Přejít na obsah

Divny zvuk po startu 1.2/47kW


Jeff

Doporučené příspěvky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou...   :huh: Najeto mám teprve 25tkm  :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. :t

takuto odpoved od dealera by som riesil:

1.) kontaktoval vyrobcu a objasnil mu vyrobnu vadu a dodal ze dealer mi povedal ze auto je po zaruke takze mi vyrobnu vadu neuzna.

2.) spytal by som sa ako to vyriesi lebo ak dojde k preskoceniu retaze a naslednemu poskodeniu motora tak budem reklamovat poskodenie motora ktore vzniklo vyrobnou chybou.

3.) ak by ani vyrobca nezareagoval, media by urcite reportaz velmi radi odvisielali ved takych aut je po republike. potom by som mu povedal ze jeho auto si nikdy nekupim a aj znamim ich neodporucim. :t

No v tý tv na tebe už čekaj.. :smich::smich::smich: , jinak MB takovýhle chytráky řeší tak nějakou kulancí, to znamená, že ti třeba zaplatí půlku opravy.. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I u mé Fabie (1,2 HTP, 47 kW, MR07, měsíc stará (nová), 2500 km) se minulý týden začaly objevovat při startu studeného motoru (po ránu) zvuky, které by tam neměly být (jakoby byla na několik vteřin přiložena karta k točící se vrtulce). Objevují se nepravidelně, ale podařilo se mi je nahrát (viz http://mipa.wz.cz/zvuk.mp3. Je to ono, o čem tu píšete, případně co by mohlo být toto? (Ono Hmmm ke konci nahrávky nevyšlo z Fabie  ;) )

Jo, myslím že je to ono a robí to aj mne. Aj keď asi o polovicu kratšie B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I u mé Fabie (1,2 HTP, 47 kW, MR07, měsíc stará (nová), 2500 km) se minulý týden začaly objevovat při startu studeného motoru (po ránu) zvuky, které by tam neměly být (jakoby byla na několik vteřin přiložena karta k točící se vrtulce). Objevují se nepravidelně, ale podařilo se mi je nahrát (viz http://mipa.wz.cz/zvuk.mp3. Je to ono, o čem tu píšete, případně co by mohlo být toto? (Ono Hmmm ke konci nahrávky nevyšlo z Fabie ;) )

Tak to je presne ono, tento zvuk jsem mel na mysli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou...   :huh: Najeto mám teprve 25tkm  :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. :t

takuto odpoved od dealera by som riesil:

1.) kontaktoval vyrobcu a objasnil mu vyrobnu vadu a dodal ze dealer mi povedal ze auto je po zaruke takze mi vyrobnu vadu neuzna.

2.) spytal by som sa ako to vyriesi lebo ak dojde k preskoceniu retaze a naslednemu poskodeniu motora tak budem reklamovat poskodenie motora ktore vzniklo vyrobnou chybou.

3.) ak by ani vyrobca nezareagoval, media by urcite reportaz velmi radi odvisielali ved takych aut je po republike. potom by som mu povedal ze jeho auto si nikdy nekupim a aj znamim ich neodporucim. :t

No v tý tv na tebe už čekaj.. :smich::smich::smich: , jinak MB takovýhle chytráky řeší tak nějakou kulancí, to znamená, že ti třeba zaplatí půlku opravy.. B)

predpokladam ze si jeden s tych dealerov ktori ked vidia zakaznika ze by mohol u nich kupit auto tak mu aj do zadku vlezie len aby predal a presvedcil. a ked kupi a zavre dvere tak kasle na neho hlavne ze predal. ved ma s toho proviziu.

ano ten chytrak ale neviem preco by mal znasat chybu vyrobcu teda vyroby a platit za to. nehnevaj sa ak chyba vznikla vyrobou tak ako zakaznik mam pravo na jej bezplatne odstanenie. prave si myslim ze niektorych dealerov a servisy by mal vyrobca zaskolit ako sa chova k zakaznikovy. len zalezi na tom aky je postoj k zakaznikovy. ved konkurencia je velka.

a ver tomu ze zachvilu takto hovorit nebude ked sa tu este viac rozmozu aziati. to este len bude boj skodovky o zakaznika :smich:

inak ja proti skodovke nic nemam prave naopak som jej zastanca aj ked viem ze tie auta maju konstrukcne vady uz od vyroby aj napriek tomu jej fandim. ja som ochotny sa s vyrobcom dohodnut aby boli obe strany spokojne.

len ma prekvapuje tvoj postoj a bol by som strasne zvedavy keby ti stavali dom a namiesto betonu 15 by ti dali 10, ktory ma mensiu pevnost a je lacnejsi a podlazie by sa ti zacalo prepadat a ty to reklamujes. dali by ti tam podperu aby si bol spokojny :p ved takych chytrak rychlo vyriesime :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou...   :huh: Najeto mám teprve 25tkm  :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. :t

takuto odpoved od dealera by som riesil:

1.) kontaktoval vyrobcu a objasnil mu vyrobnu vadu a dodal ze dealer mi povedal ze auto je po zaruke takze mi vyrobnu vadu neuzna.

2.) spytal by som sa ako to vyriesi lebo ak dojde k preskoceniu retaze a naslednemu poskodeniu motora tak budem reklamovat poskodenie motora ktore vzniklo vyrobnou chybou.

3.) ak by ani vyrobca nezareagoval, media by urcite reportaz velmi radi odvisielali ved takych aut je po republike. potom by som mu povedal ze jeho auto si nikdy nekupim a aj znamim ich neodporucim. :t

No v tý tv na tebe už čekaj.. :smich::smich::smich: , jinak MB takovýhle chytráky řeší tak nějakou kulancí, to znamená, že ti třeba zaplatí půlku opravy.. B)

predpokladam ze si jeden s tych dealerov ktori ked vidia zakaznika ze by mohol u nich kupit auto tak mu aj do zadku vlezie len aby predal a presvedcil. a ked kupi a zavre dvere tak kasle na neho hlavne ze predal. ved ma s toho proviziu.

ano ten chytrak ale neviem preco by mal znasat chybu vyrobcu teda vyroby a platit za to. nehnevaj sa ak chyba vznikla vyrobou tak ako zakaznik mam pravo na jej bezplatne odstanenie. prave si myslim ze niektorych dealerov a servisy by mal vyrobca zaskolit ako sa chova k zakaznikovy. len zalezi na tom aky je postoj k zakaznikovy. ved konkurencia je velka.

a ver tomu ze zachvilu takto hovorit nebude ked sa tu este viac rozmozu aziati. to este len bude boj skodovky o zakaznika :smich:

inak ja proti skodovke nic nemam prave naopak som jej zastanca aj ked viem ze tie auta maju konstrukcne vady uz od vyroby aj napriek tomu jej fandim. ja som ochotny sa s vyrobcom dohodnut aby boli obe strany spokojne.

len ma prekvapuje tvoj postoj a bol by som strasne zvedavy keby ti stavali dom a namiesto betonu 15 by ti dali 10, ktory ma mensiu pevnost a je lacnejsi a podlazie by sa ti zacalo prepadat a ty to reklamujes. dali by ti tam podperu aby si bol spokojny :p ved takych chytrak rychlo vyriesime :smich:

:D tak

za1) nejsem žádnej prodejce aut, jenom pracuju u prodejce škodovek

za2) jak vidno, asi na konstrukční chyby z výroby kašle i výrobce, neboť záruku na tyto "vadné vozy" neprodloužil až do doby, kdy se ten motor rozbije

za3) školení máme několikrát do roka, přál bych ti se jednoho zúčastnit :t

za4) asiati nesou zas takovej problém, určitě si stihnul zaregistrovat, že od dob škody 120 je každej novej model mnohem víc závislej na origo servisu

za5) taky jsem fanda škodovky

za6) může se stát, že se výrobce nebude chtít dohodnout s tebou, už jsem to u nás mnohokrát viděl (zákazník reklamuje po záruce-Mladá Boleslav neuznává)

za7) dům si stavím sám, nemám zapotřebí platit mnohem větší ceny za něco, co zvládnu sám... ;)

za8) nechci se hádat, jen ti vysvětluju, jak to prostě je, například dneska jsme po dlouhý době vydávali kompletní sadu na ten vadnej řetěz, napínák a vodící lištu. zákazník si to platil sám a dobrovolně, i když věděl, že to je chyba z výroby... :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2, 47Kw, MR05, taky mi to udělalo přesně, jak to popisujete, zatím jenom jednou při studeném startu, ale bylo to na dovolené u moře, auto stálo 3 dny, pecen jako sfiňa, žádná chladná rána, tak nevím, jestli je to jen tou nízkou teplotou...   :huh: Najeto mám teprve 25tkm  :o

DEZENT: jaký máš MR?

OloZXR: nevíš prosím Tě, jestli je to problém jen určitého MR nebo je to problém všech 1,2 47kW? A reklamují Vám to i u 1,240kW?

To cvakání nikdo nereklamuje, prostě je to tak konstrukčně daný a nic se s tím nedělá, dokonce už neděláme ani ty řetězy a napínáky, protože ty auta, který tím trpěli už maj po záruce.. :t

takuto odpoved od dealera by som riesil:

1.) kontaktoval vyrobcu a objasnil mu vyrobnu vadu a dodal ze dealer mi povedal ze auto je po zaruke takze mi vyrobnu vadu neuzna.

2.) spytal by som sa ako to vyriesi lebo ak dojde k preskoceniu retaze a naslednemu poskodeniu motora tak budem reklamovat poskodenie motora ktore vzniklo vyrobnou chybou.

3.) ak by ani vyrobca nezareagoval, media by urcite reportaz velmi radi odvisielali ved takych aut je po republike. potom by som mu povedal ze jeho auto si nikdy nekupim a aj znamim ich neodporucim. :t

No v tý tv na tebe už čekaj.. :smich::smich::smich: , jinak MB takovýhle chytráky řeší tak nějakou kulancí, to znamená, že ti třeba zaplatí půlku opravy.. B)

predpokladam ze si jeden s tych dealerov ktori ked vidia zakaznika ze by mohol u nich kupit auto tak mu aj do zadku vlezie len aby predal a presvedcil. a ked kupi a zavre dvere tak kasle na neho hlavne ze predal. ved ma s toho proviziu.

ano ten chytrak ale neviem preco by mal znasat chybu vyrobcu teda vyroby a platit za to. nehnevaj sa ak chyba vznikla vyrobou tak ako zakaznik mam pravo na jej bezplatne odstanenie. prave si myslim ze niektorych dealerov a servisy by mal vyrobca zaskolit ako sa chova k zakaznikovy. len zalezi na tom aky je postoj k zakaznikovy. ved konkurencia je velka.

a ver tomu ze zachvilu takto hovorit nebude ked sa tu este viac rozmozu aziati. to este len bude boj skodovky o zakaznika :smich:

inak ja proti skodovke nic nemam prave naopak som jej zastanca aj ked viem ze tie auta maju konstrukcne vady uz od vyroby aj napriek tomu jej fandim. ja som ochotny sa s vyrobcom dohodnut aby boli obe strany spokojne.

len ma prekvapuje tvoj postoj a bol by som strasne zvedavy keby ti stavali dom a namiesto betonu 15 by ti dali 10, ktory ma mensiu pevnost a je lacnejsi a podlazie by sa ti zacalo prepadat a ty to reklamujes. dali by ti tam podperu aby si bol spokojny :p ved takych chytrak rychlo vyriesime :smich:

:D tak

za1) nejsem žádnej prodejce aut, jenom pracuju u prodejce škodovek

za2) jak vidno, asi na konstrukční chyby z výroby kašle i výrobce, neboť záruku na tyto "vadné vozy" neprodloužil až do doby, kdy se ten motor rozbije

za3) školení máme několikrát do roka, přál bych ti se jednoho zúčastnit :t

za4) asiati nesou zas takovej problém, určitě si stihnul zaregistrovat, že od dob škody 120 je každej novej model mnohem víc závislej na origo servisu

za5) taky jsem fanda škodovky

za6) může se stát, že se výrobce nebude chtít dohodnout s tebou, už jsem to u nás mnohokrát viděl (zákazník reklamuje po záruce-Mladá Boleslav neuznává)

za7) dům si stavím sám, nemám zapotřebí platit mnohem větší ceny za něco, co zvládnu sám... ;)

za8) nechci se hádat, jen ti vysvětluju, jak to prostě je, například dneska jsme po dlouhý době vydávali kompletní sadu na ten vadnej řetěz, napínák a vodící lištu. zákazník si to platil sám a dobrovolně, i když věděl, že to je chyba z výroby... :unsure:

jasne vyvoj aj postupne odstranovanie zavad som zaznamenal :D. dohodnut sa da vzdy viem ze skodovka robi aj to ze zaplati diel a zakaznik pracu.

nech sa ti v praci dari a auta sa nekazia -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento zvuk dělá napínak rozvodového řetězu. Ten napínák je v podstatě tyčka která tlačí na vodící lištu řetězu a je vytlačována tlakem oleje pro mazání motoru. Je tam i zpětný ventil, ale ten bohužel olej po delším stání propustí. Po startu pár vteřin trvá než čerpadlo opět natlačí olej do napínaku a to se projeví tím že tyčka několikrát za sebou klepne do té lišty. pravda je také že starší model tohoto motoru mohl přeskočit a na servis přišlo aktuální sděleni z MB : při přeskočení nutná výměna napínaku,řetězu a vod. lišty za modifikované n.d. Nyní je vprodeji napínak,kerý má konec tyčky pogumován a to řeší váš problém. Ovšem jeho výměna není operace na 10 min. a proto to není nejlevnější,ale zato spolehlivé řešení :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento zvuk dělá napínak rozvodového řetězu. Ten napínák je v podstatě tyčka která tlačí na vodící lištu řetězu a je vytlačována tlakem oleje pro mazání motoru. Je tam i zpětný ventil, ale ten bohužel olej po delším stání propustí. Po startu pár vteřin trvá než čerpadlo opět natlačí olej do napínaku a to se projeví tím že tyčka několikrát za sebou klepne do té lišty. pravda je také že starší model tohoto motoru mohl přeskočit a na servis přišlo aktuální sděleni z MB : při přeskočení nutná výměna napínaku,řetězu a vod. lišty za modifikované n.d. Nyní je vprodeji napínak,kerý má konec tyčky pogumován a to řeší váš problém. Ovšem jeho výměna není operace na 10 min. a proto to není nejlevnější,ale zato spolehlivé řešení :palec2:

Nj, ale je tedy potřeba to řešit nebo ne? Já mám třeba MR05, kde už jsou jistě ony modifikované díly (oproti třeba MR03), takže přeskočení tady nehrozí a auto je ještě v záruce, takže bych to řešil reklamací, ale pokud to při delším stání dělá každé HTPečko 1,2 12V, tak je to tedy závada nebo není? Když to budu reklamovat, tak co s tím ve Škoda servisu udělají? :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarádovi to dělalo taky. Mechanik mu řekl, že je to když auto stojí a je ráno zima tak olej steče s ventilu a je tuhý. Když nastartuje tak chvíli trvá než se dobře promažou a proto to tak zarachotí, protože jsou suché. Doporučil mu vyměnit značku používaného oleje a pak tam stříknout tu sračku, myslím PS 2OOO. Kamarád to tam nalil, používa ted olej Castrol SLX (full syntetika) a zbavil se toho. Tak třeba vyzkoušej tohle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kriste pane, jenom to ne... !

Cidling: Co to bylo proboha za mechanika???? :spam:

To jako myslel saci a vyfukovy ventily? To snad proboha ne!!! Spis asi zdvihatka s hydro vymezovanim vule ventilu, nebo?

No a PS2000 a podobny smejdy se nesmeji k motoru s kvalitnim olejem ani priblizit, udela to vic skody nez uzitku!

Nehlede na to, ze aby to ten zvuk udelalo, musi to auto stat opravdu dlouho. Spis je to spojeno s predeslou velmi kratkou jizdou, napr. preparkovanim. Pak se mi to stane taky. Pokud se ale takovych manevru vyvaruju, ani v zime, ani po tydenim stani mi to neudela.

A kdyz prece jen musim preparkovat, staci nechat motor chvili bezet na volnobeh (aspon trosku ohrat), pak ho velmi kratce (na cca 2-3 sekundy) vytocit na cca 2500 ot. a pri nasledujicim startu se nic neozve - vyzkouseno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj, ale je tedy potřeba to řešit nebo ne? Já mám třeba MR05, kde už jsou jistě ony modifikované díly (oproti třeba MR03), takže přeskočení tady nehrozí a auto je ještě v záruce, takže bych to řešil reklamací, ale pokud to při delším stání dělá každé HTPečko 1,2 12V, tak je to tedy závada nebo není? Když to budu reklamovat, tak co s tím ve Škoda servisu udělají? :huh:

Já už to ani jako závadu neberu. Ovšem pokud to někomu vadí tak by mu to servis měl v záruce určitě vyřešit. Jo a PS2000 nikdy :blbec: U nás na dílně byl po jeho použití zadřenej motor 1,0!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj, ale je tedy potřeba to řešit nebo ne? Já mám třeba MR05, kde už jsou jistě ony modifikované díly (oproti třeba MR03), takže přeskočení tady nehrozí a auto je ještě v záruce, takže bych to řešil reklamací, ale pokud to při delším stání dělá každé HTPečko 1,2 12V, tak je to tedy závada nebo není? Když to budu reklamovat, tak co s tím ve Škoda servisu udělají?  :huh:

Já už to ani jako závadu neberu. Ovšem pokud to někomu vadí tak by mu to servis měl v záruce určitě vyřešit. Jo a PS2000 nikdy :blbec: U nás na dílně byl po jeho použití zadřenej motor 1,0!!!!!!!!!!

Díky, ale jakým způsobem to servis v záruce řeší? U MR 03 chápu, že měnili napínák a vodící lištu, ale moje MR 05 už určitě má ony modifikované díly, o kterých se tu už psalo a s kterými by tedy problémy být neměly. No ale když problémy jsou, tak udělají v servisu co? Vymění za identický díl, jen nový? Tím se přece nic nevyřeší a max. po nějakém km proběhu to musí začít zlobit znovu, nebo ne? :huh:

Editováno: , autor: MrFormat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mr.Format: Ale tady se bavime o dvou ruznych vecech.

To klepani (viz. zvukovy zaznam vyse) dela (za mnou vyse specifikovanych podminek) i mne (MR2005) i mojemu tatovi (MR2006).

Co se tyka problemu s preskakovanim retezu, tam je to tak jak pises ty, motor BME by mel uz byt v pohode.

Jinak ze by byl v prodeji novej napinak s pogumovanym kouskem nevim (jak rikam, i auto z 03/2006 to dela), ale treba se jeste markyz1977 ozve a upresni to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Jj, já mám taky na mysli zvuk po startu, tak jak je to v tom zvukovém záznamu, že by mi přeskočil řetěz, tak jak se to stávalo u MR 03, z toho obavy nemám, jen mi není jasné, jak by Škoda servis řešil reklamaci právě tady toho zvuku po startu? :huh:

Právě jen netuším, jestli existuje nějaký nový, modifikovaný napínák s pogumovaným kouskem, tedy jiný napínák oproti tomu, co je v MR 05 standardně z výroby a jehož výměnou by tedy servis řešil reklamaci onoho zvuku po startu po dlouhodobějším stání.... Když ale píšeš, že se ten zvuk projevuje i MR 06 Tvého táty, tak o tom pochybuju. Zřejmě to tedy bude jen nedostatkem oleje na hydroštelech, který při dlouhodobějším stání steče a je to tedy zřejmě dáno konstrukcí motoru a tudíž to zřejmě není hodno řešení. Jen bych to ale raději ještě konzultoval s reklamačním technikem, dokud je auti ještě v záruce... <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Já nevím co to bylo za mechanika, proč máš zájem ho poznat??? Chceš na něj kontakt, nebo ti mám s ním přímo domluvit rande???? Můžete si pak vyměnit své poznatky, vyzkošeno!! Jak jsem koupil tak jsem to tady prodal, kámoš to lije do motoru co určité kilometry a nevím, že by mu to dělalo nějaký problém. Ale to je jedno, řešit to nemá smysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pro vás na toto téma vyjádření z fabriky ,ale neumim to sem dostat je to nasken.jako JPG a uložené v PC

Prave jsem si overil, ze mam v aute prave tento modifikovany napinak - presto mi to za urcitych odpozorovanych okolnosti klepe...

Ze by spatna zivotnost toho pogumovani? :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pro vás na toto téma vyjádření z fabriky ,ale neumim to sem dostat je to nasken.jako  JPG a uložené v PC

Prave jsem si overil, ze mam v aute prave tento modifikovany napinak - presto mi to za urcitych odpozorovanych okolnosti klepe...

Ze by spatna zivotnost toho pogumovani? :disgust:

A nebo že to fakt není tím napínákem, ale klapaj ty hydroštely?? :smich: Jak jsem psal předtím, klapaj i úplně nový auta (když je mechanici repasujou, slyším to tu dost často)..... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Já nevím co to bylo za mechanika, proč máš zájem ho poznat??? Chceš na něj kontakt, nebo ti mám s ním přímo domluvit rande???? Můžete si pak vyměnit své poznatky, vyzkošeno!! Jak jsem koupil tak jsem to tady prodal, kámoš to lije do motoru co určité kilometry a nevím, že by mu to dělalo nějaký problém. Ale to je jedno, řešit to nemá smysl...

Cidling: Jestli si z meho prispevku nejakym zahadnym zpusobem vycetl, ze bych si s nim (tim super mechanikem) chtel dat rande, tak jsi asi dost pil, mne to z toho nevyplyva.

Jinak si samozrejme kamos muze lit do motoru co chce, budiz mu to prano, a me to vlastne nemusi vubec palit, smyslem tohoto fora je spis poradit, ne nekomu cokoliv vnucovat.

Ja tvrdim a za tim si stojim (ostatne markyz1977 take - cituji jeho prispevek: "Jo a PS2000 nikdy. U nás na dílně byl po jeho použití zadřenej motor 1,0!!!!!!!!!!"), ze PS2000 a podobne bazmeky jsou ke skode, byt v dlouhodobejsim casovem useku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...