Jeff Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Uz asi 5x se mne rano stalo pri startovani, ze neco tak na 3 sekundy zaskrka v motoru, pak je klid. Starterem to nebude, protoze to dela az chvilicku po nastartovani. Klepani prevodovky to taky nebude, je to jiny zvuk. Za ty 3 vteriny je jiz vse o.k. Po okamzitem vypnuti motoru a naslednem nastartovani jiz neni slyset nic neobvykleho. Nedela to pravidelne pri kazdem rannim startovani jen obcas. Zacalo mne to delat pote, kdyz jsem umyl auto, umyval jsem ho behem 3 dni 3x. Co jsem si vsiml, tak to dela jen ta obdobi, kdyz je rano chladno. Nevim taky, jestli na to melo nejaky vliv caste myti po sobe. Tezko se to da predvest, protoze skrkani se objevuje jen obcas. Nestala se nekomu z vas podobna situace? Mam najeto jen 6500 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 to co popisujes sa hodi na nastavovanie vole hydrostelov (ktore si vykonava auto samo), a prejavi sa to tesne po nastartovani, nieje to nic neobvykle. Ale nemusi to byt toto, tazko to od stola "poriesit" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Sem-tam to robí aj mne, vždy pri studenom motore. Ale zatiaľ som to nejak neriešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 přesně tak...při velmi studeným motoru...když začínají rána být chladná to dělá...teď v létě vůbec a pak v mrazech jo...motor se jakoby oklepe zachrčí a je klid...takže normal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Jsou to fakt ty hydroštěly, chvilku trvá, než se do nich natlačí olej (zvlášť když je studenej a hustej) a proto cvakaj. Když pak startujete znova, už to nedělá, protože už je olej v nich natlačenej. Udělá to zase až když auto dýl stojí a ten olej zase trochu vyteče (třeba ráno, když auto celou noc stálo)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeff Vloženo 14. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Jsou to fakt ty hydroštěly, chvilku trvá, než se do nich natlačí olej (zvlášť když je studenej a hustej) a proto cvakaj. Když pak startujete znova, už to nedělá, protože už je olej v nich natlačenej. Udělá to zase až když auto dýl stojí a ten olej zase trochu vyteče (třeba ráno, když auto celou noc stálo)... Presne tak se to projevuje, vsiml jsem si toho prave poprve, kdyz jsem mel dovolenou a auto stalo tyden venku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Tak tak, nic si z toho nedělej, dělá mi to taky,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 No mě to také dělo při prvním startováním něco jako by zacvrlikalo asi na 2 až 3 vteřiny a pak klid. Byl jsem proto v servisu a tam mi na záruku vyměnily hydaulický napínák řetězu ,že prý byly poruchové a od té doby je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou... Najeto mám teprve 25tkm DEZENT: jaký máš MR? OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosfor Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Mě to dělá po ránu někdy taky. A nevím. je to na záruku či né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 No já mám taky motor 1,2 47kw v servisu mi bylo řečeno že šlo o špatnou serii při výrobě takže těch kusů bude asi více. A že nyní to dělaji už jinak. Rozhodně bych si to nechal vyměnit že může být řetěz jinak špatně došponováván. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 No já mám taky motor 1,2 47kw v servisu mi bylo řečeno že šlo o špatnou serii při výrobě takže těch kusů bude asi více. A že nyní to dělaji už jinak. Rozhodně bych si to nechal vyměnit že může být řetěz jinak špatně došponováván. OK, já bych si to taky nechal vyměnit, ale jaký máš ročník, kdy bylo Tvoje auti vyrobeno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 rok výroby je 2003 a koupeno v květnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasci Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 ja som to este na mojej nezaznamenal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosfor Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Já mám rok výroby 11/2006 a dělá mi to taky, sakra!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosfor Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 sorry 11/2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Mne sa to tiez obcas stane, ale naozaj len raz za cas a vobec netusim od coho to zavisi. Urcite to nie je chladnejsim pocasim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Z té výměny jsem sice měl obavy ,ale nakonec to dopadlo velice dobře a přes půl roku to ještě ani jednou neudělalo. Sundali vanu ,bok motoru vyměnily ten špatný mi ukázali a řekli že ho musí poslat na vyreklamování do škodovky. Vše řádně nakonce zase přetěsnili a zrovna o výkendu jsem to prohlížel a nikde olej ani neprosákuje. Takže jsem s jejich prací spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Tak abych to opravil, není to způsobený jenom nízkou teplotou, ta to jen podpoří, prostě když auto stojí dýl, ten olej z těch hydroštělů vyteče a než se potom naplní, cvakaji, než vymezí vůle. Jinak ten blud o tom, že cvaká řetěz, si autoři někam schovejte. Novej řetěz jsem dával už loni, když jsem auto koupil a mělo najeto 113000Km. V práci jezdím předváděčkama i autama zákazníků a po delším stání cvaká i nový auto (1.2), který ma najeto 85Km. Jinak auta mr 2005 maj určitě už ten novej typ řetězu, ale hlavně lištu, která způsobovala vážný závady motoru (přeskočenej řetěz)... btw. o tom přeskakování řetězu je tady toho napsáno všude dost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou... Najeto mám teprve 25tkm DEZENT: jaký máš MR? OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW? To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeff Vloženo 14. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Koncem tydne jedu na rocni servisku, tak hodim rec s mechanikem. Kazdopadne OloZX6R asi vi o cem mluvi a ma zkusenosti. Ja mam r.v. 08/05 (MR06) a predpokladam, ze I. generace Fabia, kde se vyroba blizi ke konci uz bude mit vychytano vetsinu much od vyse zmineneho MR. Je pravda, ze chladne pocasi na to asi takovy vliv mit nebude, protoze loni jsem jezdil do prosince a auto stalo kazdy den na placku pred domem a nedelalo to. Zaclo to delat az po vicedennim stani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Mě to cvaká taky záhadně, třeba ráno když startuju poprvý ten den, zacvaká, dojedu do práce, zastavim, za hodinku dvě zase někam jedu a nic. Odpoledne jedu domu a zase zacvaká. Kdo nevěří, že to jsou ty hydroštely, ať zajde do nějakýho servisu, kde zrovna budou měnit olej v motoru. Když potom po nalití nový náplně nastartujou, dělá to přesně ten zvuk tak 5-10 sekund, než olejový čerpadlo natlačí ten novej olej všude po motoru... a měli by jste slyšet, jak cvaká úplně nová fábie, která má najeto 7km a stála na skladě třeba 2 měsíce, to jsou zvuky, be se člověk zbláznil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colombo Vloženo 15. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2006 I u mé Fabie (1,2 HTP, 47 kW, MR07, měsíc stará (nová), 2500 km) se minulý týden začaly objevovat při startu studeného motoru (po ránu) zvuky, které by tam neměly být (jakoby byla na několik vteřin přiložena karta k točící se vrtulce). Objevují se nepravidelně, ale podařilo se mi je nahrát (viz http://mipa.wz.cz/zvuk.mp3. Je to ono, o čem tu píšete, případně co by mohlo být toto? (Ono Hmmm ke konci nahrávky nevyšlo z Fabie ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2006 1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou... Najeto mám teprve 25tkm DEZENT: jaký máš MR? OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW? To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. takuto odpoved od dealera by som riesil: 1.) kontaktoval vyrobcu a objasnil mu vyrobnu vadu a dodal ze dealer mi povedal ze auto je po zaruke takze mi vyrobnu vadu neuzna. 2.) spytal by som sa ako to vyriesi lebo ak dojde k preskoceniu retaze a naslednemu poskodeniu motora tak budem reklamovat poskodenie motora ktore vzniklo vyrobnou chybou. 3.) ak by ani vyrobca nezareagoval, media by urcite reportaz velmi radi odvisielali ved takych aut je po republike. potom by som mu povedal ze jeho auto si nikdy nekupim a aj znamim ich neodporucim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenco Vloženo 15. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2006 Nastava sa vam to hlavne po tom ako umyjete auto,alebo prši a pod. proste ked je vlhko?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.