palmexman Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Kup 2 liter TDi - PD. Nic lepšího koncern snad ani vymyslet nemohl (joke) Tos nám to teď všem hezky vysvětlil ty hastrmane jeden. Takovýhle debilní příspěvky vážne někomu pomůžou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jasikk Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 Kolega z branže má toho nového Passata 2.0TDi 125kw a problémy má totožné co jsem měl já na mojich třech 103kw.Záleží kolik jezdíš km,jestli jezdíš 20.000km ročně a nebudeš ho mít déle jak 3.roky tak si 2.0TDi klidně kup a možná tě max.sem tam potká tak ten špatnej start,ale jinak ti ho z vlastní zkušenosti nemohu doporučit (viz.mé problémy výše v tématu). jinak Common-raily budou v novém Superbu příští rok od léta,v Oct.II po faceliftu na jaře 2009. Jdi do toho, mám 170000 najeto, a jsem úplně v poho, jen jezdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 Jdi do toho, mám 170000 najeto, a jsem úplně v poho, jen jezdim proč by chodil do háje, když má tyhle zkušenosti a dokonce s několika autama. Já mám ty samý. Nebo myslíš, že nám to dělá nějak dobře, psát jakej jsme měli pech ? Mimochodem já třeba po výměně několika věcí v záruce už mám cca 1,5 roku klid a nemůžu si to vynachválit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mlcoch Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 Zdravím, tak mám teď novou informaci zajímá mě co je na tom pravdy. Jak známo, škodovka dělá dvě verze motoru 2.0 TDI 103kW. Jednak s osmiventilovou hlavou a jednak s šestnáctiventilovou hlavou. Tu osmiventilovou hlavu mají motory s filtrem pevných částic. A podle maníků ze servisu se všechny problémy točí kolem té šestnáctiventilové hlavy - praskání hlavy, špatné starty a tak. Dokonce mi ukazovali nějakou zprávu ze škodovky, do jak velkých prasklin té hlavy to neřešit vůbec a nechat to v provozu. Prý tam ještě neměli jedinej motor s tou osmiventilovou hlavou co by měl nějaké vážnější problémy. Když, tak se řešil jedině ten DPF filtr pevných částic. Tuto verzi motoru hodně pochvalovali, VW prej to nedělá, ty mají vše 16V. Najde se tu někdo kdo má motor 2.0 TDI 103kW PD DPF - tj. s 8ventil. hlavou a měl nějaké vážné problémy? Napište sem. Dík. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 Zdravím, tak mám teď novou informaci zajímá mě co je na tom pravdy. Jak známo, škodovka dělá dvě verze motoru 2.0 TDI 103kW. Jednak s osmiventilovou hlavou a jednak s šestnáctiventilovou hlavou. Tu osmiventilovou hlavu mají motory s filtrem pevných částic. A podle maníků ze servisu se všechny problémy točí kolem té šestnáctiventilové hlavy - praskání hlavy, špatné starty a tak. Dokonce mi ukazovali nějakou zprávu ze škodovky, do jak velkých prasklin té hlavy to neřešit vůbec a nechat to v provozu. Prý tam ještě neměli jedinej motor s tou osmiventilovou hlavou co by měl nějaké vážnější problémy. Když, tak se řešil jedině ten DPF filtr pevných částic. Tuto verzi motoru hodně pochvalovali, VW prej to nedělá, ty mají vše 16V.Najde se tu někdo kdo má motor 2.0 TDI 103kW PD DPF - tj. s 8ventil. hlavou a měl nějaké vážné problémy? Napište sem. Dík. M. tak já mám pochopitelně 16V a ani se tomu, co píšeš nedivím. Čím víc je ta makovice rozvrtaná a díry jsou blíž k sobě, tím větši je pravděpodobnost, že se to buď zkroutí nebo ty meziprostory prasknou. O tom by mohli vyprávět Francouzi se svými 16V motory taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 proč by chodil do háje, když má tyhle zkušenosti a dokonce s několika autama. Já mám ty samý. Nebo myslíš, že nám to dělá nějak dobře, psát jakej jsme měli pech ? Mimochodem já třeba po výměně několika věcí v záruce už mám cca 1,5 roku klid a nemůžu si to vynachválit. JirkaK:Doporučuju ti....nikdy nechval svoje auto.....zkušenost mě odnaučila.......já vždy když pochválil nějaké svoje auto tak se na něm něco vysypalo...tak at na sebe něco nepřivoláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 JirkaK:Doporučuju ti....nikdy nechval svoje auto.....zkušenost mě odnaučila.......já vždy když pochválil nějaké svoje auto tak se na něm něco vysypalo...tak at na sebe něco nepřivoláš no to já samozřejmě moc dobře znám, ale nemůžu zase apriori na to furt nadávat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Kámošova máti ten motor má, každý týden jezdí praha-zlín aspoň 2x takže tam má nahrkáno požehnaně ale žádný problém absolutně s ničím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XORO Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Jednoduše řeknu že děláš dobře.....sice ty současné 1.9TDi 77kw nepřekypují nějakym super výkonem,ale zas otevřeš kapotu max.když budeš dolívat olej nebo ostřikovače.A jestli si klidnější řidič,žádnej závodník tak ti bude ta 1.9 naprosto vyhovovat.Já do 1.9TDi 77kw přesednul z Passata 1.9TDi 96kw..jasně rozdíl v akceleraci na rozjezd je značný,ale třeba mě osobně to až tak nevadí a to že ta 1.9TDi 96kw jela lépe než současný 2.0TDi. Já třeba osobně nikdy nepřišel na chuť tomu 2.0TDi ani když byl novej a netušil jsem co mě s nim čeká za problémy.....Nejprve jsem si tehdy jednoho 2.0TDi chtěl nechat pro sebe,ale po týdnu ježděním s nim mi prostě nějak nesedl....vždy mi připadlo že buď nejede vůbec a nebo zas až moc...mezi tím jsem se ze svym jízdnim stylem nějak nenašel......naštěstí mi hned na to přišla objednaná 1.9 tak jsem si jí nechal pro sebe a toho 2.0TDi dal řidiči co pro mě jezdí. To třeba ta 1.9TDi mi vždy sedla jak prdel na hrnec at už to byla jakákoli výkonová verze...u té 1.9TDi mi přijde ten nárust výkonu takovej plynulejší a je s nim klidnější jízda...to u toho 2.0TDi mi to připadlo vždy při rozjetí nic moc..nic..nic..pak brutál.zátah.....ale ten zas brzo vadnul....a taky mi připadlo že je u něj potřeba častěji řadit než u té 1.9 ta mi přijde použitelnější ve většim spektru otáček ,ale to může být 6.kvaltem u 2.0TDi..ikdyž u Passatu 96kw kde jsem měl taky 6.kvalt tomu tak rozhodně nebylo. Ale každej jsme jinej řidič tak každému sedne něco jiného tak to nikomu nevnucuju..jen řikám svůj názor a zkušenost z 2.0TDi vs.1.9TDi Zdravím pánové. Chci si koupit novou nebo skoro novou(kolem 10tis) Octavii II. Ročně najezdím kolem 20tis km. Přemýšlel jsem o 2.0TDi,ale potom co jsem si přečetl se asi spokojím s 1.9TDi. Docela mě to mrzí,chtěl jsem si užívat v silnějším autě,ale za ty problémy to asi nestojí.Ještě jsem začal přemýšlet o 1.8TSi,ale nikdy sem v tom nejel,takže nevím a taky sem chtěl raději diesela,vyhovuje mi styl jízdy v nafťáku a nízká spotřeba Takže raději 1.9TDi nebo 1.8TSi. Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 sice to asi slyšet nechceš, ale při nájezdu kolem 20tis km bych se na dýzla vyprd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XORO Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 (editace) sice to asi slyšet nechceš, ale při nájezdu kolem 20tis km bych se na dýzla vyprd No tak to máš pravdu pořádně o tom popřemýšlím a hlavně si musím zajít do škodovky a v obou autech se porádně projet. Kdyby nebyl takovej rozdíl ve spotřebě,tak beru jasně 1.8TSi,ale takhle ještě uvidím. Každopádně díky. Editováno: 17. Červenec 2008, autor: XORO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 To rozhodně rozdíl ve spotřebě bude nemalý, ale taky bych bral 1.8 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 hlavně z 1.9TDI budeš neštastnej, protože je to zdechlina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XORO Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 hlavně z 1.9TDI budeš neštastnej, protože je to zdechlina Ono mě by ta 1.9TDi možná stačila,nejsem žádnej závodník. Ale co tak čtu o 1.8TSi,tak to je asi pružina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 na to člověk nemusí bejt ani závodník, ale vždycky je lepší silnější motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XORO Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 na to člověk nemusí bejt ani závodník, ale vždycky je lepší silnější motor... No jasně,proto jsem chtěl tu 2.0TDi,silnej motor a nízká spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Luky,ak daš na auto s 1,9TDI 18 kola s nejakymi 235 gumami,tak to je jasne ze to bude "zdechlina" a hlavne bude mať vyššiu spotrebu.Skús prezuť na 15" a zbadáš,aký je to živý motor.Jasne že 2,0 je ostrejšia,ale ak človek u 1,9 použije"rozumný rozmer pneumatík,tak má docela živé a veľmi hospodárne auto.Ja mám 205/55 R16 BT a priemernú spotrebu mám 5,1l a to jazdím 60% v meste a 40% vonku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 (editace) Luky,ak daš na auto s 1,9TDI 18 kola s nejakymi 235 gumami,tak to je jasne ze to bude "zdechlina" a hlavne bude mať vyššiu spotrebu.Skús prezuť na 15" a zbadáš,aký je to živý motor.Jasne že 2,0 je ostrejšia,ale ak človek u 1,9 použije"rozumný rozmer pneumatík,tak má docela živé a veľmi hospodárne auto.Ja mám 205/55 R16 BT a priemernú spotrebu mám 5,1l a to jazdím 60% v meste a 40% vonku. no a s tím 2,0litrem bude jezdit o litr víc, hezké svezení a pokud nejezdíš tisíce km měsíčně, tak ti to do pěněz až tak nepoleze. Editováno: 11. Srpen 2008, autor: Rass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 (editace) Pri 20000km za rok to bude 6200Kč,nie je to ani veľa,ale ani málo Editováno: 12. Srpen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 (editace) Dlouho jsem tu nebyl a udělal jsem dobře, protože tu sedim a už me to zas točí, fráze typu přečetl jsem si kritiku o 2.0 TDI, a proto si ho nekoupím. Nevím. Já jsem se setkal se 40 x 2.0 TDI a ani od jednoho majitele jsem nikdy neslyšel, že by dělal něco jiného než bežný servis a tankování nafty. Problémy s 2.0 TDI, co se týče hlavy postihovali motory BKD (2.0 TDI PD 16V 103kW) vyrobené v Octavíích II od ledna do srpna 2005. K 1.9 TDI, tak to je hrozná zdechlina jak píše Luke, sice do města je fajn, ale dálku bych s ním jet nechtěl a užít si trochu dynamiky asi nehrozí. K 1.8TSI, tak je klenotem benzinových motorů u VW, sám bych si ho pořídil do Superbu II. tedyyyy kdybych si nevzal 2.0 TDI CR a porovnání TSI vs TDI PD mám na stránkách Editováno: 12. Srpen 2008, autor: Nexus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 (editace) Aha takže mám si prečítať kritiku,vytipovať si čo najviac kritizujú a to potom kúpiť,že?Bez vetra sa ani lístok nepohne,takže niečo na tej "spoľahlivosti" 2,0TDI asi bude a myslím,že to nezmaže ani zhadzovanie 1,9.To si fakt niekto myslí,že úmyselne sa budú ľudia sťažovať na spoľahlivosť 2,0TDI iba tak bez príčiny? Editováno: 12. Srpen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 2.0 TDI se stále předhazuje spolehlivost, která nebyla výsadou modelovejch roků 2004,2005.. co se týče toho tichého chodu, tak 2.0 TDI je tižší, píší to ve všech testech a i poslechově je to jiné, tuším, že i v TP nebo COC teď nevím, je hodnota v dB nižší.. klady 2.0 TDi ... kultivovanější chod, tah, výkon, vyšší cena ojetiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrutek Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Zdravím pánové.Chci si koupit novou nebo skoro novou(kolem 10tis) Octavii II. Ročně najezdím kolem 20tis km. Přemýšlel jsem o 2.0TDi,ale potom co jsem si přečetl se asi spokojím s 1.9TDi. Docela mě to mrzí,chtěl jsem si užívat v silnějším autě,ale za ty problémy to asi nestojí.Ještě jsem začal přemýšlet o 1.8TSi,ale nikdy sem v tom nejel,takže nevím a taky sem chtěl raději diesela,vyhovuje mi styl jízdy v nafťáku a nízká spotřeba Takže raději 1.9TDi nebo 1.8TSi. Děkuji za rady. Pokud nenajezdíš víc jak 25 tis. km ročně, kup tu 1.8TSI, opravdu povedený motor Jinak 2.0TDI vs 1.9TDI - záleží na chuti každého soudruha. Jsem spokojen s 1.9TDI, kdo chce větší výkon ať nachipuje nebo koupí rovnou dvoulitr. V dvoulitru jsem jel jen párkrát - prostě nic, pak brut. zátah, tah super. Ale pocitově a pro mě osobně mi vyhovuje 1.9 více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Tak to teda rozhodne tichšia nie je,má o kus surovší chod.A je to aj logické 16V je spravidla vždy hlučnejší.Ale nemusime isť ďaleko,pozri napr auto.cz a klikni si 1,9 a 2,0 hlučnosť . A kultivovanejší chod,to dúfam,že si nemyslel vážne.Skoda,že nie je na nete to palmexmanove video 2,0TDI,taký rachot 1,9TDI neurobí,ani keby bolo -80stupnov C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 ZDROJ: AUTO.CZ V rychlosti 160 km/h točí jednotka na šestku 2950 a na pětku 3550 otáček. Zvuk motoru v sobě sice nezapře TDI, obvyklý klapot naftového motoru však nepřevyšuje zažitý standard TDI, dvoulitrový agregát se nám dokonce zdál méně hlučný než 1.9 TDI. Typický zvuk naftové jednotky zní interiérem vždy po nastartování, míra hluku uvnitř vozu se zvyšuje i s rostoucími otáčkami. Přesto působí dvoulitr celkově kultivovanějším dojmem. hele neříkám, že je 1.9 TDI špatnej motor, kdybych jezdil jen po městě, tak si ho koupim... ale na dálky co jezdim 700km atd.. prostě 1.9 TDI je slabá a neni s ní legrace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.