Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj lidi, potřebuju poradit, protože už si nevím rady..když ráno nastartuju a vyjedu, tak přibližně v 2500 ot./min. se motor začne dusit a nechce jít do otáček, až po přidání plynu až na podlahu se motor rozhoupe a jede, pak už se nedusí, ale je výrazně poznat, že motor nemá výkon a lehce pocukává a na volnoběh hodně špatně reaguje na plynový pedál, trvá trochu déle než dříve, než se motor vytočí.

Jedná se o Felici 1.3 BMM 50kw r. v. 95 byl měněný palec rozdělovače, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám, svíčky (typ NGK přímo určené tomuto motoru), palivový filtr, vzduchový filtr, čidlo teploty chladící kapaliny, nové rozvody, měněná lambda, vyzkoušená druhá škrtící klapka a také jiná řídící jednotka, a nový zadní díl výfuku, středový je starý cca rok a kat jsem vybil, dál už nevím co měnit.

Od těch 3500 otáček není už příliš cítit pocukávání a k omezovači to celkem táhne, ale v nižších otáčkách se motor strašně trápí a jak sem psal už předtím po delším stání se dusí.

Prosím poraďte..

Vloženo

Jak vím, tak felicie jezdí i bez podtlaku normálně, zapoměl jsem dodat že jsem měnil vyfukové a sací těsnění, navíc tankuju stále u stejné benziny a problém nebyl....

Navíc přidávám jedno video, co mi ten motor dělá, je vidět že to dělá spíše v těch nižších otáčkách, v těch vyšších už to není ani poznat, pedál jsem držel bez ppohnutí a zkoušel sem to xkrát a dělá to vždycky, at si nemyslíte že mám třepavku v noze :) A taky je to cítět, že motor jede do kopce takovým způsobem jak je na videu, že jednou chce jet jednou ne, jakoby se něco hádalo..

Tady je to video:

Vloženo

Je to zakopaný pes...jen mě ještě napadlo, jestli se nemohl ucpat středový díl výfuku, protože jsem spoje u katu přetmelil tmelem na výfuky a stejně se to protrhlo, to přece nemůže mít až takový tlak..

Vloženo

Ještě doplním, pokud pomůže, že ten motor byl měněn z jiného vozu ale stejného typu..po výměně jel krásně a jakmile sem nechal seštelovat ventily, tak od té doby problémy, dal sem to mechošovi, který mi už kolikrát šteloval na předchozím motoru a bezproblému, nechal sem to ještě překontrolovat a ventily jsou správně..

Vloženo

neměřil jsem to, ale už sem psal, že svíčky tam jsou ty co mají být, ty co doporučuje výrobce, měl sem tam přeedtím brisky a to stejný, tak jsem koupil NGK přesně na muj typ motoru a spousta lidí si na ně nestěžuje, spíše je chválí, problém bude podle mě jinde..

Vloženo

Jenže u každý svíce MUSÍŠ bezpodmínečně před montáží překontrolovat mezeru mezi elektrodami - to že je svíčka nová ještě neznamená, že se nemohla o něco klepnout a že ta mezera je přesně taková, jaká MÁ být, i když je to suprduprextramegasvíce.

Vloženo

Kdysi mi to Felda dělala taky.

Úplně přesně jak to popisuješ Ty.

Nějak jsem ve Tvém výčtu vyměněných a nových dílů nenašel zapalovací cívku.

Já ji vyměnil a byl pokoj.

Vloženo

tak rozdělovač a palec je starý cca 3 nebo 4 měsíce, cívku jsem dnes vyměnil od kamoše na zkoušku a stále stejný, asi bych měl zkusit znovu koupit víčko a palec protože nové bylo na tom předchozím motoru a dal jsem to do nového co jsem vyměnil..omrknu i ty svíce a napíšu jak to vypadá..

Vloženo

Sice jsi napsal, že kabely jsi měnil, ale zkusil bych znovu vyměnit i je - kup si "modrý" kabely z Tesly Blatná, měl jsem je jak na šáde, tak na fáčku BMM - a žádný problémy. S původníma černýma s bílým potiskem BOSCH IGNITION CABLE jsem měl občas problém, hlavně za mokra (když cákla voda z kaluže až do motorovýho prostoru) se občas stalo že šáde začala vynechávat a koktat. Po náhradě "modrýma" už to nedělala, takže koupě stejný zapalovací kabeláže byla jedním z prvních kroků i po pořízení fáčka...

Vloženo (editace)

podívej se do víčka jestli tam nejsou vypálený kontakty, káble sem jednou vyměnil a můj problém se ustálil na vypalování víčka co 20 tis. očista, no akontrola kontaktů svíček je samozřejmost

Editováno: , autor: ben06
Vloženo

Tak kabely jsem kupoval přesně ty co popisuješ, ty modré tesla..a dnes sem měl ještě jeden problém, který se projevil a nejspíš je to ta přičina problému, po nastartovaní motor pomalu chcípal a po přidání plynu chcípnul úplně, všiml jsem si, že z výfuku mi jde bílý dým, a v nadržce s chladící kapalinou je trošku zašedlá voda a ztrácela se, takže nejspíš těsnění pod hlavou...může to být ten problém?

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravím, vracím se s problémem, Ekkar měl pravdu, nakonec se měnil celý motor a škubání je tu stále, výkon už má, ale škube, vše už se překontrolovalo a poslední možnost mě už jen napadá palivová soustava..zanesené trubky, nebo odcházející čerpadlo, že ztrácí tlak. Jaký je váš nazor na to? Díky.

  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

jak jsi dopadl s řešením?? mě to taky začalo takhle dělat ale až po tomco jsem namichal 5.5 litru E85 a to samé benzin. dokonce jakoby mi vyplo čerpadlo a při delším staní na křižovatce má tendenci chcipnout. jinak měněný palivový a vzduchový filtr a svíčky

 

zkoušen z jiné feldy a stále stejný, tím to nebude ;)

Editováno: , autor: Malta
necituj předchozí příspěvek

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...