tucnak01 Vloženo 24. Srpen 2012 Vloženo 24. Srpen 2012 Neco s timto delat je asi nesmysl, ale pozna nekdo od ceho to slo? Mne to neni jasne Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Srpen 2012 Vloženo 25. Srpen 2012 Bud to něco nasálo z turbíny, nebo odpadl talířek ventilu... Citovat
tucnak01 Vloženo 25. Srpen 2012 Autor Vloženo 25. Srpen 2012 Turbina urcite ne, ta je v poradku. Verim ze jeste bude jezdit Sorry za mozna stupidni dotaz, ale je beznejsi ze talirek ventilu upadne unavou materialu nebo kvuli spatnemu hydraulickemu zdvihatku ventilu? Do hlavy pokud vim nikdo nelezl, motor mel 375t km Citovat
tucnak01 Vloženo 27. Srpen 2012 Autor Vloženo 27. Srpen 2012 Dokaze prosim nekdo rici jestli jde vytahnout blok motoru ven bez demontaze prevodovky? V DP je uveden postup komplet ven s prevodovkou Diky Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 Vytáhnout jde, ale lepší je to vytáhnout i s převodovkou jako celek. Citovat
libero Vloženo 27. Srpen 2012 Vloženo 27. Srpen 2012 na prevodovke toho odpájania nie je zasa toho veľa...takže ako píše DIAGNOSTIK,komplet celé von Citovat
brunda Vloženo 8. Září 2012 Vloženo 8. Září 2012 sem neco podobneho videl kdyz byl novy hydrostel a netlumil jak ma a utrhl celkem 2 ventily napred 1 a potom po druhy ale to uz potom bylo jasny ze to jde od hydrostelu ale vzdy to upadlo v zajisteni ventilu ,proste vytrzeny Citovat
tucnak01 Vloženo 9. Září 2012 Autor Vloženo 9. Září 2012 (editace) Takze motor jde ven i bez prevodovky ale moc mista tam opravdu neni. brunda: hydrostely byly puvodni. Informaci jestli se muze motor potkat kvuli hydrostelum a za jakych podminek jsem popravde dosud nenasel. Docela by mne to zajimalo z pohledu jak jezdit nebo ceho se vyvarovat aby se to neopakovalo. Nic prijemneho. Jsem docela rad ze se to stalo neco malo pres 100km od domova. A ne treba 1500. I kdyz v tuto chvili je to uz stejne jedno, staremu motoru nic nepomuze a jiny je uz v aute. Editováno: 9. Září 2012, autor: tucnak01 Citovat
tucnak01 Vloženo 20. Září 2012 Autor Vloženo 20. Září 2012 Treba se nasledujici bude nekomu hodit Resil jsem po vymene motoru vysokou spotrebu, prumer byl asi 7.5. A to ani kilometr po dalnici. Na TDi opravdu dost. Pachatel: trysky. DSLA 150P 672 do ALH v Octavii asi opravdu nepatri. Po kratickem hledani nalezeno nasledujici 0.158 injectors: DSLA 150P 672, OEM on the 90 hp auto transmission mk4 ALH 1998-2003 engine, actual measured size is 0.138mm Ani moc nechci vedet k temto tryskam nic blizsiho. Prijit na to co je spatne mne stalo relativne dost casu a nervu Citovat
STIB Vloženo 21. Září 2012 Vloženo 21. Září 2012 Takze motor jde ven i bez prevodovky ale moc mista tam opravdu neni. brunda: hydrostely byly puvodni. Informaci jestli se muze motor potkat kvuli hydrostelum a za jakych podminek jsem popravde dosud nenasel. Docela by mne to zajimalo z pohledu jak jezdit nebo ceho se vyvarovat aby se to neopakovalo. Nic prijemneho. Jsem docela rad ze se to stalo neco malo pres 100km od domova. A ne treba 1500. I kdyz v tuto chvili je to uz stejne jedno, staremu motoru nic nepomuze a jiny je uz v aute. Pokud je špatný hydro,tak při zavírání nebrzdí ventil,který naráží na sedlo až upadne. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.