Přejít na obsah

Divny zvuk po startu 1.2/47kW


Jeff

Doporučené příspěvky

Uz asi 5x se mne rano stalo pri startovani, ze neco tak na 3 sekundy zaskrka v motoru, pak je klid.

Starterem to nebude, protoze to dela az chvilicku po nastartovani.

Klepani prevodovky to taky nebude, je to jiny zvuk. Za ty 3 vteriny je jiz vse o.k.

Po okamzitem vypnuti motoru a naslednem nastartovani jiz neni slyset nic neobvykleho.

Nedela to pravidelne pri kazdem rannim startovani jen obcas.

Zacalo mne to delat pote, kdyz jsem umyl auto, umyval jsem ho behem 3 dni 3x.

Co jsem si vsiml, tak to dela jen ta obdobi, kdyz je rano chladno. Nevim taky, jestli na to melo nejaky vliv caste myti po sobe.

Tezko se to da predvest, protoze skrkani se objevuje jen obcas.

Nestala se nekomu z vas podobna situace? Mam najeto jen 6500 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou to fakt ty hydroštěly, chvilku trvá, než se do nich natlačí olej (zvlášť když je studenej a hustej) a proto cvakaj. Když pak startujete znova, už to nedělá, protože už je olej v nich natlačenej. Udělá to zase až když auto dýl stojí a ten olej zase trochu vyteče (třeba ráno, když auto celou noc stálo)... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou to fakt ty hydroštěly, chvilku trvá, než se do nich natlačí olej (zvlášť když je studenej a hustej) a proto cvakaj. Když pak startujete znova, už to nedělá, protože už je olej v nich natlačenej. Udělá to zase až když auto dýl stojí a ten olej zase trochu vyteče (třeba ráno, když auto celou noc stálo)... B)

Presne tak se to projevuje, vsiml jsem si toho prave poprve, kdyz jsem mel dovolenou a auto stalo tyden venku. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou... :huh: Najeto mám teprve 25tkm :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám taky motor 1,2 47kw v servisu mi bylo řečeno že šlo o špatnou serii při výrobě takže těch kusů bude asi více. A že nyní to dělaji už jinak. Rozhodně bych si to nechal vyměnit že může být řetěz jinak špatně došponováván.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám taky motor 1,2 47kw v servisu mi bylo řečeno že šlo o špatnou serii při výrobě takže těch kusů bude asi více. A že nyní to dělaji už jinak. Rozhodně bych si to nechal vyměnit že může být řetěz jinak špatně došponováván.

OK, já bych si to taky nechal vyměnit, ale jaký máš ročník, kdy bylo Tvoje auti vyrobeno?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z té výměny jsem sice měl obavy ,ale nakonec to dopadlo velice dobře a přes půl roku to ještě ani jednou neudělalo. Sundali vanu ,bok motoru vyměnily ten špatný mi ukázali a řekli že ho musí poslat na vyreklamování do škodovky. Vše řádně nakonce zase přetěsnili a zrovna o výkendu jsem to prohlížel a nikde olej ani neprosákuje. Takže jsem s jejich prací spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak abych to opravil, není to způsobený jenom nízkou teplotou, ta to jen podpoří, prostě když auto stojí dýl, ten olej z těch hydroštělů vyteče a než se potom naplní, cvakaji, než vymezí vůle.

Jinak ten blud o tom, že cvaká řetěz, si autoři někam schovejte. Novej řetěz jsem dával už loni, když jsem auto koupil a mělo najeto 113000Km. V práci jezdím předváděčkama i autama zákazníků a po delším stání cvaká i nový auto (1.2), který ma najeto 85Km. Jinak auta mr 2005 maj určitě už ten novej typ řetězu, ale hlavně lištu, která způsobovala vážný závady motoru (přeskočenej řetěz)... <_<

btw. o tom přeskakování řetězu je tady toho napsáno všude dost.. fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou... :huh: Najeto mám teprve 25tkm :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncem tydne jedu na rocni servisku, tak hodim rec s mechanikem.

Kazdopadne OloZX6R asi vi o cem mluvi -_- a ma zkusenosti.

Ja mam r.v. 08/05 (MR06) a predpokladam, ze I. generace Fabia, kde se vyroba blizi ke konci uz bude mit vychytano vetsinu much od vyse zmineneho MR.

Je pravda, ze chladne pocasi na to asi takovy vliv mit nebude, protoze loni jsem jezdil do prosince a auto stalo kazdy den na placku pred domem a nedelalo to.

Zaclo to delat az po vicedennim stani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to cvaká taky záhadně, třeba ráno když startuju poprvý ten den, zacvaká, dojedu do práce, zastavim, za hodinku dvě zase někam jedu a nic. Odpoledne jedu domu a zase zacvaká. Kdo nevěří, že to jsou ty hydroštely, ať zajde do nějakýho servisu, kde zrovna budou měnit olej v motoru. Když potom po nalití nový náplně nastartujou, dělá to přesně ten zvuk tak 5-10 sekund, než olejový čerpadlo natlačí ten novej olej všude po motoru... B)

a měli by jste slyšet, jak cvaká úplně nová fábie, která má najeto 7km a stála na skladě třeba 2 měsíce, to jsou zvuky, be se člověk zbláznil... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I u mé Fabie (1,2 HTP, 47 kW, MR07, měsíc stará (nová), 2500 km) se minulý týden začaly objevovat při startu studeného motoru (po ránu) zvuky, které by tam neměly být (jakoby byla na několik vteřin přiložena karta k točící se vrtulce). Objevují se nepravidelně, ale podařilo se mi je nahrát (viz http://mipa.wz.cz/zvuk.mp3. Je to ono, o čem tu píšete, případně co by mohlo být toto? (Ono Hmmm ke konci nahrávky nevyšlo z Fabie ;) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou...  :huh: Najeto mám teprve 25tkm  :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. :t

takuto odpoved od dealera by som riesil:

1.) kontaktoval vyrobcu a objasnil mu vyrobnu vadu a dodal ze dealer mi povedal ze auto je po zaruke takze mi vyrobnu vadu neuzna.

2.) spytal by som sa ako to vyriesi lebo ak dojde k preskoceniu retaze a naslednemu poskodeniu motora tak budem reklamovat poskodenie motora ktore vzniklo vyrobnou chybou.

3.) ak by ani vyrobca nezareagoval, media by urcite reportaz velmi radi odvisielali ved takych aut je po republike. potom by som mu povedal ze jeho auto si nikdy nekupim a aj znamim ich neodporucim. :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...