Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Turbina urcite ne, ta je v poradku. Verim ze jeste bude jezdit

Sorry za mozna stupidni dotaz, ale je beznejsi ze talirek ventilu upadne unavou materialu nebo kvuli spatnemu hydraulickemu zdvihatku ventilu? Do hlavy pokud vim nikdo nelezl, motor mel 375t km

  • o 2 týdny později...
Vloženo

sem neco podobneho videl kdyz byl novy hydrostel a netlumil jak ma a utrhl celkem 2 ventily napred 1 a potom po druhy ale to uz potom bylo jasny ze to jde od hydrostelu ale vzdy to upadlo v zajisteni ventilu ,proste vytrzeny

Vloženo (editace)

Takze motor jde ven i bez prevodovky ale moc mista tam opravdu neni.

brunda: hydrostely byly puvodni. Informaci jestli se muze motor potkat kvuli hydrostelum a za jakych podminek jsem popravde dosud nenasel. Docela by mne to zajimalo z pohledu jak jezdit nebo ceho se vyvarovat aby se to neopakovalo. Nic prijemneho. Jsem docela rad ze se to stalo neco malo pres 100km od domova. A ne treba 1500.

I kdyz v tuto chvili je to uz stejne jedno, staremu motoru nic nepomuze a jiny je uz v aute.

Editováno: , autor: tucnak01
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Treba se nasledujici bude nekomu hodit

Resil jsem po vymene motoru vysokou spotrebu, prumer byl asi 7.5. A to ani kilometr po dalnici. Na TDi opravdu dost.

Pachatel: trysky. DSLA 150P 672 do ALH v Octavii asi opravdu nepatri. Po kratickem hledani nalezeno nasledujici

0.158 injectors: DSLA 150P 672, OEM on the 90 hp auto transmission mk4 ALH 1998-2003 engine, actual measured size is 0.138mm

Ani moc nechci vedet k temto tryskam nic blizsiho. Prijit na to co je spatne mne stalo relativne dost casu a nervu

Vloženo

Takze motor jde ven i bez prevodovky ale moc mista tam opravdu neni.

brunda: hydrostely byly puvodni. Informaci jestli se muze motor potkat kvuli hydrostelum a za jakych podminek jsem popravde dosud nenasel. Docela by mne to zajimalo z pohledu jak jezdit nebo ceho se vyvarovat aby se to neopakovalo. Nic prijemneho. Jsem docela rad ze se to stalo neco malo pres 100km od domova. A ne treba 1500.

I kdyz v tuto chvili je to uz stejne jedno, staremu motoru nic nepomuze a jiny je uz v aute.

Pokud je špatný hydro,tak při zavírání nebrzdí ventil,který naráží na sedlo až upadne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...