Přejít na obsah

Nelze vyndat olejový filtr z víčka


chairmann

Doporučené příspěvky

Zdravím,

po roce měním olej ve fabce 1.2 HTP a po odšroubování plastového víčka olejového filtru mi nejde sundat starý filtr. Drží na té ose jak přibitý, přitom loni mi vypadl do ruky skoro sám. Nechci to rvát silou. Jen dodatek - měním olej za teplého motoru, tak jestli to není tím, že je filtr ještě teplý a roztažnost materiálu mi nedovolí ho vyndat. Jen dedukuju. Momentálně mám auto venku a rozdělaný a během půl hodiny to vyřeším tak či onak... v nejhorším tam nechám starý filtr a vyměním dodatečně. Stalo se už tohle někomu? Díky.

Editováno: , autor: chairmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, myslím že je ještě hodně lidí, kteří neznají pojem "ruskej šroubovák" a "ruskej francouzák". Obojí je aplikací našeho známého "Když tě všecko zradilo, pomůže ti kladivo" - "ruskej šroubovák" je samotné kladivo, "ruskej francouzák" (kterým jde povolit každá matice) je kladivo a majzlík...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 5 měsíců později...

Chtěl bych se zeptat má li někdo skušenost nebo povědomí:

Vyšrouboval jsem plastové víčko s filtrem a filtr byl na tom trnu prohnutý.

Nemá někdo podobnou skušenost nebo - nevíte jak mohlo dojít k tomuto prohnutí?

Ahoj,

tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tohle ti neudělá žádná nečistota, to by ti tam musel lítat kus železa a to bys určitě poznal =) Viděl bych to na toho kdo ti to tam dával, mohl to trhnout hned na začátku při zasouvání, případně i výrobní vada filtru. Pokud sis to nechal měnit v servisu takzvaném autorizovaném, mohli ti tam klidně nacpat použitý filtr z méně jetého motoru a ten byl trhlý sundáváním z původního auta...

Pardon, chtěl jsem říct prohnutý, ne trhnutý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Sem měl zas jinej problém.

Při stahování filtru jsem "roztrhnul" to víčko nadvakrát- Prostě mi v jednej ruce zůstalo to horní široký se závitem kterej se utahuje do toho hliníkovýho nálitku do motoru a ve druhej ruce olejovej filtr pořád navlečenej na tej plastovej úzkej části s mnalým těsnícím kroužkem na konci.

 

Z té části se mi to už povedlo sundat. A pak sem zas secvaknul na ty zobáčky ty dvě části a navlíknul novej filtr.

 

Tyhle plastový zobáčkový západky jsou zrádný, najednou zobáček ulomí a někam spadne. A to neplatí jen u filtru, ale i jiných věcí v bežným životě.

 

Moje otázka zní-jak je to do sebe zacvakávací, tak ty zobáčky jak to drží u sebe se nemůžou nějak časem ulomit a odplavit se někam do motoru?

 

post-85140-0-99640700-1440849297_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...