenaděláš .
Červenec 21, 201213 r To je zvláštní, mně chytá stejně dobře teplý motor jako studený. Používám ovšem jiné svíčky: http://www.veletrh.com/koupit/fr-6-dp-platina-bosch-zapalovaci-svicka
Červenec 22, 201213 r Já bych se taky do "obyčejnýho" MPIčka přikláněl k jednobodovým svícím - fáčko BMM ´94 má skoro identický motor a na trojbody Champion moc jet nechtělo, zatímco na jednobody Brisk N15CY (mědiniklová střední elektroda - KUPODIVU NE PLATINA!) jelo jak z praku... A chytalo až na občasný výjimky na první otočení, možná ne "na drc", ale do 2 sekund to bylo vždycky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.