Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kupoval jsem známemu Fabii junior,ale velmi zajimavou. Je to junior,ale ma narazniky v barve, original radio, original central atd. Jsem byl z toho prekvapeny,ale jde o to,ze nam nefunguje cyklovač stěračů. Hledal jsem rele a to se nikde ve Fabiich nevyskytuje.Cim jsou tedy rizene cykly? elektronikou bez rele? Asi ano, lae chci se zeptat, zda nekdo nevite,kde je ta elektronika umistena, protoze nam ten cyklovac nefunguje.Je na pacce i umisten jakoby posuvny jezdec na rychlos cyklu. Budu vdečný za radu...Díky

Vloženo

Cykly stěračů jsou řízeny centrální řídící jednotkou, jejich prodlevu určuje odporová dekáda umístěná na destičce pod posuvným přepínačem na pravé páčce stěračů pod volantem. Napíchni se na nejbližší svorkovnici z této páčky a změř, zda spíná poloha pro cyklovač a zda se mění odpor při přepínání jednotlivých cyklů.

Pro jistotu přikládám profesionální postup.

post-10-1154893545.jpg

Vloženo

Jste moc rychlí. Nestačil jsem příspěvek ještě dopsat a vy už odpovídáte. Hledal jsem noxickovi v DP obrázek, proto to zdržení. Snad mu to pomůže.

Vloženo

Mockrát děkují, v uetry mam cas tak sena to podivam a dam vedet. Jinak se omlouvam, nevedel jsem, ze zrovna pisete,takze semi tam ukazalo jen slovo cykly. Dam urcite vedet a prozatim Vam mockrat dekuji...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

zajimalo by me, jestli nekdo resil ve fabce pametovy cyklovac. ty odpory jsou tam napevno dane ( tzn jen pro informaci ridici jednotce ) anebo primo urcuji cas cyklu. nechapu, jak ve felde muzu mit super pametovy cyklovac a ve fabce ( novejsim a "lepsim" aute ) daji takovy paskvil, kdy clovek poradne ani nevi, co tam prepnul...

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Tož vidím že je tady spoustu znalců a odborníků a tak bych se Vás rád zeptal. Taky Vás u Fábie štve cyklovač stěračů, který má možnost změny rychlostí stírání jen pomocí čtyř přednastavených časů, nepočítám polohu "I" a " II"?

Mě teda jo, když se déšť dostane do času mezi polohu "I" (kdy stírá rychle) a nejrychlejší volitelný přednastavený čas (kdy stírá pomalu), tak to celkem dost zuřím.:angry:

Nemá někdo nápad jak to upravit? Např. u o dost horší třídy (rok výroby, technologie atd.) no prostě Felicie, Favorit, je možnost programového cyklovače u kterého se dá nastavit volitelná rychlost, podle deště.

A sem nacpou takovej "šmejd". Buď jedou stěrače na sucho nebo je okno plné kapek.

Tož taková vychytávka by se určitě hodila, aby to fungovalo jako např. u té Felicie. :D

Vloženo

No ja neviem, ale ja som spokojný ako to je nastavené...

Ale, prepínač na cyklovači (nemyslím polohu I a II) je odporový delič a podla neho pracuje časovač v BSG, takže by som to videl na skúšanie nastavovania s tým.

Vloženo

No je pravda že před Fabkou jsem měl Favorita+Felicii a tam se jednoduše nastaví setření od 1s do 30s podle toho jak silně prší nebo jak rychle jedete.Nevím proč od toho škoda ustoupila ale asi jde o zvyk ted už mi to ani nepřijde že to Fabka nemá.

Vloženo
No je pravda že před Fabkou jsem měl Favorita+Felicii a tam se jednoduše nastaví setření od 1s do 30s podle toho jak silně prší nebo jak rychle jedete.Nevím proč od toho škoda ustoupila ale asi jde o zvyk ted už mi to ani nepřijde že to Fabka nemá.

A Felda hlavně neměla to přiblblé stírání okna při jeho ostřikování :aggressive:

Dalo se napřed nastříkat okno tak jak bylo potřeba a setřít až potom. A ne jako tady když se ostřikuje tak stěrače hned iniciativně jedou po suchém skle :angry:

Vloženo

Zdarec, tady:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...n%ED%20PC&st=25

je v dolní části zapojení páčky stěračů, ty odpory jsou pochopitelně v páčce. Vzhledem k tomu, že se hodnota odporu při přepínání cyklovače vždy zdvojnásobuje, tak se dělí interval setření na polovinu proti předchozímu stupni. Kdo chce, může se hrát...

Co se týče těch iniciativních stěračů, musí promluvit nějaký odborník na VAG, jinak nevím.

Jíra

Vloženo

Práve som dokončil pamäťový cyklovač stieračov pre fábiu - fungovať bude obdobne ako u Felicie (0 - 50 sek) , len to musím ešte poriadne otestovať. Ak bude fachčiť podľa predstáv, potom sem hodím schému aj hex súbor - pravdepodobne začiatkom budúceho týždňa.

Vloženo

Tak teď už mám alespoň nějakou představu o tom jak to funguje.

Dělám spíše do elektroniky nežli do aut, a tak rýpat do toho jen tak bez nějaké představy, tak do toho bych nešel. Předtím jsem měl feldu, a nemohl jsem si stěžovat. Tady u té fábky je zbytečně moc eleketroniky, bez které bych se obešel.

Vloženo
No je pravda že před Fabkou jsem měl Favorita+Felicii a tam se jednoduše nastaví setření od 1s do 30s podle toho jak silně prší nebo jak rychle jedete.Nevím proč od toho škoda ustoupila ale asi jde o zvyk ted už mi to ani nepřijde že to Fabka nemá.

A Felda hlavně neměla to přiblblé stírání okna při jeho ostřikování :aggressive:

Dalo se napřed nastříkat okno tak jak bylo potřeba a setřít až potom. A ne jako tady když se ostřikuje tak stěrače hned iniciativně jedou po suchém skle :angry:

Xp3 tak toto s...e poriadne aj mna lol Stači nechtiac drcnuť do pačky a už tu tam zhrňa nasucho jak rolba.Tu by som aj ja niečo nove privítal :palec2:

Vloženo

K cyklovaču. V princípe stačí odpojiť výstup prepínača cyklovača a sem priviesť vhodný kladný impulz. Fungoval by aj najjednoduchší cyklovač s pár tranzistormi. Je treba len vyriešiť ovládanie tohto cyklovača - či potenciometer, ... Pri troche námahy by sa dal potenciometer zakomponovať priamo do páčky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...