Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Kolega z branže má toho nového Passata 2.0TDi 125kw a problémy má totožné co jsem měl já na mojich třech 103kw.

Záleží kolik jezdíš km,jestli jezdíš 20.000km ročně a nebudeš ho mít déle jak 3.roky tak si 2.0TDi klidně kup a možná tě max.sem tam potká tak ten špatnej start,ale jinak ti ho z vlastní zkušenosti nemohu doporučit (viz.mé problémy výše v tématu).

jinak Common-raily budou v novém Superbu příští rok od léta,v Oct.II po faceliftu na jaře 2009.

Jdi do toho, mám 170000 najeto, a jsem úplně v poho, jen jezdim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jdi do toho, mám 170000 najeto, a jsem úplně v poho, jen jezdim

proč by chodil do háje, když má tyhle zkušenosti a dokonce s několika autama. Já mám ty samý. Nebo myslíš, že nám to dělá nějak dobře, psát jakej jsme měli pech ? Mimochodem já třeba po výměně několika věcí v záruce už mám cca 1,5 roku klid a nemůžu si to vynachválit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak mám teď novou informaci zajímá mě co je na tom pravdy. Jak známo, škodovka dělá dvě verze motoru 2.0 TDI 103kW. Jednak s osmiventilovou hlavou a jednak s šestnáctiventilovou hlavou. Tu osmiventilovou hlavu mají motory s filtrem pevných částic. A podle maníků ze servisu se všechny problémy točí kolem té šestnáctiventilové hlavy - praskání hlavy, špatné starty a tak. Dokonce mi ukazovali nějakou zprávu ze škodovky, do jak velkých prasklin té hlavy to neřešit vůbec a nechat to v provozu. Prý tam ještě neměli jedinej motor s tou osmiventilovou hlavou co by měl nějaké vážnější problémy. Když, tak se řešil jedině ten DPF filtr pevných částic. Tuto verzi motoru hodně pochvalovali, VW prej to nedělá, ty mají vše 16V.

Najde se tu někdo kdo má motor 2.0 TDI 103kW PD DPF - tj. s 8ventil. hlavou a měl nějaké vážné problémy? Napište sem. Dík.

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak mám teď novou informaci zajímá mě co je na tom pravdy. Jak známo, škodovka dělá dvě verze motoru 2.0 TDI 103kW. Jednak s osmiventilovou hlavou a jednak s šestnáctiventilovou hlavou. Tu osmiventilovou hlavu mají motory s filtrem pevných částic. A podle maníků ze servisu se všechny problémy točí kolem té šestnáctiventilové hlavy - praskání hlavy, špatné starty a tak. Dokonce mi ukazovali nějakou zprávu ze škodovky, do jak velkých prasklin té hlavy to neřešit vůbec a nechat to v provozu. Prý tam ještě neměli jedinej motor s tou osmiventilovou hlavou co by měl nějaké vážnější problémy. Když, tak se řešil jedině ten DPF filtr pevných částic. Tuto verzi motoru hodně pochvalovali, VW prej to nedělá, ty mají vše 16V.

Najde se tu někdo kdo má motor 2.0 TDI 103kW PD DPF - tj. s 8ventil. hlavou a měl nějaké vážné problémy? Napište sem. Dík.

M.

tak já mám pochopitelně 16V a ani se tomu, co píšeš nedivím. Čím víc je ta makovice rozvrtaná a díry jsou blíž k sobě, tím větši je pravděpodobnost, že se to buď zkroutí nebo ty meziprostory prasknou. O tom by mohli vyprávět Francouzi se svými 16V motory taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč by chodil do háje, když má tyhle zkušenosti a dokonce s několika autama. Já mám ty samý. Nebo myslíš, že nám to dělá nějak dobře, psát jakej jsme měli pech ? Mimochodem já třeba po výměně několika věcí v záruce už mám cca 1,5 roku klid a nemůžu si to vynachválit.

JirkaK:Doporučuju ti....nikdy nechval svoje auto.....zkušenost mě odnaučila.......já vždy když pochválil nějaké svoje auto tak se na něm něco vysypalo...tak at na sebe něco nepřivoláš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK:Doporučuju ti....nikdy nechval svoje auto.....zkušenost mě odnaučila.......já vždy když pochválil nějaké svoje auto tak se na něm něco vysypalo...tak at na sebe něco nepřivoláš :)

no to já samozřejmě moc dobře znám, ale nemůžu zase apriori na to furt nadávat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Jednoduše řeknu že děláš dobře.....sice ty současné 1.9TDi 77kw nepřekypují nějakym super výkonem,ale zas otevřeš kapotu max.když budeš dolívat olej nebo ostřikovače.

A jestli si klidnější řidič,žádnej závodník tak ti bude ta 1.9 naprosto vyhovovat.Já do 1.9TDi 77kw přesednul z Passata 1.9TDi 96kw..jasně rozdíl v akceleraci na rozjezd je značný,ale třeba mě osobně to až tak nevadí a to že ta 1.9TDi 96kw jela lépe než současný 2.0TDi.

Já třeba osobně nikdy nepřišel na chuť tomu 2.0TDi ani když byl novej a netušil jsem co mě s nim čeká za problémy.....Nejprve jsem si tehdy jednoho 2.0TDi chtěl nechat pro sebe,ale po týdnu ježděním s nim mi prostě nějak nesedl....vždy mi připadlo že buď nejede vůbec a nebo zas až moc...mezi tím jsem se ze svym jízdnim stylem nějak nenašel......naštěstí mi hned na to přišla objednaná 1.9 tak jsem si jí nechal pro sebe a toho 2.0TDi dal řidiči co pro mě jezdí.

To třeba ta 1.9TDi mi vždy sedla jak prdel na hrnec at už to byla jakákoli výkonová verze...u té 1.9TDi mi přijde ten nárust výkonu takovej plynulejší a je s nim klidnější jízda...to u toho 2.0TDi mi to připadlo vždy při rozjetí nic moc..nic..nic..pak brutál.zátah.....ale ten zas brzo vadnul....a taky mi připadlo že je u něj potřeba častěji řadit než u té 1.9 ta mi přijde použitelnější ve většim spektru otáček ,ale to může být 6.kvaltem u 2.0TDi..ikdyž u Passatu 96kw kde jsem měl taky 6.kvalt tomu tak rozhodně nebylo.

Ale každej jsme jinej řidič tak každému sedne něco jiného tak to nikomu nevnucuju..jen řikám svůj názor a zkušenost z 2.0TDi vs.1.9TDi

Zdravím pánové.

Chci si koupit novou nebo skoro novou(kolem 10tis) Octavii II. Ročně najezdím kolem 20tis km. Přemýšlel jsem o 2.0TDi,ale potom co jsem si přečetl se asi spokojím s 1.9TDi. Docela mě to mrzí,chtěl jsem si užívat v silnějším autě,ale za ty problémy to asi nestojí.Ještě jsem začal přemýšlet o 1.8TSi,ale nikdy sem v tom nejel,takže nevím a taky sem chtěl raději diesela,vyhovuje mi styl jízdy v nafťáku a nízká spotřeba :) Takže raději 1.9TDi nebo 1.8TSi.

Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sice to asi slyšet nechceš, ale při nájezdu kolem 20tis km bych se na dýzla vyprd

No tak to máš pravdu :) pořádně o tom popřemýšlím a hlavně si musím zajít do škodovky a v obou autech se porádně projet. Kdyby nebyl takovej rozdíl ve spotřebě,tak beru jasně 1.8TSi,ale takhle ještě uvidím. Každopádně díky.

Editováno: , autor: XORO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Luky,ak daš na auto s 1,9TDI 18 kola s nejakymi 235 gumami,tak to je jasne ze to bude "zdechlina" a hlavne bude mať vyššiu spotrebu.Skús prezuť na 15" a zbadáš,aký je to živý motor.Jasne že 2,0 je ostrejšia,ale ak človek u 1,9 použije"rozumný rozmer pneumatík,tak má docela živé a veľmi hospodárne auto.Ja mám 205/55 R16 BT a priemernú spotrebu mám 5,1l a to jazdím 60% v meste a 40% vonku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luky,ak daš na auto s 1,9TDI 18 kola s nejakymi 235 gumami,tak to je jasne ze to bude "zdechlina" a hlavne bude mať vyššiu spotrebu.Skús prezuť na 15" a zbadáš,aký je to živý motor.Jasne že 2,0 je ostrejšia,ale ak človek u 1,9 použije"rozumný rozmer pneumatík,tak má docela živé a veľmi hospodárne auto.Ja mám 205/55 R16 BT a priemernú spotrebu mám 5,1l a to jazdím 60% v meste a 40% vonku.

no a s tím 2,0litrem bude jezdit o litr víc, hezké svezení a pokud nejezdíš tisíce km měsíčně, tak ti to do pěněz až tak nepoleze.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dlouho jsem tu nebyl a udělal jsem dobře, protože tu sedim a už me to zas točí, fráze typu přečetl jsem si kritiku o 2.0 TDI, a proto si ho nekoupím. Nevím. Já jsem se setkal se 40 x 2.0 TDI a ani od jednoho majitele jsem nikdy neslyšel, že by dělal něco jiného než bežný servis a tankování nafty.

Problémy s 2.0 TDI, co se týče hlavy postihovali motory BKD (2.0 TDI PD 16V 103kW) vyrobené v Octavíích II od ledna do srpna 2005.

K 1.9 TDI, tak to je hrozná zdechlina jak píše Luke, sice do města je fajn, ale dálku bych s ním jet nechtěl a užít si trochu dynamiky asi nehrozí.

K 1.8TSI, tak je klenotem benzinových motorů u VW, sám bych si ho pořídil do Superbu II. :palec2: tedyyyy kdybych si nevzal 2.0 TDI CR :prc:

a porovnání TSI vs TDI PD mám na stránkách

Editováno: , autor: Nexus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha takže mám si prečítať kritiku,vytipovať si čo najviac kritizujú a to potom kúpiť,že?Bez vetra sa ani lístok nepohne,takže niečo na tej "spoľahlivosti" 2,0TDI asi bude a myslím,že to nezmaže ani zhadzovanie 1,9.To si fakt niekto myslí,že úmyselne sa budú ľudia sťažovať na spoľahlivosť 2,0TDI iba tak bez príčiny?

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TDI se stále předhazuje spolehlivost, která nebyla výsadou modelovejch roků 2004,2005.. co se týče toho tichého chodu, tak 2.0 TDI je tižší, píší to ve všech testech a i poslechově je to jiné, tuším, že i v TP nebo COC teď nevím, je hodnota v dB nižší..

klady 2.0 TDi ... kultivovanější chod, tah, výkon, vyšší cena ojetiny :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové.

Chci si koupit novou nebo skoro novou(kolem 10tis) Octavii II. Ročně najezdím kolem 20tis km. Přemýšlel jsem o 2.0TDi,ale potom co jsem si přečetl se asi spokojím s 1.9TDi. Docela mě to mrzí,chtěl jsem si užívat v silnějším autě,ale za ty problémy to asi nestojí.Ještě jsem začal přemýšlet o 1.8TSi,ale nikdy sem v tom nejel,takže nevím a taky sem chtěl raději diesela,vyhovuje mi styl jízdy v nafťáku a nízká spotřeba :) Takže raději 1.9TDi nebo 1.8TSi.

Děkuji za rady.

Pokud nenajezdíš víc jak 25 tis. km ročně, kup tu 1.8TSI, opravdu povedený motor :palec2:

Jinak 2.0TDI vs 1.9TDI - záleží na chuti každého soudruha. Jsem spokojen s 1.9TDI, kdo chce větší výkon ať nachipuje nebo koupí rovnou dvoulitr. V dvoulitru jsem jel jen párkrát - prostě nic, pak brut. zátah, tah super. Ale pocitově a pro mě osobně mi vyhovuje 1.9 více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to teda rozhodne tichšia nie je,má o kus surovší chod.A je to aj logické 16V je spravidla vždy hlučnejší.Ale nemusime isť ďaleko,pozri napr auto.cz a klikni si 1,9 a 2,0 hlučnosť .

A kultivovanejší chod,to dúfam,že si nemyslel vážne.Skoda,že nie je na nete to palmexmanove video 2,0TDI,taký rachot 1,9TDI neurobí,ani keby bolo -80stupnov C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZDROJ: AUTO.CZ

V rychlosti 160 km/h točí jednotka na šestku 2950 a na pětku 3550 otáček. Zvuk motoru v sobě sice nezapře TDI, obvyklý klapot naftového motoru však nepřevyšuje zažitý standard TDI, dvoulitrový agregát se nám dokonce zdál méně hlučný než 1.9 TDI. Typický zvuk naftové jednotky zní interiérem vždy po nastartování, míra hluku uvnitř vozu se zvyšuje i s rostoucími otáčkami. Přesto působí dvoulitr celkově kultivovanějším dojmem.

:p

hele neříkám, že je 1.9 TDI špatnej motor, kdybych jezdil jen po městě, tak si ho koupim... ale na dálky co jezdim 700km atd.. prostě 1.9 TDI je slabá a neni s ní legrace ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...