chairmann Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 (editace) Zdravím, po roce měním olej ve fabce 1.2 HTP a po odšroubování plastového víčka olejového filtru mi nejde sundat starý filtr. Drží na té ose jak přibitý, přitom loni mi vypadl do ruky skoro sám. Nechci to rvát silou. Jen dodatek - měním olej za teplého motoru, tak jestli to není tím, že je filtr ještě teplý a roztažnost materiálu mi nedovolí ho vyndat. Jen dedukuju. Momentálně mám auto venku a rozdělaný a během půl hodiny to vyřeším tak či onak... v nejhorším tam nechám starý filtr a vyměním dodatečně. Stalo se už tohle někomu? Díky. Editováno: 26. Červenec 2012, autor: chairmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chairmann Vloženo 26. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Hotovo, problém vyřešen. Nešlo to silou tak jsem to zkusil ještě větší silou... a šroubovákem vypáčit. Povedlo se. Takže pokud je někdo stejný trotl jako já, zde měl malý návod jak trotlem nebýt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Major700 Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Díky, právě jsem řešil totožný problém a nakoukl sem...jako v říši snů, hned první téma to "moje". Šroubovák za plastový okraj vložky filtru to vyřešil. Paráda !!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 jj, když nejde něco silou, musí to jít ještě větší silou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chairmann Vloženo 30. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Správně, ...a co nejde ani větší silou, jde kladivem =) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Mno, myslím že je ještě hodně lidí, kteří neznají pojem "ruskej šroubovák" a "ruskej francouzák". Obojí je aplikací našeho známého "Když tě všecko zradilo, pomůže ti kladivo" - "ruskej šroubovák" je samotné kladivo, "ruskej francouzák" (kterým jde povolit každá matice) je kladivo a majzlík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Chtěl bych se zeptat má li někdo skušenost nebo povědomí: Vyšrouboval jsem plastové víčko s filtrem a filtr byl na tom trnu prohnutý. Nemá někdo podobnou skušenost nebo - nevíte jak mohlo dojít k tomuto prohnutí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Správně, ...a co nejde ani větší silou, jde kladivem =) člověče, vždyť ty tohle důležitý pravidlo znáš, tak na co zakládáš nový téma ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chairmann Vloženo 26. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Chtěl bych se zeptat má li někdo skušenost nebo povědomí: Vyšrouboval jsem plastové víčko s filtrem a filtr byl na tom trnu prohnutý. Nemá někdo podobnou skušenost nebo - nevíte jak mohlo dojít k tomuto prohnutí? Ahoj, tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chairmann Vloženo 26. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Ahoj, tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta... Pardon, chtěl jsem říct prohnutý, ne trhnutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 29. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2015 Sem měl zas jinej problém. Při stahování filtru jsem "roztrhnul" to víčko nadvakrát- Prostě mi v jednej ruce zůstalo to horní široký se závitem kterej se utahuje do toho hliníkovýho nálitku do motoru a ve druhej ruce olejovej filtr pořád navlečenej na tej plastovej úzkej části s mnalým těsnícím kroužkem na konci. Z té části se mi to už povedlo sundat. A pak sem zas secvaknul na ty zobáčky ty dvě části a navlíknul novej filtr. Tyhle plastový zobáčkový západky jsou zrádný, najednou zobáček ulomí a někam spadne. A to neplatí jen u filtru, ale i jiných věcí v bežným životě. Moje otázka zní-jak je to do sebe zacvakávací, tak ty zobáčky jak to drží u sebe se nemůžou nějak časem ulomit a odplavit se někam do motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.