Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar a silu,

nejakou dobu jsem bojoval se svoji koktou - litaly otacky, cukala, az jsem se nedavno nas**l a koupil novou skrtici klapku a zapalovaci kabely. Po instalaci to vypada docela dobre, az na "drobny" problem - ve chvili kdy prislapnu plyn se od vyfuku vyvali sedy podivne smrdici dym - a je ho docela dost. Po ujeti par km se to trochu srovnalo, ale porad to neni idealni.

Po napojeni na VAG hlasi chybu 00522 - cidlo teploty motoru, skupina 001 druhy udaj v bloku hodnot pri sledovani ukazuje -40 C.

Cili - mohl by to byt termostat? To cidlo v plastovym budniku odkud se rozvadi chladici kapalina pod rozdelovacem? A rj si mysli ze je venku minus 40 a strika bohatou smes?

Rad bych aby mi to nekdo potvrdil, protoze hned potom ho vyndam, a narvu ho mechanikovi jednoho nejmenovaneho prazskeho servisu tam, kam mu slunce nesviti, neb mi ho cca pred mesicem menil i s tim plastovym kusem (prasknul, pry se neda objednat zvlast), za bratru 2k cechokreditu bez faktury.

Diky moc za rady.

Vloženo

Ten tvůj popis závady mě přijde trochu zmatečný. Dle VISu je kód 00522 chyba - čidlo teploty chladící kapaliny a ne

čidlo teploty motoru, to jen pro upřesnění. A jak píše libero 1071, prostě ho vyměň (je to ta 18).

Vloženo

Ok, takze vymenit cidlo teploty - cislo 18 ve schematu. Sorry, nejak se mi to vsechno smotalo, hodina je pozdni, a ja mam za sebou vymenu skrtici klapky ve 40ti stupnovym vedru, takze mozek uz obcas vynechava... Dik :)

Vloženo

Ten tvůj popis závady mě přijde trochu zmatečný. Dle VISu je kód 00522 chyba - čidlo teploty chladící kapaliny a ne

čidlo teploty motoru, to jen pro upřesnění. A jak píše libero 1071, prostě ho vyměň (je to ta 18).

Ahoj, prosím tě kde najdu to čidlo teploty motoru, teď se nebavím o čidle kapaliny?
Vloženo

Tak jsem tady zas - cidlo teploty jsem uspesne vymenil (akorat ruka me pali jeste tedka, ta chladici kapalina bude pekna mrcha zirava, par deci se mi ji probehlo po ruce...), na vagu ukazuje dobre. Pro sichr jsem jeste udelal zakladni nastaveni skrtici klapky.

Problem je, ze to smrdi a kouri porad. Na vagu mi vyskocila nova chybka - 00525 - Sonda lambda - signal too low

Chapu to spravne ze mam bezet do autodilu jeste pro lambdu? :D

Vloženo

Benzina, Lukoil - kde maj zrovna slušnou cenu, ale ne zas za každou cenu - čerpacím stanicím JZD Horní Dolní se vyhýbám :D Teď naposledy jsem bral plnou n95 u Lukoilu na D8 u Prahy...

Vloženo

Než Luk to raději JZD, naber benzín u Benziny a to nejlépe někde kde normálně nejezdíš a pak řeš něco dál. Jinak já lambdu hned neměním, proženu raději auto v otáčkách, myslím tím kolem 5000 ot/min a pak vymažu chyby, pokud to napíše znova, tak pak výměna lambdy.

Vloženo

Já u Lukoilu dělal, vím co se nakupuje a kde, a hlavně vím že se dělá pravidelně údržba tanků, navíc při výtoči co ta benzínka má se tam ten benál otočí co dva dny - tam problém nebude. Ale koneckonců můžu zkusit natočit plnou Vervy u Benziny, akorát mám strach o katalyzátor...

Vloženo

Tak, lambda vyměněná, kouřit to sice na sto procent nepřestalo, ale je to tak o osmdesát procent lepší, uvidíme až se vytvoří adaptační data. Ale hlavně, spotřeba 6.5 litru na sto místo devíti co to žralo předtím vysloveně potěšila :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...